Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kopen bij Aliexpress duurt lang voor ze het opsturen.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kopen bij Aliexpress duurt lang voor ze het opsturen.

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
    En Switch is geen Apple Store.

De enige Apple store in België is in Brussel.
    Adres: Gulden-Vlieslaan 26/28, 1050 Brussel
    Klopt, Switch is enkel een officiële verdeler (Premium reseller).
    En in de Apple Store kan men tot nu toe alles nog op de gebruikelijke tijdspanne bekomen. [emoji6]
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

• Re: Kopen bij Aliexpress duurt lang voor ze het opsturen.

Oorspronkelijk geplaatst door tucson2005 Bekijk bericht
      Dan heb jij nog geluk, mijn 2 bestellingen van 21 jan. zijn nog niet in de lucht geraakt, 1 pakje raakt zelfs niet uit de fabriek....
      Niet om u te plagen of voor iets anders, één pakket is in het land.
      Een ander hangt sedert 2020-03-01 (lees ik pas) nog altijd in de lucht. Zou dat nu echt een ballonvaarder zijn?

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
      Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Een ander hangt sedert 2020-03-01 (lees ik pas) nog altijd in de lucht. Zou dat nu echt een ballonvaarder zijn?
        Waarschijnlijk tanken ze die vliegtuigen bij tijdens de vlucht, een van mijn bestellingen hangt ook al een paar weken in de lucht.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

Comment

Soms krijg je meer gedetailleerde tracking info via https://www.17track.net/nl
          Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
            Eerder deze week heb ik iemand gesproken die pas naar een Apple Store was geweest, en volgens hem hadden ze daar bijna niets meer in voorraad.
            Ik ben vrijdag zélf naar de Apple store geweest voor een nieuwe Ipad (de mijne is aangeslagen door de kleindochter). Ze hadden nog alle modellen op voorraad, behalve die met 64Gb. Die uitvoering was van elk model uitverkocht. Het is er dus één met 128Gb geworden.

Dochter had bij Wish een pakje "cable organisers" besteld op 28 januari. De bestelling zou aankomen op 28 maart.
            Het pakje is al aangekomen 5 maart, maar vanmorgen kreeg ze een mail van Wish : "Maak u niet ongerust. Uw pakje is onderweg en zal eerstdaags geleverd worden".
            De mail was in feite overbodig want het pakketje is al geleverd, maar dat die mail vanuit China in foutloos Nederlands was, wie doet het hen na ?
            Last edited by notex; 9 maart 2020, 17:27.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
              Ik ben vrijdag zélf naar de Apple store geweest voor een nieuwe Ipad (de mijne is aangeslagen door de kleindochter). Ze hadden nog alle modellen op voorraad, behalve die met 64Mb. Die uitvoering was van elk model uitverkocht. Het is er dus één met 128Mb geworden.
              In de winkel misschien uitverkocht, maar online beschikbaar voor wat iPad mini, iPad Air en iPad Pro betreft.
              Vandaag bestellen, morgen geleverd. [emoji6]
              Uitgezonderd voor de gewone iPad, de 64GB versie is er daar tussenuit.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Mijn pakketje is geland in België, na 10 dagen vliegen!
                Nu nog wachten op dedouanering en verder.
                Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Wel dat ene hangt bij mij nog steeds ergens in de lucht.
                  Zoals ik al eerder schreef, het is het moment niet om iets bij Ali te bestellen.

Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

En pakket thuis afgeleverd ; 25 dagen onderweg in totaal, gezien de corona-crisis vind ik dit meevallen.
                    Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                      En pakket thuis afgeleverd ; 25 dagen onderweg in totaal, gezien de corona-crisis vind ik dit meevallen.
                      Hier intussen 50 dagen, en nog niet in het vliegtuig geraakt. In vrees dat mijn pakjes onderaan de stapel liggen....

Comment

Gisteren weer twee pakjes van ome Ali ontvangen: van 13 februari tot 13 maart.

Ik vind dat ook nog zeer goed meevallen.
                        ‘t Is geen Coolblue eh
                        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                        Si non, on devient bonbon
                        Et les gens nous mangent !"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                          Gisteren weer twee pakjes van ome Ali ontvangen: van 13 februari tot 13 maart.
                          Hier ook nog eentje.
                          Op 1 maart besteld, 3 maart klaar voor verzending, 5 maart verzonden, 11 maart in land van bestemming, 12 maart klaar om verwerkt te worden door bPost.
                          En dat is niet het enige pakje uit die periode, zie andere reacties.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

Comment

Ik verwacht nog twee bestellingen, de ene is besteld op 12/2 en daar is het al de hele tijd "Tracking temporary unavailable", het andere pakje zijn remblokken voor mijn fiets (en die van mijn zoon), besteld op 14/1 en sinds 19/2 is het daar "Depart from Original country".
                            Gisteren ben ik toch maar remblokken gaan halen bij een fietsenmaker, want nu wordt het dringend (normaalgezien zorg ik ervoor dat ik een paar setjes heb liggen, maar die zijn nu opgebruikt).
                            Ondertussen heb ik er niets meer besteld, en dat doe ik ook niet meer vooraleer de toestand terug een beetje normaal wordt.
                            http://barthuysmans.smugmug.com/
                            BD0338BE

Comment

Volgens mij werkt Ali gewoon zoals Bol, ze bieden alles aan van verschillende verkopers.
                              De ene verkoper neemt het mogelijks wat serieuzer op dan de andere.
                              Uiteraard kan de situatie een impact hebben, maar dat is dan toch geen veralgemeend probleem mits sommige leveringen wel een redelijke (kortere) doorlooptijd hebben.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                                Volgens mij werkt Ali gewoon zoals Bol, ze bieden alles aan van verschillende verkopers.
                                De ene verkoper neemt het mogelijks wat serieuzer op dan de andere.
                                Uiteraard kan de situatie een impact hebben, maar dat is dan toch geen veralgemeend probleem mits sommige leveringen wel een redelijke (kortere) doorlooptijd hebben.
                                Ahja, die hebben zelf niet zo veel hoor.
                                De winkel staat er bijna altijd bij en ga je dan kijken in die winkel dan heeft die ook zoveel niet binnen hoor.
                                6 onderlijfjes besteld bij dezelfde winkel 2 witte en vier zwarte, je zou dus verwachten dat ze er één pakje van maken, nee hoor de witte verleden week ontvangen en de zwarte pas deze week.
                                Mijn digitale schuifmaat moet ik nog altijd krijgen en die bestellingen heb ik allemaal op dezelfde dag gedaan.

Comment

Working...
                                X