Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe PC vooral voor videobewerking

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nieuwe PC vooral voor videobewerking

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    Als je dan toch een prijs opheeft doe dit dan volledig en vernoem je niet alleen de helft.
    Mij interesseert uw Pc me geen snars meer.
    Da’s dan wanneer je te snel conclusies trekt. [emoji6]
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Da’s dan wanneer je te snel conclusies trekt. [emoji6]
      Blijkbaar hé.

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
      Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Wat mij opvalt is dat de video camera buiten de keuze van de computer is gebleven.
        Zodra de oude bezwijkt zal er een nieuwe moeten komen en dan begint het probleem eigenlijk pas goed.
        Ik zag een opmerking over I5 lijkt mij dat er toch een I9 met de juiste aanvullende hardware moet komen wil je lekker door kunnen gaan met je hobby.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WilhelmusB Bekijk bericht
          Wat mij opvalt is dat de video camera buiten de keuze van de computer is gebleven.
          Zodra de oude bezwijkt zal er een nieuwe moeten komen en dan begint het probleem eigenlijk pas goed.
          Ik zag een opmerking over I5 lijkt mij dat er toch een I9 met de juiste aanvullende hardware moet komen wil je lekker door kunnen gaan met je hobby.
          Ah, je verliest je tijd hier met goede raadgevingen.
          De specs lezen van een mobo, wie doet er dat nog?

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
          Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Nieuwe PC vooral voor videobewerking

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
            Ah, je verliest je tijd hier met goede raadgevingen.
            TS heeft zijn originele config met i5 al aangepast naar een i7.
            De specs lezen van een mobo, wie doet er dat nog?
            TS geeft aan dat hij er weinig tot geen kennis van heeft, wat zouden specificaties van een moederbord hem dan zeggen? [emoji848]
            Hij kan niet anders dan vertrouwen op wat de winkel hem voorstelt wat compatibiliteit en mogelijkheden betreft.
            Buiten wat men hier kan aanbevelen, moet men ook zien wat de winkel hem kan bieden, welke merken verkoopt hij, wat is op voorraad of heden verkrijgbaar, …
            De situatie is heel anders tegenover iemand dat alles tot in detail kent, desnoods in 36 winkels stukken kan bestellen en alles zelf monteren.
            TS geeft ook aan dat hij gezien zijn beperkte kennis en leeftijd ook beroep moet kunnen doen op een verkoper in de buurt, ook dat is iets voor hem om rekening mee te houden.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              TS heeft zijn originele config met i5 al aangepast naar een i7.
              TS geeft aan dat hij er weinig tot geen kennis van heeft, wat zouden specificaties van een moederbord hem dan zeggen? [emoji848]
              Hij kan niet anders dan vertrouwen op wat de winkel hem voorstelt wat compatibiliteit en mogelijkheden betreft.
              Buiten wat men hier kan aanbevelen, moet men ook zien wat de winkel hem kan bieden, welke merken verkoopt hij, wat is op voorraad of heden verkrijgbaar, …
              De situatie is heel anders tegenover iemand dat alles tot in detail kent, desnoods in 36 winkels stukken kan bestellen en alles zelf monteren.
              TS geeft ook aan dat hij gezien zijn beperkte kennis en leeftijd ook beroep moet kunnen doen op een verkoper in de buurt, ook dat is iets voor hem om rekening mee te houden.
              Je hebt het perfect verwoord . Als ik een auto nodig heb om boodschappen te doen, dan heb ik voldoende aan een kleine wagen, wil ik er regelmatig mee naar het zuiden van Frankrijk, dan heb ik een al iets zwaardere nodig, maar daarom geen Bugatti Veyron hé .
              Wel met mijn PC is het idem dito, als hij doet wat ik er van verlang, dan ben ik meer dan tevreden.
              En ook al ben ik hier nog niet zo lang, ik heb al wel mijn pappenheimers leren kennen hoor .
              Wel jammer dat ze dit topic niet willen sluiten (reeds twee keer gevraagd).

Comment

Topic op vraag van topic starter gesloten ..
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Working...
                X