Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wallbox installeren...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Wallbox installeren...

    Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    En toch zou ik de lader op een aanvaardbare C waarde instellen
    Frank, beter voor je batterij en niet te belastend voor het net.
    Ik kan kiezen tussen 8,10,13 en 16A via dipswitches in het toestel maar dan moet ik telkens het deksel open schroeven? Dat gaan we dus echt niet doen Als het echt moeilijk wordt met ons Belgisch stroomnet is er nog steeds de trage lader of zelfs de klassieke brandstof

    De levensduur van de batterij van de auto vind ik eerder een raar argument? We praten hier nog steeds over 1u30+ laden waar snelladers voor full EV's de batterij tot 80% brengen in een kwartier?

    Comment


    • Re: Wallbox installeren...

      Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
      Keuring langs geweest, zeer zwijgzame jonge kerel, weinig info, niks uitleg, na 20 minuten gedaan..... mijn vraag : is alles ok? Zijn antwoord : dat mag ik niet zeggen.
      Dat was het, ik mag blijkbaar het resultaat enkel krijgen van mijn wallbox installateur... die krijgt het verslag.
      Zelde reactie als Geert. Is die persoon wereldvreemd? Telkens hier een keurder passeerde, wisten we meteen het resultaat.

      Comment


      • Re: Wallbox installeren...

        Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
        Ik kan kiezen tussen 8,10,13 en 16A via dipswitches in het toestel maar dan moet ik telkens het deksel open schroeven? Dat gaan we dus echt niet doen Als het echt moeilijk wordt met ons Belgisch stroomnet is er nog steeds de trage lader of zelfs de klassieke brandstof

        De levensduur van de batterij van de auto vind ik eerder een raar argument? We praten hier nog steeds over 1u30+ laden waar snelladers voor full EV's de batterij tot 80% brengen in een kwartier?
        Ha, dus geen waar je het vermogen kan sturen via een app?
        Dat snel laden is voor niets goed Frank, zoek maar eens op.
        Trouwens, heeft de batterij van een plug-in ook koeling zoals bij
        een full-EV? Ik denk het niet hoor, toch deze niet die ik ken.

        Comment


        • Re: Wallbox installeren...

          Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
          Ha, dus geen waar je het vermogen kan sturen via een app?
          Dat snel laden is voor niets goed Frank, zoek maar eens op.
          Trouwens, heeft de batterij van een plug-in ook koeling zoals bij
          een full-EV? Ik denk het niet hoor, toch deze niet die ik ken.
          Het is een domme wallbox dus nee. Maar onze PHEV heeft weldegelijk een actieve koeling.

          Comment

          Working...
          X