Ik wou even jullie mening horen.
Ik mag dan misschien een wat vreemd principe hebben maar bij mij is het zo dat ik nooit veel geld heb willen uitgeven aan een auto.
Het dient om mij van plaats A naar plaats B te brengen en luxe of prestige interesseert me niet.
Mijn wagens koop ik dan ook altijd tweedehands.
Mits wat zoeken is er wel iets te vinden met een beperkt aantal km en niet super oud.
Heb ik altijd mijn plan mee kunnen trekken.
En ik rijd ze ook op tot ze echt oud en versleten zijn.
Meestal moet ik afscheid nemen van een auto omdat ze beginnen te roesten.
Maar tijden veranderen.
Tegenwoordig kan je bij VW al geen onderdelen meer vinden als uw wagen 13 jaar oud is!!!!!!
Sta je dus met je rug tegen de muur als klant.
De wagen op zich heeft wat nieuwe onderdelen nodig die niet abnormaal zijn voor een normaal gebruik.
Maar omdat VW de stukken niet meer heeft moet ik dus een auto naar de schroot doen waar er verder helemaal niets mis mee is.
Buitengewoon schandalig vind ik het.
Daarom wil ik uitkijken naar een ander merk van wagen waar dit soort problemen niet zijn.
Welk merk zouden jullie aanbevelen in de categorie kleine gezinswagen dat ook budgetvriendelijk is. (geen Mercedes, geen BMW,...).
Ik ben tevreden met spartaanse afwerking. Airco, tralala en zo moet ik niet.
Ik mag dan misschien een wat vreemd principe hebben maar bij mij is het zo dat ik nooit veel geld heb willen uitgeven aan een auto.
Het dient om mij van plaats A naar plaats B te brengen en luxe of prestige interesseert me niet.
Mijn wagens koop ik dan ook altijd tweedehands.
Mits wat zoeken is er wel iets te vinden met een beperkt aantal km en niet super oud.
Heb ik altijd mijn plan mee kunnen trekken.
En ik rijd ze ook op tot ze echt oud en versleten zijn.
Meestal moet ik afscheid nemen van een auto omdat ze beginnen te roesten.
Maar tijden veranderen.
Tegenwoordig kan je bij VW al geen onderdelen meer vinden als uw wagen 13 jaar oud is!!!!!!
Sta je dus met je rug tegen de muur als klant.
De wagen op zich heeft wat nieuwe onderdelen nodig die niet abnormaal zijn voor een normaal gebruik.
Maar omdat VW de stukken niet meer heeft moet ik dus een auto naar de schroot doen waar er verder helemaal niets mis mee is.
Buitengewoon schandalig vind ik het.
Daarom wil ik uitkijken naar een ander merk van wagen waar dit soort problemen niet zijn.
Welk merk zouden jullie aanbevelen in de categorie kleine gezinswagen dat ook budgetvriendelijk is. (geen Mercedes, geen BMW,...).
Ik ben tevreden met spartaanse afwerking. Airco, tralala en zo moet ik niet.
Comment