Mailtje van vandaag, als Scarlet klant moest ik toch wel eerst goed bekijken wat er aan de hand is...
Maar als ze mijn naam al niet gebruiken in de titel, er staat zelfs niet "beste klant" of iets dergelijks, dan weet ik al dat het een mail is die zo opgesteld is dat sommige mensen toch maar snel tot betaling over gaan omdat ze anders nog veel meer zouden moeten betalen.
Bij Scarlet zelf kan ik alle betalingen opvolgen via de website, daar is alles perfect in orde (alles verloopt automatisch via domiciliering, en dat is altijd al zo geweest).
En "Wij hebben je een e-mail ontvangen", wat bedoelen ze daar nu eigenlijk mee, als Scarlet zelf een mail zou sturen, dan zou er zo'n fout al zeker niet in staan.
Wat ik eigenaardig vind is dat ze een Belgisch rekeningnummer gebruiken, kan niemand dan achterhalen wie dat geld ontvangt als iemand er in trapt?
Uw betalingstermijn is verstreken
Dit is een automatische ontvangstbevestiging. Wij hebben je een e-mail ontvangen en geven hierop binnen 2 werkdagen een reactie.
Wij stellen u thans nog eenmaal in de gelegenheid het verschuldigde bedrag van €75,16 uiterlijk binnen een termijn van drie werkdagen te voldoen. Doordat het automatische incasso het bedrag niet van uw rekening kon afschrijven, verzoeken wij u te handmatig te betalen.
Het openstaande bedrag is momenteel €75,16 (inclusief kosten)
Het bedrag zal worden verhoogd met buitengerechtelijke incassokosten van €160,95 indien het niet binnen de door ons gestelde termijn is voldaan.
Direct het bedrag overmaken? Dat kan op ons rekeningnummer:
Naam: Scarlet
IBAN: BE87 3771 1797 7194
Let op: Als wij uw betaling niet voor zaterdag 22 februari 2020 van u ontvangen, loopt u het risico op een gerechtelijke procedure.
Voorkomen bijkomende kosten.
Hoogachtend,
Scarlet
Maar als ze mijn naam al niet gebruiken in de titel, er staat zelfs niet "beste klant" of iets dergelijks, dan weet ik al dat het een mail is die zo opgesteld is dat sommige mensen toch maar snel tot betaling over gaan omdat ze anders nog veel meer zouden moeten betalen.
Bij Scarlet zelf kan ik alle betalingen opvolgen via de website, daar is alles perfect in orde (alles verloopt automatisch via domiciliering, en dat is altijd al zo geweest).
En "Wij hebben je een e-mail ontvangen", wat bedoelen ze daar nu eigenlijk mee, als Scarlet zelf een mail zou sturen, dan zou er zo'n fout al zeker niet in staan.
Wat ik eigenaardig vind is dat ze een Belgisch rekeningnummer gebruiken, kan niemand dan achterhalen wie dat geld ontvangt als iemand er in trapt?
Uw betalingstermijn is verstreken
Dit is een automatische ontvangstbevestiging. Wij hebben je een e-mail ontvangen en geven hierop binnen 2 werkdagen een reactie.
Wij stellen u thans nog eenmaal in de gelegenheid het verschuldigde bedrag van €75,16 uiterlijk binnen een termijn van drie werkdagen te voldoen. Doordat het automatische incasso het bedrag niet van uw rekening kon afschrijven, verzoeken wij u te handmatig te betalen.
Het openstaande bedrag is momenteel €75,16 (inclusief kosten)
Het bedrag zal worden verhoogd met buitengerechtelijke incassokosten van €160,95 indien het niet binnen de door ons gestelde termijn is voldaan.
Direct het bedrag overmaken? Dat kan op ons rekeningnummer:
Naam: Scarlet
IBAN: BE87 3771 1797 7194
Let op: Als wij uw betaling niet voor zaterdag 22 februari 2020 van u ontvangen, loopt u het risico op een gerechtelijke procedure.
Voorkomen bijkomende kosten.
Hoogachtend,
Scarlet
Comment