Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe plaag ?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Nieuwe plaag ?

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Behalve als het een vraag is die van nete komt. Dat mag wel in het belachelijke getrokken worden en als eeuwige klager bestempeld worden.
    Gelukkig zijn er ook nog enkel andere reacties die met andere woorden zeggen wat ik bedoel (#16 o.a.)
    In #5 en #9 en #17 kreeg je van mij al een antwoord op uw vragen, ook van sommige anderen kreeg je dat.
    Echter gaat het er bij u nooit om een antwoord te krijgen, je blijft zelfs met correcte antwoorden steeds doordrammen.
    Bijna al je topics zijn om over iets te klagen en ze slepen steeds maanden aan, ook al is het uitgeklaard of opgelost of er was eigenlijk niet eens een probleem.
    Beetje positiever door het leven gaan nete. [emoji6]

Je kaart nu #16 aan als voorbeeld van een reactie naar uw zin … uiteraard, het is ook iets negatief over de bedrijven in het algemeen en dat staat u aan.
    Maar eigenlijk is dat antwoord naast de kwestie, het gaat daar om van een verbintenis vanaf te geraken, niet om een mailinglijst gestopt te krijgen.

Volgend op dit topic heb ik daarstraks eens de mailings overlopen waarop ik ingeschreven was, ze bevatten allen een link om deze te stoppen en/of in te stellen.
    Ik heb er ondertussen ook gebruik van gemaakt om een opkuis te doen en het is bij allen welke ik wenste op te zeggen ook gelukt om ze op te zeggen zonder problemen.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Re: Nieuwe plaag ?

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Ik heb er ondertussen ook gebruik van gemaakt om een opkuis te doen en het is bij allen welke ik wenste op te zeggen ook gelukt om ze op te zeggen zonder problemen.
      Het overgrote deel van de bedrijven speelt het spel eerlijk (dus wettelijk): met één muisklik halen ze je uit de lijst.

Maar ik heb goed nieuws voor jullie: vanmorgen dit in mijn mailbox:

Ter attentie,
      Wij nodigen u uit naar voren te komen na het lezen van deze brief.
      Zie bijgevoegd document voor uw dagvaarding.

Na 72 uur zullen we een procedure starten die bekend staat als een arrestatiebevel.
      Reageer alstublieft zo snel mogelijk.
      Informatie
      DGPF: Directoraat-generaal van de federale politie - DESENFANTS André

Ik zal melden waar ik verblijf, zodat jullie me met een bezoekje kunnen vereren.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Heb je nu echt prijs?
        Ik heb nog nooit een echte reclame via email ontvangen vanbiijvoorbeeld, Aldi, Lidl, Hubo, Hobbyland, gamma en noem ze maar allemaal op tenzij je erom vroeg.
        Dus als een email ontvangt van één van hen is het spam echte SPAM.
        Maar elke week krijg een brievenbus vol met hun folders en daar zouden ze beter mee stoppen want zou goed zijn voor het milieu ende bomen en de bossen en de Co2 uitstoot en die twee millieu trutjes.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
        Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
          Heb je nu echt prijs?
          Waar slaat dit nu weer op ? Denken jullie nu echt dat ik debiel of hoog dementerend ben ?
          Ik kan heus wel spam onderscheiden van normale mails, ik ben nog NOOIT in de val gelopen van spammers.
          Ik vraag hier enkel hoe en waar ik me best wend om de enkele bedrijven die een loopje nemen met de wet (qua uitschrijflink die ontbreekt in hun mails) tot de orde te roepen.
          Man, man, man.

Comment

Waar slaat dit nu weer op ? Denken jullie nu echt dat ik debiel of hoog dementerend ben ?
            Ik kan heus wel spam onderscheiden van normale mails, ik ben nog NOOIT in de val gelopen van spammers.
            Ik vraag hier enkel hoe en waar ik me best wend om de enkele bedrijven die een loopje nemen met de wet (qua uitschrijflink die ontbreekt in hun mails) tot de orde te roepen.
            Man, man, man.
            En waar slaat dit antwoord nu weer op, kunt ge nog lezen of niet?
            Als er geen uitschrijven staat........................zou dat geen spam kunnen zijn?
            En de bedrijven ik opgesomt heb versturen geen reclame mails die versturen reclame blaadjes.
            Je weet op iedereen iets aan te merken, ik stop ermee.

Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
              Als er geen uitschrijven staat........................zou dat geen spam kunnen zijn?
              Klopt, maar Kruidvat en AH lijken mij nog altijd geen spam (alvast niet om me op te lichten). Want als ik verkeerdelijk "afmelden" met "uitschrijven" verwar dan kom ik op de site van die winkels terecht, waar ik me kan "aanmelden".

Comment

Klopt, maar Kruidvat en AH lijken mij nog altijd geen spam (alvast niet om me op te lichten). Want als ik verkeerdelijk "afmelden" met "uitschrijven" verwar dan kom ik op de site van die winkels terecht, waar ik me kan "aanmelden".
                Nete, als je op de site van kruidvat naar privacy gaat kan je je op ALLES uitschrijven.

Normaal reageer ik niet op jouw posts, maar voor de laatste maal nog één tip, kijk wat zonniger naar het leven, het zal je echt gelukkiger maken.

Comment

............. Want als ik verkeerdelijk "afmelden" met "uitschrijven" verwar dan kom ik op de site van die winkels terecht, waar ik me kan "aanmelden".
                  He he, eindelijk....je hebt t zelf ontdekt dat t aan jou ligt...knap hoor.
                  Ennuh, als je straks in de bajes zit (volgens eerder berichtje van je)...heb dan niet direct op alles en iedereen commentaar omdat men zich niet aan de regeltjes houdt....je zit in de separeer voordat je t weet...plezierige tijd daar..of ze zetten je heel snel buiten de deur...

Comment

Ik snap niet dat je die twee kan "verwarren", ze betekenen toch precies hetzelfde .
                    Nu, al een geluk dat je al een paar weken niet klaagt over het weer .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pappietje Bekijk bericht
                      Ik snap niet dat je die twee kan "verwarren", ze betekenen toch precies hetzelfde .
                      En het begon allemaal met …
                      Eergisteren de zoveelste mail van Kruidvat. We klikken op uitschrijven …
                      [emoji6]
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Heembeek Bekijk bericht
                        Nete, als je op de site van kruidvat naar privacy gaat kan je je op ALLES uitschrijven.

Normaal reageer ik niet op jouw posts, maar voor de laatste maal nog één tip, kijk wat zonniger naar het leven, het zal je echt gelukkiger maken.
                        en je krijgt er zelfs een bevestiging van (efkens gecheckt)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Heembeek Bekijk bericht

Kan allemaal wel kloppen, maar als de wet zegt dat je met een klik onderaan promomails moet kunnen uitschrijven, dan is het enige wat ik verwacht een melding: uw e-mailadres is uit onze verzendlijst verwijderd.
                          Hier wordt dikwijls veel misbaar gemaakt over spam van oplichters, maar minuten moeten bezig zijn op een site van een legale verkoper (bij hen in de hoop dat je het onderweg voor bekeken houdt) om u te verwijderen van verdere legale spam, vind vrijwel iedereen hier normaal. Redelijk bizar hoor.
                          Het is niet omdat ik iets kritischer ben dat ik niet zonnig in het leven sta hoor.
                          Last edited by nete; 12 maart 2022, 07:48.

Comment

De wet, de wet, de wet, de wet, Nete pak een advocaat onder de arm, betaal je blauw aan die gasten en het resultaat zal precies hetzelfde zijn, alleen de dikte van je portemanee zal een heel stuk afgeslankt zijn.
                            Nog een goeie dag verder, pak je hond en ga er een stuk mee wandelen, goed wat frisse lucht happen en ontspannen want je lijkt me een beetje over je toeren te zijn.

Comment

Wees maar gerust dat er een klein leger advocaten naar die zaken gekeken heeft en dat die winkels héél goed weten hoe dicht ze bij de kantjes van de wet kunnen lopen.

Comment

Nooit iemand die denkt aan een technische reden? [emoji848]
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

Comment

Working...
                                X