Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wegwerp TV

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Wegwerp TV

    Tot voor kort dacht ik dat ook van de winkel waar ik destijds de technische dienst vertrouwde.

    Comment


    • #32
      Re: Wegwerp TV

      Ik heb intussen een paar scherm maten ingeleverd en - geheel volgens de topic titel - geprofiteerd van een kleine prijsoorlog tussen Krefel en VDB. LG TV LED 4K 55NANO886PB voor €599
      Last edited by frank207be; 1 april 2022, 16:32.

      Comment


      • #33
        Re: Wegwerp TV

        Is een beetje met alles zo geworden.
        Fabrikanten hebben de afdelingen service en repair gewoon gesloten.
        Kost teveel aan het houden van stock en duur personeel die je nergens nog kan vinden.

        Zo ook met mijn auto.
        Ik rij met een VW Polo.
        Plots begint de km teller moeilijk leesbaar te worden.
        Het probleem is gekend als "pixel storing".
        Bij VW officieel garage kunnen ze zelfs niet meer aan de stukken geraken!

        Heb ik er eentje gevonden op marktplaat in NL. 50 euro voor de gehele unit.
        Heb ik weken moeten zoeken achter een garagist die het er in wil monteren.
        VW garage wil het niet doen!

        Maw. Als ik die module niet tweedehands gevonden had moest mij auto, die verder helemaal ok is, naar de sloop.

        Comment


        • #34
          Re: Wegwerp TV

          Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
          Is een beetje met alles zo geworden.
          Fabrikanten hebben de afdelingen service en repair gewoon gesloten.
          Kost teveel aan het houden van stock en duur personeel die je nergens nog kan vinden.

          Zo ook met mijn auto.
          Ik rij met een VW Polo.
          Plots begint de km teller moeilijk leesbaar te worden.
          Het probleem is gekend als "pixel storing".
          Bij VW officieel garage kunnen ze zelfs niet meer aan de stukken geraken!

          Heb ik er eentje gevonden op marktplaat in NL. 50 euro voor de gehele unit.
          Heb ik weken moeten zoeken achter een garagist die het er in wil monteren.
          VW garage wil het niet doen!

          Maw. Als ik die module niet tweedehands gevonden had moest mij auto, die verder helemaal ok is, naar de sloop.
          Is dat het befaamde rode display? Wij hebben dat ook in onze Seat van 14 jaar oud. Het is ook al eens in een autoprogramma (Wheeler Dealers) opgedoken waarbij een reparatie van dat paneel werd uitgevoerd.

          Comment


          • #35
            Re: Wegwerp TV

            Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
            Is een beetje met alles zo geworden.
            Fabrikanten hebben de afdelingen service en repair gewoon gesloten.
            Kost teveel aan het houden van stock en duur personeel die je nergens nog kan vinden.

            Zo ook met mijn auto.
            Ik rij met een VW Polo.
            Plots begint de km teller moeilijk leesbaar te worden.
            Het probleem is gekend als "pixel storing".
            Bij VW officieel garage kunnen ze zelfs niet meer aan de stukken geraken!

            Heb ik er eentje gevonden op marktplaat in NL. 50 euro voor de gehele unit.
            Heb ik weken moeten zoeken achter een garagist die het er in wil monteren.
            VW garage wil het niet doen!

            Maw. Als ik die module niet tweedehands gevonden had moest mij auto, die verder helemaal ok is, naar de sloop.
            Bij één van onze vorige auto's was de kilometerstand plots helemaal niet meer te lezen, wegens (toen nog) een kapot lampje. Praktisch het volledig dashbord moest er uit, en het was inderdaad zo, want ik bleef er op wachten en zag het gebeuren vanuit de showroom. Nu, om een lang verhaal kort te maken, de verkoper liep in de showroom, en tegen dat het lampje vervangen was had ik een nieuwe auto uit de showroom gekocht.... Beetje beeld zonder klank toen ik thuiskwam, maar alles is goed gekomen . Het enige waar mijn wederhelft zich mee inhoudt bij de aankoop van een nieuwe auto is de kleur en aangezien het een auto uit de showroom betrof was een andere kleur geen optie... tenzij na weer heel lang wachten. En voor mij speelt kleur hoegenaamd geen enkele rol.

            PS Die auto (onze eerste en laatste diesel) was toch reeds 6 jaar oud en ik kreeg er nog een mooie prijs voor.
            Last edited by Guest43; 2 april 2022, 08:11.

            Comment


            • #36
              Re: Wegwerp TV

              Oorspronkelijk geplaatst door pappietje Bekijk bericht
              Bij één van onze vorige auto's was de kilometerstand plots helemaal niet meer te lezen, wegens (toen nog) een kapot lampje. Praktisch het volledig dashbord moest er uit, en het was inderdaad zo, want ik bleef er op wachten en zag het gebeuren vanuit de showroom. Nu, om een lang verhaal kort te maken, de verkoper liep in de showroom, en tegen dat het lampje vervangen was had ik een nieuwe auto uit de showroom gekocht.... Beetje beeld zonder klank toen ik thuiskwam, maar alles is goed gekomen . Het enige waar mijn wederhelft zich mee inhoudt bij de aankoop van een nieuwe auto is de kleur en aangezien het een auto uit de showroom betrof was een andere kleur geen optie... tenzij na weer heel lang wachten. En voor mij speelt kleur hoegenaamd geen enkele rol.

              PS Die auto (onze eerste en laatste diesel) was toch reeds 6 jaar oud en ik kreeg er nog een mooie prijs voor.
              Van wegwerp TV naar wegwerp auto.

              Comment


              • #37
                Re: Wegwerp TV

                Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                Van wegwerp TV naar wegwerp auto.
                Is echt met alles zo geworden.
                We hebben nu zelfs wegwerppartners, wegwerpbejaarden, wegwerparbeiders,...

                Comment


                • #38
                  Re: Wegwerp TV

                  Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
                  Ik heb intussen een paar scherm maten ingeleverd en - geheel volgens de topic titel - geprofiteerd van een kleine prijsoorlog tussen Krefel en VDB. LG TV LED 4K 55NANO886PB voor €599
                  Frank, is dat dan geen aanpassing van 75 naar 55 inch ? Of was de 75 toch net een tikkeltje te groot?
                  Hier ook 55 inch, en ik vraag me af of groter daadwerkelijk voor een betere beleving zorgt.
                  Hier nog een gewone Samsung led en een LG oled, beiden 55 inch.
                  ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                  Si non, on devient bonbon
                  Et les gens nous mangent !"

                  Comment


                  • #39
                    Re: Wegwerp TV

                    Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                    Frank, is dat dan geen aanpassing van 75 naar 55 inch ? Of was de 75 toch net een tikkeltje te groot?
                    Hier ook 55 inch, en ik vraag me af of groter daadwerkelijk voor een betere beleving zorgt.
                    Hier nog een gewone Samsung led en een LG oled, beiden 55 inch.
                    We kijken nu tijdelijk naar 46" en dat is inderdaad een flink stuk kleiner. Reden is dat ik onze TV wand een fikse update wil geven (inbouw speakers) en momenteel geen zin heb om terug een flink bedrag neer te leggen voor een grotere maat TV die dan alleen maar in de weg staat. Voor die 55" heb ik achteraf nog een andere toepassing

                    Comment


                    • #40
                      Re: Wegwerp TV

                      Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                      Van wegwerp TV naar wegwerp auto.
                      Moet kunnen, want als je de topics, die hier in de loop van de berichten eens van richting/onderwerp veranderen, zou wegdoen, dan zouden er niet veel meer overschieten /

                      Comment


                      • #41
                        Re: Wegwerp TV

                        Oorspronkelijk geplaatst door pappietje Bekijk bericht
                        Moet kunnen, want als je de topics, die hier in de loop van de berichten eens van richting/onderwerp veranderen, zou wegdoen, dan zouden er niet veel meer overschieten /
                        Behalve over auto's: daar raken ze nooittt over uitgepraat.

                        Comment


                        • #42
                          Re: Wegwerp TV

                          Oorspronkelijk geplaatst door pappietje Bekijk bericht
                          Moet kunnen, want als je de topics, die hier in de loop van de berichten eens van richting/onderwerp veranderen, zou wegdoen, dan zouden er niet veel meer overschieten /
                          +1

                          Het blijft uiteindelijk maar Chit Chat

                          Comment

                          Working...
                          X