Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rariteit op de website van Skylum.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Rariteit op de website van Skylum.

    Als ik een mail krijg van Skylum kan ik de afbeeldingen niet meer zien.
    Als ik naar de website van Skylum ga kijken zie ik enorm grote afbeeldingen en platte tekst.
    Ik zie ook geen foto's meer.

    Zijn er nog mensen die dit voor hebben?
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    Re: Rariteit op de website van Skylum.

    Verkeerde TPM geïnstalleerd? [emoji12]

    De website ziet er in elk geval normaal uit op dit moment.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Rariteit op de website van Skylum.

      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Verkeerde TPM geïnstalleerd? [emoji12]

      De website ziet er in elk geval normaal uit op dit moment.
      Toch raar wat ik hier te zien krijg.
      Ik had al een mail van Skylum gekregen met een vraag in te loggen om mijn account veilig te stellen.
      Euh nee, geen verkeerde geïnstalleerd, ga er zelfs geen kopen want mijn Pc-ke hier is nu geschikt voor Win 11 door in mijn BIOS te foefelare.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Rariteit op de website van Skylum.

        Schermvullend, en da's heel wat op een 27" scherm:
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Rariteit op de website van Skylum.

          Heb een systeemherstel moeten doen, kreeg Edge niet meer gemaakt.
          Het was al een tijdje rommel met Edge, ik kon het gebruiken maar al enige tijd kon ik op 2de Hands niet meer aan mijn zoekertjes.
          Geen ramp, maar opeens kon ik ook niet meer naar behoren op de site van Skylum en dat moest ik wel want ik verwacht binnen korte tijd de lancering van Luminar Neo.
          En natuurlijk moest ik kunnen inloggen op hun site anders zou ik hoogstwaarschijnlijk het programma niet kunnen downloaden.
          Dus de boel drastisch opgelost want anders ging het niet, alles geprobeerd maar niks hielp.
          Waarschijnlijk mijn eigen schuld door programma's te agressief te laten verwijderen met Revo.
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: Rariteit op de website van Skylum.

            Je PC gewoon gerust laten is misschien nog het beste.
            Ik gebruik ongeveer alle browsers (niet alle sites werken overal even goed of het neemt teveel tijd om ze goed in te stellen - en misschien andere dingen naar de vanen te helpen ) maar geen Edge

            Comment


            • #7
              Re: Rariteit op de website van Skylum.

              Er stond veel teveel brol op Jan en heb dat verwijderd met Revo maar die stond op de hoogste stand, dat was niet verstandig vaan mij.
              Maar zelfs voor ik revo gebruikt had kon ik bijvoorbeeld niet naar mijn zoekertjes gaan op 2de Hands.
              Ik blijf bij Edge, Jan, sinds deze zeer stabiel is moet ik geen andere.
              Maar bedankt om uw commentaar.
              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment

              Working...
              X