Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stoemme update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Stoemme update

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Dat heb ik ook gehad maar dat komt omdat men eerst de nieuwe gebruiksvoorwaarden moest goedkeuren, daarna werkte alles terug normaal zonder de koppeling met externe spelers opnieuw te moeten configureren.

Heb zelf geen Samsung meer maar mijn vrouw gebruikt er soms nog.
    Hetgeen je aankaart is altijd zo geweest dat men vooraf geïnstalleerde apps niet kon verwijderen.
    Men kan ze echter wel uitschakelen en dan komt er ook geen update meer van binnen.
    Om ze uit te schakelen moet men in theorie eerst de updates verwijderen en dan kan men ze uitschakelen.
    https://community.spotify.com/t5/Ong...4362569/page/2 Dit toestel werd verkocht met Spotify Connect logo maar werd op deze manier reeds na 2 jaar onbruikbaar.

Facebook kan je zo inderdaad uitschakelen maar ik zou het nog veel liever verwijderbaar zien. Ik heb nu 128GB geheugen maar daarvan is al 32GB bezet door apps.

PS de draadloze speaker heeft door dit topic toch een tweede leven gekregen. Mijn jongste dochter gebruikt 'm nu voor haar laptop Trouwens nog getest met Spotify en noppes. Andere uPnP app werkt dan weer wel.
    Last edited by frank207be; 13 november 2022, 17:25.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
      https://community.spotify.com/t5/Ong...4362569/page/2 Dit toestel werd verkocht met Spotify Connect logo maar werd op deze manier reeds na 2 jaar onbruikbaar.

Facebook kan je zo inderdaad uitschakelen maar ik zou het nog veel liever verwijderbaar zien. Ik heb nu 128GB geheugen maar daarvan is al 32GB bezet door apps.

PS de draadloze speaker heeft door dit topic toch een tweede leven gekregen. Mijn jongste dochter gebruikt 'm nu voor haar laptop
      Je kan toch een heel pak apps verwijderen ? Heb ik toch gedaan op de smartphone. Je kan ook diverse apps stop zetten indien je ze niet frequent gebruikt. Waze is bv een electriciteitsvreter tesamen met de gps-locatie. Indien niet gebruikt wordt de app gestopt en de gps ook. De lijn, NMBS, VRT idem dito. Wanneer gestopt moet je wel even een paar seconden wachten je de app raadpleegt eer er synchronisatie is. Maar het bespaart enorm veel stroom en data-trafiek.
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

Comment

Stoemme update

Het is enkel Spotify Connect dat dit niet meer ondersteunt, men kan de speakers nog wel gebruiken via een andere manier van verbinden zoals Bluetooth en dergelijke.
        Zo staat toch ook te lezen in het artikel waarnaar je verwijst.

Spotify op speakers
        Draai de volumeknop maar open. Je kunt Spotify op je speakers gebruiken via de volgende methoden:
        Spotify Connect
        Spraakassistenten
        Bluetooth
        AUX- of USB-kabel
        Google Chromecast Audio
        Apple AirPlay

Het OS zelf neemt natuurlijk ook wat ruimte in.
        Met 128GB zou men anders wel heel ver moeten geraken.

Trouwens nog getest met Spotify en noppes. Andere uPnP app werkt dan weer wel.
        Hier kan ik Spotify laten spelen op eender welke speaker dat via Bluetooth of AirPlay verbonden is met mijn iPhone of iPad.
        Ik zie eigenlijk niet in waarom dat op Android anders zou moeten zijn.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Het is enkel Spotify Connect dat dit niet meer ondersteunt, men kan de speakers nog wel gebruiken via een andere manier van verbinden zoals Bluetooth en dergelijke.
          Zo staat toch ook te lezen in het artikel waarnaar je verwijst.

Spotify op speakers
          Draai de volumeknop maar open. Je kunt Spotify op je speakers gebruiken via de volgende methoden:
          Spotify Connect
          Spraakassistenten
          Bluetooth
          AUX- of USB-kabel
          Google Chromecast Audio
          Apple AirPlay

Het OS zelf neemt natuurlijk ook wat ruimte in.
          Met 128GB zou men anders wel heel ver moeten geraken.

Hier kan ik Spotify laten spelen op eender welke speaker dat via Bluetooth of AirPlay verbonden is met mijn iPhone of iPad.
          Ik zie eigenlijk niet in waarom dat op Android anders zou moeten zijn.
          Deze speaker uit 2012 biedt geen Bluetooth optie, De XWSMA4 is trouwens wel zichtbaar in Spotify maar connecteert gewoon niet. Enkel AUX blijft dan over wat dus de het gebruiksgemak volledig wegneemt. We hebben daarom in 2018 de JBL Boombox gekocht waarover we nog steeds super tevreden zijn. Daarom hier geen nieuwe Pioneer producten meer, al is dat niet zo moeilijk omdat ze bijna van de markt verdwenen zijn. Alle andere apparaten in huis doen Spotify overigens vlekkeloos en dan zeker na de thuisnetwerk upgrade met altijd en overal een instante draadloze respons

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
            Je kan toch een heel pak apps verwijderen ? Heb ik toch gedaan op de smartphone. Je kan ook diverse apps stop zetten indien je ze niet frequent gebruikt. Waze is bv een electriciteitsvreter tesamen met de gps-locatie. Indien niet gebruikt wordt de app gestopt en de gps ook. De lijn, NMBS, VRT idem dito. Wanneer gestopt moet je wel even een paar seconden wachten je de app raadpleegt eer er synchronisatie is. Maar het bespaart enorm veel stroom en data-trafiek.
            Ik zie ook regelmatig dat apps automatisch uitgeschakeld worden voor energie en data besparing dus da's wel goed. Met Waze heb ik een haat-liefde relatie Super handig maar ik heb die app altijd te invasief gevonden.

Comment

Stoemme update

Deze speaker uit 2012 biedt geen Bluetooth optie, De XWSMA4 is trouwens wel zichtbaar in Spotify maar connecteert gewoon niet. Enkel AUX blijft dan over wat dus de het gebruiksgemak volledig wegneemt. We hebben daarom in 2018 de JBL Boombox gekocht waarover we nog steeds super tevreden zijn. Daarom hier geen nieuwe Pioneer producten meer, al is dat niet zo moeilijk omdat ze bijna van de markt verdwenen zijn. Alle andere apparaten in huis doen Spotify overigens vlekkeloos en dan zeker na de thuisnetwerk upgrade met altijd en overal een instante draadloze respons
              Dan heb je pech dat er geen Bluetooth op zit.
              Blijkbaar zit er wel ondersteuning voor AirPlay op voor zover de gevonden info correct is?
              Een iPhone of iPad kopen hé. [emoji23]

Pioneer had vroeger anders toch altijd redelijk goede producten.
              Men ziet ze inderdaad wel steeds minder, maar dat is ook zo met Kenwood.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Dan heb je pech dat er geen Bluetooth op zit.
                Blijkbaar zit er wel ondersteuning voor AirPlay op voor zover de gevonden info correct is?
                Een iPhone of iPad kopen hé. [emoji23]

Pioneer had vroeger anders toch altijd redelijk goede producten.
                Men ziet ze inderdaad wel steeds minder, maar dat is ook zo met Kenwood.
                Nee met 5 Android toestellen is het veel economischer om zo'n boombox te kopen. Onze zoon heeft er ook 2 en als je ze allemaal koppelt, heb je een ruimtevullende sound.

Ik heb de top AV receiver van Pioneer uit 2017 en die heeft vorige week nog een app update gekregen met geheel andere look. Maar sinds de overname door Onkyo en de afgesprongen overname door Denon/Marantz is er veel tijd verloren en blijft het blijft wachten op een waardige opvolger.
                Last edited by frank207be; 14 november 2022, 17:48.

Comment

Working...
                X