Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Autootje met bromfiets rijbewijs.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Autootje met bromfiets rijbewijs.

Ook mijn duit in het zakje... Waarom geen scootmobiel proberen? je vind die voor minder als 1 000 € op 2dehands... Ok, een bak bier kan een probleem zijn.
    Last edited by jv2e; 2 april 2021, 18:07. Reden: spelling

Comment

Ja we kunnen hier vanalles bedenken maar blijft hij buiten staan dus zou dan op benzine moeten rijden of kan het binnen staan in een garage of berging dus zou aan het net kunnen opladen.

Comment

Hey juppekes.

Ik ben hier weer met een update.
        Sinds een kleine week rij ik met een Microcar.
        Heb na lang zoeken eentje gevonden twee jaar oud met amper 1500km op de teller.
        Het is idd niet zoals een gewone auto, maar ik mag zeker niet klagen.
        Het rammelt een beetje en maakt een beetje lawaai mo da is nu ook zo erg weer niet hoor.
        Ik moet wel toegeven als je nog nooit zelf in het verkeer gereden hebt en je komt daar voor de eerste keer in terecht, in de avondspits, in het bijna donker, aan scholen wanneer die juist gedaan hebben, was het toch even slikken.
        Ik geef toe dat er voor zoiets ook wat opleiding zou mogen zijn, maar die ben ik me zelf een beetje aan het leren in de rustige binnenstraatjes.
        Voor ons kost dat autootje ongeveer €22 verzekering op een maand, en het verbruik van mazout, ongeveer een liter of 4 op 100km.
        En het is meestal maar om hier in een straal van een goeie 5km van ons huis mee rond te toeren voor boodschappen en bezoekjes bij de kinderen en de rest van de familie.
        In de meeste straten is het hier ook al een zone 30km/h.
        Dus als jullie eens in Oostende zijn en je ziet daar zo'n autootje met zo'n rechthoekige bromfietsnummerplaat zou ik dat eens kunnen zijn.
        Bootjes

Comment

Leuk dat je iets heb gevonden en terug mobiel bent.

Comment

Working...
          X