Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lichtfestival

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Lichtfestival

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
    Noemt hier toch Chit-Chat hé Peter

grts
    Sieg
    Klopt Sieg en dat heeft ook een bedoeling hé .
    Ik hoop er zelf altijd om antwoorden te krijgen op niet-fotogerelateerde vragen die ik heb en er is op veel vlakken wel wat expertise aanwezig op het forum.
    Maar goed, ik laat me zelf ook weer vangen

Groetjes

Peter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
      Als ik dat hier allemaal lees ben ik steeds des te blijer dat ik niet gekeken heb.
      Wel grappig om bepaalde reacties te lezen zoals dat ABBA het maar 6 jaar heeft uitgehouden omdat dan al hun fans volwassen waren. Tienstienstiens, ze hebben gewonnen in 1973 en ze staan in het hele eurosonggedoe tot op vandaag nr. 1 geranked, hun hele repertoire is tot op vandaag springlevend (en ik ben dan nog geeneens fan), ik denk dat ik weinig last zou hebben om zomaar uit het hoofd 15 internationale succesnummers op te noemen.... Enneuh, je zou kunnen zeggen dat de Beatles het ook maar 10 jaar hebben uitgezongen (van 60 tot 70 dacht ik).
      Maar goed, sinds de milleniumwisseling is het volgens mij (want je moet je hier altijd voortdurend indekken) allemaal overgegaan tot vooral uiterlijk vertoon en geschreeuw.
      Enfin, ieder zijn zin en ik de mijne....
      Inderdaad, daarom dat er nu een musical over abba uit is dat hun overjaarse fans nog eens iets van hen horen.

Klopt wel dat je natuurlijk met 1 nummer in 1 keer het moet doen. Sommige nummers kunnen dat maar houden het niet uit op de lange baan. Andere geven weinig indruk de eerste keer maar worden hits na enkele malen luisteren. Het is gewoon entertainment voor enkele avonden. Wie daar meer wil achter zoeken doet maar.

Comment

Ik zou toch voorzichtig zijn met die "overjaarse fans".
        Toen Dave Gilmour (toen toch +/- 70 denk ik) in 2015 naar Zuid Amerika kwam met een 40 jaar oude solo zag ik daar toch niet echt allemaal overjaarse fans, eerder twintigers.
        Bepaalde muziek is tijdloos, het eurosong-gedoe hoort daar volgens mij steeds minder en minder bij.

Moet dat dan ? zou je kunnen stellen. Goede vraag.
        Ik heb een bizar selectief geheugen voor muziek, toen ze op radio 2 de top 40 brachten van de euro-winnaars kende ik ze zowat allemaal, pas vanaf zowat begin 2000 ging bij mij het licht uit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
          Ik zou toch voorzichtig zijn met die "overjaarse fans".
          Toen Dave Gilmour (toen toch +/- 70 denk ik) in 2015 naar Zuid Amerika kwam met een 40 jaar oude solo zag ik daar toch niet echt allemaal overjaarse fans, eerder twintigers.
          Bepaalde muziek is tijdloos, het eurosong-gedoe hoort daar volgens mij steeds minder en minder bij.

Moet dat dan ? zou je kunnen stellen. Goede vraag.
          Ik heb een bizar selectief geheugen voor muziek, toen ze op radio 2 de top 40 brachten van de euro-winnaars kende ik ze zowat allemaal, pas vanaf zowat begin 2000 ging bij mij het licht uit.
          Yep, ik herinner me dat ik op eens op de Gentse feesten op het plein kwam met Eddy Wally. En ja, het publiek daar was letterlijk van 8 tot 88 jaar. Toen ben ik daar ook van verschoten.

Bij mij gaat het licht van eurosong wat vroeger uit. Toen ik begon te beseffen dat politiek in de puntentelling teveel meespeelde. Moet ergens begin jaren '90 geweest zijn. Nu ja, wat ik echt graag hoor, dat spelen ze daar toch niet.

Comment

Moderator Note: Ik heb hier grote kuis gehouden en een aantal reacties gewoon verwijderd, eigenlijk één grote kettingreactie die ontstaan is omdat een bepaalde poster foutief geciteerd werd.
            Als je iemand citeert, zorg ervoor dat het correct is en dat er -door het 'vergeten' te kopiëren van bepaalde codes- iemands woorden niet aan iemand anders worden toegeschreven.
            Ofwel houden jullie nu zelf de boel een beetje proper, ofwel sluit ik de topic hier af.
            Last edited by LesC; 26 mei 2021, 22:37.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)

Comment

Working...
            X