Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pakje niet ontvangen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pakje niet ontvangen

    Beste wat kan ik nog doen via marktplaats een tokina macrolens bestelt en na 5 weken nog altijd niets gekregen is verzonden zonder track en trance de verkoper aangesproken en ik heb het gevoel dat hij mij constant van alles wijsmaakt hij zou telefonisch en viia mail contact hebben met post nl en ik vraag om klacht neer te leggen dat zou hij telefonisch doen ik vraag om bewijs dus om een e-mail door te zenden naar mij of ergens een ticket van betaling maar daar reageert hij niet op zegt dat door Corona het 4 weken of langer kan duren wat ik zelf onnozel vind van reden stefaan

  • #2
    Re: Pakje niet ontvangen

    Via uw bank het geld terug eisen.
    Ik zou ook Marktplaats inlichten dat deze verkoper een bedrieger is en stuur een bewijs (kopie) van betaling mee.
    Hopelijk heb je suc6
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Pakje niet ontvangen

      Om de tekst van TS leesbaarder te maken zouden leestekens wel helpen.
      Minder glas dan vroeger, maar beter.

      Comment


      • #4
        Re: Pakje niet ontvangen

        Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
        Om de tekst van TS leesbaarder te maken zouden leestekens wel helpen.
        Ik denk dat niet alleen het pakket in “trance” is. [emoji23]
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: Pakje niet ontvangen

          Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
          Via uw bank het geld terug eisen.
          Zal vooral afhangen hoe er betaald werd.
          Als men via Paypal betaalt, dan is dat redelijk eenvoudig.
          Met een kredietkaart lukt het ook nog wel eens (afhankelijk welke), maar als het via overschrijving gebeurde dan mag je het zo goed als zeker vergeten.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #6
            Re: Pakje niet ontvangen

            Is betaald met overschrijving.Marktplaats op de hoogte gebracht maar daar verwacht ik niet veel van.Ik zeg niet dat een bedrieger is maar als je ergens een bewijs vraagt kan of wil hij ze niet geven.Zal bij PostNL België een klacht neerleggen misschien dat het iets oplevert anders nog wat wachten.

            Comment


            • #7
              Re: Pakje niet ontvangen

              Ik heb tot nu toe op al die jaren nog nooit een zending gehad via PostNL zonder tracking.
              Probleem is nu … hoe ga je bij PostNL kunnen klagen zonder tracking nummer?
              Vanuit welk land heeft de verkoper het eigenlijk verstuurd?
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                Re: Pakje niet ontvangen

                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Zal vooral afhangen hoe er betaald werd.
                Als men via Paypal betaalt, dan is dat redelijk eenvoudig.
                Met een kredietkaart lukt het ook nog wel eens (afhankelijk welke), maar als het via overschrijving gebeurde dan mag je het zo goed als zeker vergeten.
                Ik heb al altijd mijn pakjes aangekregen als ik iets kocht op marktplaats, wel al drie keer voorwerpen die absoluut niet voldeden aan de beschrijving.
                Maar ik koop nauwlijks nog iets op marktplaats, ik koop veel liever via "Tweakers", veel betrouwbaarder want bedriegers worden er aan de schandpaal gebonden.
                Inderdaad Freddy, wil je zeker zijn betaal via PayPal, ik gaf TS wat mogelijkheden die hij kan gebruiken, maar ik vrees dat er geen eieren in het nestje zullen te vinden zijn.
                Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                Comment


                • #9
                  Re: Pakje niet ontvangen

                  Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                  Maar ik koop nauwlijks nog iets op marktplaats, ik koop veel liever via "Tweakers", veel betrouwbaarder want bedriegers worden er aan de schandpaal gebonden.
                  Goede tip, ik had er nog nooit op gelet dat er zaken werden verhandeld op tweakers.
                  Minder glas dan vroeger, maar beter.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Pakje niet ontvangen

                    Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                    Goede tip, ik had er nog nooit op gelet dat er zaken werden verhandeld op tweakers.
                    Ja, ik heb meer vertrouwen in tweakers dan in gelijk welke tweede hands site, Ebay inbegrepen want op Ebay ben ik zeker vier mal in het kruis genomen geweest.
                    Dat kan ook gebeuren op Tweakers hoor maar dan grijpt tweakers in, ze kunnen dus adverteders schorsen.
                    Ik heb er nog niet zolang geleden een moederbord gekocht met CPU en vier latjes geheugen.
                    Correct aangekregen, in een oude kast ingebouwd en...................niks werkte.
                    De verkoper gemaild hij storte het betaalde bedrag terug + extra om zijn spullen terug te sturen. Ik vond dat tof van deze Nederlander.
                    Maar eigenlijk ga ik er liefst zelf om maar van Mol naar Friesland is me toch even te ver om het op te halen.
                    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Pakje niet ontvangen

                      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                      Maar eigenlijk ga ik er liefst zelf om maar van Mol naar Friesland is me toch even te ver om het op te halen.
                      Ja en aan de huidige benzineprijzen worden het dan wel erg dure latjes...
                      Minder glas dan vroeger, maar beter.

                      Comment

                      Working...
                      X