Re: Energieprijzen
Ik ga niet naar school.
Helemaal niet, ik kan niet van mijn slaapkamer naar mijn bureau met de trein of bus. [emoji23]
Ik sport niet, tenzij op de hometrainer. [emoji849]
Ja, naar de bakker maar da’s dan gecombineerd met de andere boodschappen.
Als men ziek is of ne poot gebroken heeft, dan gaat dat niet … maar de dokter kan ook tot bij mij komen. [emoji23]
Ja … alles heeft in principe voor- en nadelen, maar een stad toch alleen nadelen voor mij.
Oorspronkelijk geplaatst door pappietje
Bekijk bericht
Kan u makkelijk met de bus of de trein naar uw werk? Wat is makkelijk, is dat als de bus of de trein stopt aan je voordeur ?
Moet u altijd de auto nemen om te gaan sporten of naar het theater te gaan? Sporten kan reeds beginnen aan je voordeur, en niemand is verplicht om een aantal keer per jaar naar het theater te gaan.
Hebt u uw auto nodig om naar de bakker of de post te gaan? Je kan altijd te voet of met de fiets naar de bakker gaan, ook al is het 5 of 10 km ver. En wie gaat er nog naar de post....ik zou niet weten waarom.
Kan u te voet of met de fiets naar de dokter of de tandarts? Dat is altijd mogelijk, ook als is het 5 of 10 km ver.
Als ik de keuze zou moeten maken, in een stinkende stad wonen in een woning met een prima mobiscore of op het platteland wonen met een slechte mobiscore.... mijn keuze is rap gemaakt.
Comment