Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ipad 3 waardeloos geworden

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: ipad 3 waardeloos geworden

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
    Als je de openingspost goed had gelezen zou je weten dat ik een oplossing zocht om mijn ipad 3 te upgraden naar een recentere iOs. Omdat apple deze niet meer zelf aanbied. Dus dacht ik aan een middel / manier om dat zelf op eigen verantwoordelijkheid te doen.
    Je mag hier zeker nog iets aan toevoegen.
    Namelijk dat Apple zelf geen upgrades meer aanbiedt omdat het simpelweg niet meer kan (de verouderde hardware wordt door een nieuwer IOS - en nieuwere apps - niet meer ondersteund) en dat Apple jailbreaks wil vermijden en dus zo goed als onmogelijk maakt.
    Je iPad is dus niet anders dan die printer of scanner die je mocht wegsmijten.

Als je niet de laatste nieuwe modellen koopt, loopt elk product, of er nu het Apple logo opstaat of niet, sneller tegen zijn einddatum aan. Dat is met alles zo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
      Je mag hier zeker nog iets aan toevoegen.
      Namelijk dat Apple zelf geen upgrades meer aanbiedt omdat het simpelweg niet meer kan (de verouderde hardware wordt door een nieuwer IOS - en nieuwere apps - niet meer ondersteund) en dat Apple jailbreaks wil vermijden en dus zo goed als onmogelijk maakt.
      Je iPad is dus niet anders dan die printer of scanner die je mocht wegsmijten.

Als je niet de laatste nieuwe modellen koopt, loopt elk product, of er nu het Apple logo opstaat of niet, sneller tegen zijn einddatum aan. Dat is met alles zo.
      Dat is een duidelijk antwoord. Dus als ik het goed begrijp ook al zou ik er in slagen om hem te jailbreaken de nieuwe apps zouden er niet op draaien omdat de hardware het niet aankan?

mir
      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Hardware is één factor (Bijvoorbeeld een gps-app heeft een gpsmodule nodig), het iOS een andere beperkende factor voor apps en elke software. Als een app vereist dat minstens iOS versie 10 aanwezig is en je hebt maar 9.5, kan je het dikwijls (niet altijd, maar werkt de app naar behoren?) vergeten. Dat is zo in Windows en Android, wel soms te omzeilen. Of dat kan in Apple dat zijn eigen biotoop beschermt weet ik niet. Ik ben geen Apple gebruiker en zeker geen kenner, maar dat zou volgens mij wel kunnen verklaren waarom de wel geupdate apps nalaten.

Comment

Working...
        X