Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe plaag ?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Nieuwe plaag ?

    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Nooit iemand die denkt aan een technische reden? [emoji848]
    Die technische reden staat in #42 tussen haakjes. Ik denk dat ik er niet ver naast zit.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • #47
      Nieuwe plaag ?

      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      Die technische reden staat in #42 tussen haakjes. Ik denk dat ik er niet ver naast zit.
      Heb met andere zaken ook al gehad dat links in mails niet werken of niet naar de juiste pagina gaan door o.a. standaard browser, de link openen in een andere browser werkt dan weer wel.
      Idem tussen tablet of PC, op het ene niet werken, op het andere wel.
      Of afhankelijk dat je ingelogd bent op de account of niet.
      Maar goed, het doet er allemaal niet toe want in uw hoofd staat het toch altijd vast dat ze dat allemaal met opzet zo doen.
      Maar één ander ding staat ook vast … ge verspeelt er hier weer meer energie aan dan dat je ginder een paar keer geklikt zou hebben om via de door hun tweede aangegeven mogelijkheid uit te schrijven. [emoji23]
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #48
        Re: Nieuwe plaag ?

        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Maar goed, het doet er allemaal niet toe want in uw hoofd staat het toch altijd vast dat ze dat allemaal met opzet zo doen.
        Daar moet je niet aan twijfelen. Dit is uitgerekend in de hoop dat je de moeite niet doet om toch uit te schrijven. Met marketing en reclame zijn hopen geld gemoeid. Onderschat die mannen en vrouwen niet.

        Comment


        • #49
          Re: Nieuwe plaag ?

          Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
          Daar moet je niet aan twijfelen. Dit is uitgerekend in de hoop dat je de moeite niet doet om toch uit te schrijven. Met marketing en reclame zijn hopen geld gemoeid. Onderschat die mannen en vrouwen niet.
          Waarom kunnen anderen dan wel uitschrijven zonder gemekker? [emoji6]
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #50
            Re: Nieuwe plaag ?

            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Waarom kunnen anderen dan wel uitschrijven zonder gemekker? [emoji6]
            Maar wel met een ferme omweg, en dat is juist waar ik een opmerking over maak en dat wil melden aan ???
            Op een antwoord op die vraag zit ik al 50 posts te wachten.
            Ik heb ook al geschreven dat het overgrote deel van de bulkmails wel OK is: 1 klik op "uitschrijven" en hop, uw mailadres werd verwijderd.

            En voor wie zich zorgen zou maken: mooie dag gehad en verre van een zenuwinzinking nabij
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • #51
              Re: Nieuwe plaag ?

              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
              Maar wel met een ferme omweg, en dat is juist waar ik een opmerking over maak en dat wil melden aan ???
              Op een antwoord op die vraag zit ik al 50 posts te wachten.
              #1
              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
              Hoe geraak je van die gasten vanaf ? Politie ?
              Hmmm … uw oorspronkelijke vraag (na een intro) was hoe je er vanaf geraakte en dat antwoord heb je in #4 en #5 al gekregen en in #6 bedank je zelfs voor de tips en iets later dat je met iemand gesproken hebt die het in orde ging brengen.
              Nu 44 posts later ben je nog bezig over iets dat al opgelost is.

              Misschien is er ook niemand zo op klachten uit als jij en kan je hierdoor op BD ook wat minder klachten-experten vinden dan je wenst? [emoji848]

              Zal ik nog een voorspelling doen … ToW is nog niet actief. [emoji849]
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #52
                Re: Nieuwe plaag ?

                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                #1

                Misschien is er ook niemand zo op klachten uit als jij
                Wat wel 1000% zeker is: Gij zult NOOT, NOOIT, NOOIT stoppen met argumenteren en tegen-argumenteren.

                Nog één keer: ik klaag hier niet, ik stel enkel vast dat een paar winkels me verplichten, als ik van hun mailings vanaf wil, ik een wirwar van keuzes moet doorlopen, terwijl één klik op "uitschrijven" MOET volstaan.
                U blijft eindeloos die omweg verdedigen.
                Spanik, Perelaar, Dleemans, Red Falcon en Binnenuit begrijpen wel waar die paar winkels fout zitten, de anderen geven bijna allemaal tips die er op neerkomen hoe ik via een serieuze omweg kan uitgeschreven geraken.
                Blijft DE vraag van in #1: weet iemand waar je dat "de randjes eraf lopen" kan melden opdat men die winkels tot de orde kan roepen ? Als iemand die vraag had kunnen/willen melden dan had dit topic een post of drie, vier gehad.

                Doet me denken op iets in Windows 11: Ik heb een nieuwe laptop en wil enkele iconen van programma's op de taakbalk plaatsen. Sinds Windows 95, dus al 27 jaar, pak je het icoon vast en sleep je het op de taakbalk.
                Nu heeft een hele snuggere bij MS dat zonodig veranderd in Win 11: nu moet je rechtermuisknop klikken op het icoon, in het menu dat verschijnt op "meer opties weergeven" klikken en in het volgende menu "aan taakbalk vastmaken" klikken.
                In die onnozele omweg zit dus pakken programmeerwerk...
                Ik heb gisteren de verwachtte aanpassingen gelezen bij de komende grote Windows 11 update: deze omweg gaan ze alvast terugdraaien.

                En nu ga ik vragen om dit topic te sluiten, alles is gezegd denk ik. Mocht iemand mijn vraag willen of kunnen beantwoorden -> PM graag.
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                Comment


                • #53
                  Nieuwe plaag ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                  Wat wel 1000% zeker is: Gij zult NOOT, NOOIT, NOOIT stoppen met argumenteren en tegen-argumenteren.
                  U ziet dit fout, eender welk redelijk antwoord dat ge krijgt (zelfs met oplossingen) dat negeer je of ga je counteren om toch maar verder te klagen (ook al is uw probleem opgelost).
                  Nooit zal je eens toegeven dat ge iets over het hoofd gezien hebt.
                  Nooit zal je toegeven dat er andere redenen kunnen bestaan dan “met opzet”.
                  Nooit eens positief denken, altijd het negatieve.
                  Altijd zal je blijven doorgaan om anderen de schuld te geven.

                  Het grote verschil tussenin beiden is dat ik van het positieve uitga en jij van het negatieve.
                  Ben jij in het verkeer ook zo dat het minste iemand u een beetje te kort afsnijdt of niet rap genoeg stopt dat die dat met opzet doet en ge klacht gaat indienen?
                  Nooit eens de redenering maken dat die dat niet bewust gedaan heeft?

                  Stel dat iedereen hier de reactie zou geven: “Ja nete, ge hebt 100% gelijk, ge moet klagen” … wat ben je daar mee? [emoji849]

                  En voor de rest, lees uw eigen openingspost nog eens met uw originele vraag … dat is NIET waar je dat kan melden, maar wel …

                  Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                  Hoe geraak je van die gasten vanaf ? Politie ?
                  Uitschrijven is de oplossing en dat is u ondertussen gelukt.
                  Dus?
                  En tot op heden kan je bij de politie altijd terecht met een klacht … probeer het eens. [emoji23]
                  Last edited by VerSeg; 13 maart 2022, 10:42.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #54
                    Re: Nieuwe plaag ?

                    Hopeloos
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                    Comment


                    • #55
                      Re: Nieuwe plaag ?

                      Moderator Note: Op vraag van TS gesloten.
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.4.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.7)

                      Comment

                      Working...
                      X