Ik heb hier nog een perfect werkende ipad 3. Al is perfect werkende eigenlijk niet juist want ik kan er geen enkele app meer op installeren of upgraden wegens te oud. Met andere woorden hij is klaar voor de vuilbak. Ale dat is wat apple zou willen. Is er nu echt geen mogelijkheid om deze alsnog te upgraden naar een hogere ios versie zodat ik deze verder kan gebruiken?
Ik heb hier al zitten lezen over jailbreaken op internet maar dat zou tegenwoordig ook niet meer lukken.
Is toch zonde dat zo een duur apparaat na enkele jaren niet meer bruikbaar is ?
Vorig jaar heb ik dan maar een samsung tablet gekocht maar ook niet het laatste nieuwe model. Nu krijg ik ook al de melding dat bepaalde apps er niet op draaien. Dus samsung is van hetzelfde bedje ziek. Ze vinden het blijkbaar normaal dat je om de 2 a 3 j een nieuwe tablet koopt
Ik heb hier een 2e tablet nodig voor de zoon zijn schoolwerk op te kunnen doen, is er nu echt geen mogelijkheid om die apple te upgraden?
mir
Ik heb hier al zitten lezen over jailbreaken op internet maar dat zou tegenwoordig ook niet meer lukken.
Is toch zonde dat zo een duur apparaat na enkele jaren niet meer bruikbaar is ?
Vorig jaar heb ik dan maar een samsung tablet gekocht maar ook niet het laatste nieuwe model. Nu krijg ik ook al de melding dat bepaalde apps er niet op draaien. Dus samsung is van hetzelfde bedje ziek. Ze vinden het blijkbaar normaal dat je om de 2 a 3 j een nieuwe tablet koopt
Ik heb hier een 2e tablet nodig voor de zoon zijn schoolwerk op te kunnen doen, is er nu echt geen mogelijkheid om die apple te upgraden?
mir
Comment