Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ze blijven toch maar proberen om geld af te troggelen...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Ze blijven toch maar proberen om geld af te troggelen...

Ik maak er mij geen zorgen over,maar eerst altijd wat schrikken.
    Trouwens Paypal spreekt je blijkbaar altijd aan met naam en voornaam,of firma die je opgegeven hebt bij het maken van je account.Nooit met een algemene naam zoals beste gebruiker etc.(Heeft Paypal mij geantwoord,als ik die mails doorstuurde)
    En...... ik heb geen Paypalrekening.

Comment

Hetzelfde maakt ik ook mee, even inloggen op de site zelf,met dubbele verificatie, meldingen bekijken, niets i Ok en afmelden. En toch zullen er weer intrappen !
      https://ggpics.be/

Comment

Hier enkele dagen geleden net hetzelfde met Paypal. Ik was gehackt en had zogezegd voor 70€ Adidaspullen besteld, inclusief bestelnr en de hele reutemeteut. Als ik binnen de 48 h geen protest aantekende ging het van mijn rekening. Zag er zeer erg uit. Het is precies weer de tijd van het jaar voor die smeerlappen.
        En zonet weer ene, ik verwacht een bestelling en de tracking had ontdekt dat mijn adres onbestaande was. Allee dan, ik woon hier nog maar 33 jaar... Ik weet dat ik moeilijk te vinden ben en Google Earth kent me ook al niet, bovendien zijn er hier serieuze werken aan de gang maar toch.... ze klinken steeds echter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
          .................................................. ....
          En zonet weer ene, ik verwacht een bestelling en de tracking had ontdekt dat mijn adres onbestaande was. ...............................
          'k Heb die ook gekregen.
          Ze hadden een pakje voor mij maar wisten mijn adres niet ???? Hahaha.
          Als ik geen pakje bestel geef ik mijn adres ook niet aan die afzender hé.
          " In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
            'k Heb die ook gekregen.
            Ze hadden een pakje voor mij maar wisten mijn adres niet ???? Hahaha.
            Als ik geen pakje bestel geef ik mijn adres ook niet aan die afzender hé.
            En ze zijn hardnekkig deze, onder verschillende aanmaningsvormen, zoals " transactie voltooit " Wij hebben u trachten te bereiken " Uw pakket ligt klaar om verzonden te worden " Uw geschenk, een Lenovo laptop wordt verzonden " u betaald €0.75. enz. En dit gedurende een 5tal maanden, 3a4 mails per week. Vooral in het weekend, waarschijnlijk moeten de oplichters dan niet werken. Na 5 maanden is het opgehouden, na de eerste week zonder te openen direct vuilnis.
            https://ggpics.be/

Comment

• Ze blijven toch maar proberen om geld af te troggelen...

De deurwaarder gaat weer eens langskomen. [emoji848]

In elk geval zelfs mocht dit waar zijn ... dan wens ik hem alvast een spoedig herstel (indien nog mogelijk). [emoji23]
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

En nu weer smishing. [emoji848]

Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Is dat uw gsm-nr hierboven?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
                    Is dat uw gsm-nr hierboven?
                    Van de afzender. [emoji6]
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Hoe komen jullie toch aan al die rommel .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
                        Hoe komen jullie toch aan al die rommel .
                        Ze sturen dat random rond.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Ik ben intussen al schatrijk: bijna dagelijks een bericht dat er duizenden euro's overgeboekt zijn naar mij.
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                            Ik ben intussen al schatrijk: bijna dagelijks een bericht dat er duizenden euro's overgeboekt zijn naar mij.
                            Ahhh ... van bij u komen al die vorderingen. [emoji848]
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                              Ahhh ... van bij u komen al die vorderingen. [emoji848]
                              Hoe kan je het raden
                              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                                Hoe kan je het raden
                                Hoop dat je er gelukkig mee wordt. [emoji23]
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

Comment

Working...
                                X