Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alternatief voor Microsoft Office 365

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Alternatief voor Microsoft Office 365

Hier ook een enthousiast gebruiker van Libreoffice. (momenteel gebruik versie 7.2.0.4 in het Nederlands)
    Het is gratis, dus probeer het eens uit.
    Vriendelijke groeten

Peter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Toegang tot je gehele systeem? [emoji848]
      Met die redenering moet men ook nooit meer een (nieuwe) Windows gebruiken, ook geen nieuwe Adobe programma’s of zoveel andere.
      Klopt, ben ik gelukkig dat ik die redenering volg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Iedereen weet ondertussen wel dat Microsoft de meeste winsten maken met hun Office paketten?
        Bij GamekeyDiscounter.nl kunt ge een LEGAAL pakket kopen voor nog geen € 10 (restposten van mass licenties) en die werken.
        Ook Windows 10 is er te krijgen voor iets meer dan € 10.
        ....
        Die gepikte corporate keys zijn zo illegaal als de pest! Alle verhalen om de mensen te laten geloven dat het een schijntje van "legaal" is, doen het goed maar veranderen niets aan de zaak, restposten van mass licenties? kom nou! alsof mass licenties verkocht worden vanuit het winkelrekje, .. doe maar in het mandje? ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
          Die gepikte corporate keys zijn zo illegaal als de pest! Alle verhalen om de mensen te laten geloven dat het een schijntje van "legaal" is, doen het goed maar veranderen niets aan de zaak, restposten van mass licenties? kom nou! alsof mass licenties verkocht worden vanuit het winkelrekje, .. doe maar in het mandje? ...
          De reden waarom ik niet op die goedkope aanschaf van MSOffice inga, is inderdaad omdat ik twijfel over de legaliteit ervan.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.4.1) - iPhone XR (iOS 18.4.1) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.4.1)

Comment

Of dat nu legaal is of niet wat doet het ertoe?
            Het werkt en ik krijg de updates enz, zo wat is daar mis mee?
            Dat Microsoft wat verlies doet?
            Hooguit wat kruimels die van tafel vallen.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
            Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Of dat nu legaal is of niet wat doet het ertoe?
              Het werkt en ik krijg de updates enz, zo wat is daar mis mee?
              Dat Microsoft wat verlies doet?
              Hooguit wat kruimels die van tafel vallen.
              Ik kan ook een gepikte BMW kopen aan een spotprijs (heling), die rijdt ook en onderhoud is ook mogelijk … dus geen probleem? [emoji848]

Nu werkt een niet zo correcte licentie omdat Microsoft de moeite niet doet particulieren te straffen (oorzaak ligt meer bij verkoper), de dag dat ze dat wel doen dan zitten er velen met een probleem.
              Een OEM versie valt niet zo eenvoudig te controleren, maar de rest is een heel andere zaak.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Ik kan ook een gepikte BMW kopen aan een spotprijs (heling), die rijdt ook en onderhoud is ook mogelijk … dus geen probleem? [emoji848]

Nu werkt een niet zo correcte licentie omdat Microsoft de moeite niet doet particulieren te straffen (oorzaak ligt meer bij verkoper), de dag dat ze dat wel doen dan zitten er velen met een probleem.
                Een OEM versie valt niet zo eenvoudig te controleren, maar de rest is een heel andere zaak.
                Freddy, ik heb NIKS gepikt ik heb mijn licentie eerlijk betaald en Microsoft heeft die aanvaard.
                Microsoft doe niet meer zo'n moeite zegt u, waar haal je dit vandaan?

Ik kan ook simpelweg gekraakte software van het net halen en kijk eens ik doe het niet uit schrik dat daar spyware in kan zitten.
                Ik haal dus alle Microsoftware vanop hun site want ik koop enkel de licentie.
                Je gaat me toch niet wijsmaken dat ze dat niet gaan controleren zeker?

Nogmaals ik zie daar niks illegaals in, ik ben volledig in orde want een licentiesleutel is tot nader order een unieke sleutel.

En verder doe ik niet meer mee aan de welles nietes spellekes.
                Het is voor mij genoeg geweest.
                Alles marcheert hier op drie Pc's en ik ben best tevreden.
                Sommigen onder jullie vinden het illegaal, mij goed hoor kan mij geen bom schelen.
                Maar bij MS weten ze mijn email adressen en weten wat er op mijn pc draait.

En trouwens gisteren bij Skylum Luminar Neo gekocht voor € 34 en vanaf vandaag zal het misschien al € 159 zijn.
                De software komt maar deze winter uit hoor, ze hadden iets rond de 30.000 aanbiedingen voor "early birds" € 34 dus en daarna zal het in de € 50 zijn en als de software op de markt zal verschijnen zal het € 159 zijn.

En een week na verschijnen kan je al illegale versie op het net vinden.

Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Freddy, ik heb NIKS gepikt ik heb mijn licentie eerlijk betaald en Microsoft heeft die aanvaard.
                  Microsoft doe niet meer zo'n moeite zegt u, waar haal je dit vandaan?

Ik kan ook simpelweg gekraakte software van het net halen en kijk eens ik doe het niet uit schrik dat daar spyware in kan zitten.
                  Ik haal dus alle Microsoftware vanop hun site want ik koop enkel de licentie.
                  Je gaat me toch niet wijsmaken dat ze dat niet gaan controleren zeker?
                  FYI ... die illegale corporate sleutels die men koopt zijn van gekraakte software ... of wat dacht u?
                  & BTW er zit bij MS geen ventje aan een terminal die al die nummers controleert op hun geldigheid.
                  Als tijdverdrijf kan men eens een aantal licentienummers van het internet plukken en ze uitproberen om een build te activeren ... veel geluk daarmee ... BTW2, soms lukt het ...

Nogmaals ik zie daar niks illegaals in, ik ben volledig in orde want een licentiesleutel is tot nader order een unieke sleutel.

En verder doe ik niet meer mee aan de welles nietes spellekes.
                  Het is voor mij genoeg geweest.
                  Alles marcheert hier op drie Pc's en ik ben best tevreden.
                  Sommigen onder jullie vinden het illegaal, mij goed hoor kan mij geen bom schelen.
                  Maar bij MS weten ze mijn email adressen en weten wat er op mijn pc draait.

En trouwens gisteren bij Skylum Luminar Neo gekocht voor € 34 en vanaf vandaag zal het misschien al € 159 zijn.
                  De software komt maar deze winter uit hoor, ze hadden iets rond de 30.000 aanbiedingen voor "early birds" € 34 dus en daarna zal het in de € 50 zijn en als de software op de markt zal verschijnen zal het € 159 zijn.

En een week na verschijnen kan je al illegale versie op het net vinden.
                  FYI2 .. als men een illegale corporate sleutel koop dan is uw licentienummer NIET UNIEK, alle aansluitingen onder corporate distributie hebben dezelfde licentiesleutel die centraal beheerd wordt door de corporatie die de soft aangekocht heeft. Zelfs OEM sleutels zijn niet noodzakelijk "uniek" ...
                  De dag dat MS het weeral eens op de heupen krijgt en nog eens een reeks illegale sleutels invoert op hun blacklist ben je de sigaar.
                  Het zijn trouwens geen "welles, nietes" spelletjes. Ofwel koopt men legale software via de officiële wegen ofwel illegale, period. Een andere weg is er NIET!

Comment

er zit bij MS geen ventje aan een terminal die al die nummers controleert op hun geldigheid.
                    Die hebben daar computers voor. Die zijn daar echt goed in weet je...

Comment

FYI ... die illegale corporate sleutels die men koopt zijn van gekraakte software ... of wat dacht u?
                      Ik heb er ook al een aantal gekocht en die bij Windows zelf geactiveerd (telefonisch) zonder enig probleem hoor…

Comment

Alternatief voor Microsoft Office 365

Niemand zegt dat je iets pikt, maar je “weet” dat je iets koopt aan een abnormale lage prijs, dat op zich maakt iemand mogelijks schuldig aan heling. [emoji6]
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Niemand zegt dat je iets pikt, maar je “weet” dat je iets koopt aan een abnormale lage prijs, dat op zich maakt iemand mogelijks schuldig aan heling. [emoji6]
                          Ok, het mag niet en je maakt je schuldig aan heling volledig mee eens. Maar als er iets moet hersteld worden aan huis, loodgieter of schilder enz. en deze stelt voor om een deel zonder factuur aan te
                          rekenen dus een beetje in het zwart hoeveel gaan er dan direct ja knikken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk bericht
                            Ok, het mag niet en je maakt je schuldig aan heling volledig mee eens. Maar als er iets moet hersteld worden aan huis, loodgieter of schilder enz. en deze stelt voor om een deel zonder factuur aan te
                            rekenen dus een beetje in het zwart hoeveel gaan er dan direct ja knikken.
                            Klopt van dat zwartwerk maar het is ook strafbaar als je gepakt wordt.
                            Te hard rijden kan ook en als ze u niet pakken is er ook geen groot probleem.

Het is niet omdat mensen het (kunnen) doen, dat het legaal is.
                            Wetende dat je op een niet correcte manier iets spotgoedkoop bekomt, daar kan men toch moeilijk van zeggen dat het volledig in orde is? [emoji848]
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

Klopt van dat zwartwerk maar het is ook strafbaar als je gepakt wordt.
                              Te hard rijden kan ook en als ze u niet pakken is er ook geen groot probleem.

Het is niet omdat mensen het (kunnen) doen, dat het legaal is.
                              Wetende dat je op een niet correcte manier iets spotgoedkoop bekomt, daar kan men toch moeilijk van zeggen dat het volledig in orde is? [emoji848]
                              Ach ja van wie zouden we het allemaal geleerd hebben hoe we een andere weg kunnen zoeken... de Wetstraat in Brussel is ook niet zuiver van geweten voor zover ik weet. en ik ben ook niet geboren als een heilige profeet.

Comment

Wat is nu eigenlijk een Microsoft massalicentie?
                                Hoeveel Pc's zou de NMBS niet hebben?
                                Ik heb er eigenlijk geen flauw benul van maar dat zullen er ettelijke duizenden zijn.
                                Maar zowel het OS als Office en/of andere software (de NMBS heeft zijn eigen mailprogramma) staan niet op alle computers hoor.
                                De overgrote meerderheid van de computers moeten inloggen op de servers van de NMBS voor je ermee zou kunnen werken.

Dus mijn redenering is dat de NMBS 1 sleutel heeft voor heel hun systeem en dus staat alles op de hoofdserver van het land, corrigeer me als ik verkeerd ben.
                                En trouwens elke NMBS heeft een 15-tal jaren een Windows 7 kunnen kopen voor iets van € 20 als ik het mij nog kan herinneren. Elke Windows 7 Ultimate had zijn eigen sleutel.

Enfin eigenlijk is het een zinloze discussie en kunnen we allemaal gelijk hebben, maar feit is dat hier bij mij thuis zowel een Windows 10 Pro als een Offiice 2016 al vele jaren draait zonder te mankeren.

Comment

Working...
                                X