Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kopen bij Aliexpress duurt lang voor ze het opsturen.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Re: Kopen bij Aliexpress duurt lang voor ze het opsturen.

    Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
    Nooit kwaad worden tegen deze man, slecht voor de gezondheid, hij heeft toch AAAAAALLLLLLLTTTTTTTTIIIIIIIJJJJJJJJJDDDDDDD gelijk, hoe is het godsmogelijk.
    Gewoon lekker gezellig stoorzender blijven spelen.
    Voor dergelijke hardnekkige gevallen zijn alle middelen geoorloofd .

    Alhoewel dit een fotografieforum is heb ik niets tegen chit-chat, zolang er nuttige ervaringen en informatie wordt uitgewisseld met respect voor ieders mening en positie, in plaats van nietszeggende opmerkingen met een minachtende ondertoon.
    Probeer eens een degelijke toon te gebruiken bij de beoordeling van een foto, je zou nogal een post pakken.
    Ik weet echt niet jij bedoelt, Verseg of ik, maar ruzie stoken is ook je eerste keer niet hé.
    Verseg heeft zijn gedacht gezegd en ik mijn gedacht, ik zou niet weten wat ik daar verkeerd aan gedaan heb.
    Sony A7II + Carl Zeiss Lowia 2/50 + Carl Zeis Vario Tessar FE 16-35mm f/4 ZA OSS
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #92
      Kopen bij Aliexpress duurt lang voor ze het opsturen.

      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      Ik weet echt niet jij bedoelt, Verseg of ik, maar ruzie stoken is ook je eerste keer niet hé.
      Verseg heeft zijn gedacht gezegd en ik mijn gedacht, ik zou niet weten wat ik daar verkeerd aan gedaan heb.
      Case closed. [emoji6]

      Wat Ali betreft ... precies alsof de pakjes tegenwind hebben, nog steeds onderweg. [emoji6]
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #93
        Re: Kopen bij Aliexpress duurt lang voor ze het opsturen.

        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Case closed. [emoji6]

        Wat Ali betreft ... precies alsof de pakjes tegenwind hebben, nog steeds onderweg. [emoji6]
        Heb vernomen van iemand bij de douane dat de veiligheidsmaatregelen ongezien zijn bij zendingen vanuit China (ginder en hier).
        Ik wacht ook al een aantal weken op een eenvoudig kabeltje.
        Minder glas dan vroeger, maar beter.

        Comment


        • #94
          Re: Kopen bij Aliexpress duurt lang voor ze het opsturen.

          Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
          Heb vernomen van iemand bij de douane dat de veiligheidsmaatregelen ongezien zijn bij zendingen vanuit China (ginder en hier).
          Ik wacht ook al een aantal weken op een eenvoudig kabeltje.
          Ik denk ook wel dat extra maatregelen de verzending verlengt.
          Maar komen zal het wel en als men ginder iets bestelt, dan is het in theorie sowieso niets dringends ... al heeft iedereen uiteraard graag zijn goederen. [emoji6]
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #95
            Re: Kopen bij Aliexpress duurt lang voor ze het opsturen.

            Gelijk Bart schreef, de Chinezen hebben hun nieuwjaar gevierd en beginnen pas opnieuw te werken.
            Maar ondertussen liepen hun bestellingen door en nu moeten ze die inhalen, vandaar die lange wachttijden voor ze kunnen opsturen.
            Bij mij staat 18 dagen x uur en x minuten.
            En als de pakjes in België aankomen zullen de douane en Bpost overstelpt zijn en kunnen we nog eens twee weken geduld hebben.

            En van pakjes moet niemand schrik hebben, de virus kan maar van mens tot mens overgedragen worden (dixit VRT).
            Sony A7II + Carl Zeiss Lowia 2/50 + Carl Zeis Vario Tessar FE 16-35mm f/4 ZA OSS
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #96
              Re: Kopen bij Aliexpress duurt lang voor ze het opsturen.

              Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
              En van pakjes moet niemand schrik hebben, de virus kan maar van mens tot mens overgedragen worden (dixit VRT).
              Ik herinner mij nog een paar weken geleden dat iemand in de VRT zei dat het Corona niet meer is dan een verkoudheid.
              Onze openbare omroep is dringend aan een herziening toe.
              Minder glas dan vroeger, maar beter.

              Comment


              • #97
                Re: Kopen bij Aliexpress duurt lang voor ze het opsturen.

                In mijn specifiek geval is er wat misgelopen bij de post in China, hieronder een bericht van de verkoper:
                dear friend ,Due to the comprehensive upgrade of the security check of international mail delivery at Beijing airport, it has been upgraded to the highest level. Recently, some international parcels transited through Beijing have been returned by mistake, and the mail returned to the receiving office by mistake. The post office will arrange re-shipment as soon as possible. We are very sorry for the delay of your parcel due to the security check. I have delayed your receiving time, you have enough time to receive your package, I hope you can get your forgiveness and understanding.thank u in advance !
                Het bericht dateert van 10 januari, in feite nog voor de Corona-virus problemen.
                Hombre

                Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                Comment


                • #98
                  Re: Kopen bij Aliexpress duurt lang voor ze het opsturen.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                  Ik herinner mij nog een paar weken geleden dat iemand in de VRT zei dat het Corona niet meer is dan een verkoudheid.
                  Onze openbare omroep is dringend aan een herziening toe.
                  BBC: Scientists still don't know exactly how the new virus is spread.
                  De WHO weet het ook niet zo goed. En volgens de VRT : Aantal besmettingen met coronavirus stabiliseert. Het zijn vooral ouderen en zwakken die bezwijken.

                  Arts Li Wenliang uit Wuhan was 34 jaar toen hij bezweek aan de gevolgen van een besmetting met het coronavirus ( DS 7 februari). Dat de dokter overleden is, roept de vraag op hoe gevaarlijk het virus is voor jonge mensen. Twee weken geleden meldden de Chinese autoriteiten ook het overlijden van een 36-jarige man uit Wuhan. Experts spraken toen van een 'raadsel' dat zo'n jonge patiënt was overleden.

                  En de cijfers die we dagelijks voorgeschoteld krijgen, hoe betrouwbaar zijn die?

                  Comment


                  • #99
                    Re: Kopen bij Aliexpress duurt lang voor ze het opsturen.

                    Ik denk nog steeds dat het een virus is die ontsnapt is uit een laboratorium, het zou niet de eerste keer zijn dat zoiets in dien aard gebeurd.
                    Sony A7II + Carl Zeiss Lowia 2/50 + Carl Zeis Vario Tessar FE 16-35mm f/4 ZA OSS
                    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                    Comment


                    • Re: Kopen bij Aliexpress duurt lang voor ze het opsturen.

                      Mijn Chinees kabeltje vandaag netjes ontvangen in een enveloppe, werkt perfect.
                      Minder glas dan vroeger, maar beter.

                      Comment


                      • Re: Kopen bij Aliexpress duurt lang voor ze het opsturen.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                        Mijn Chinees kabeltje vandaag netjes ontvangen in een enveloppe, werkt perfect.
                        Vandaag een RVS houdertje voor een scheermesje ontvangen.
                        0,90 cent in de bus gedropt.
                        Rij ik er voor naar de Nuboo....bijna 10 euro
                        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                        Si non, on devient bonbon
                        Et les gens nous mangent !"

                        Comment


                        • Re: Kopen bij Aliexpress duurt lang voor ze het opsturen.

                          De Chinezen beginnen terug te werken na hun "nieuwjaarsverlof", want ik heb net een mailtje gekregen dat ze een bestelling verstuurd hebben.
                          Door het coronavirus mogen ze nog niet overal terug beginnen te werken, het hangt er dus vanaf uit welke regio de spullen komen die je besteld hebt, of die dan ook werkelijk binnenkort worden verstuurd...
                          http://barthuysmans.smugmug.com/
                          BD0338BE

                          Comment


                          • Kopen bij Aliexpress duurt lang voor ze het opsturen.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                            De Chinezen beginnen terug te werken na hun "nieuwjaarsverlof", want ik heb net een mailtje gekregen dat ze een bestelling verstuurd hebben.
                            Door het coronavirus mogen ze nog niet overal terug beginnen te werken, het hangt er dus vanaf uit welke regio de spullen komen die je besteld hebt, of die dan ook werkelijk binnenkort worden verstuurd...
                            Ze werken daar wel al langer hoor ... maar pakjes blijven heden vaak ergens hangen bij de vliegtuigmaatschapijen of in het distributiecentrum bij ons.
                            Er zijn wel degelijk andere redenen dan hun nieuwjaar.
                            En bij aankoop via Ali ziet men nu toch vaak staan hoeveel dagen tot verzending, ook zonder feestdagen.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • Re: Kopen bij Aliexpress duurt lang voor ze het opsturen.

                              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                              En bij aankoop via Ali ziet men nu toch vaak staan hoeveel dagen tot verzending, ook zonder feestdagen.
                              Die dagen voor ze het zullen opsturen lijkt mij een roulette spel te zijn.
                              Een schouderriem voor mijn 90D besteld en er stond al: 18 dagen, dan 5 dagen (en een mail dat mijn bestelling snel zal aankomen) en nu juist gekeken en het is weer nog 29! dagen.
                              Hetzelfde voor mijn schuifpasser en onderlijfjes.
                              Straks is mijn wachttijd verstreken voor mijn schouderriem en zal ik natuurlijk een klacht indienen bij Ali-ek-spres.
                              Het is niet meer betrouwbaar met die corona virus ginder, ze versturen als ze eer goesting in hebben verdikke.


                              Update:Naar mijn bestelling online gaan kijken, besteld nog voor het uitbreken van die virus en nu zal mijn bestelling (schouderriem) pas 03/13 opgestuurd worden
                              Last edited by Red Falcon; 15 februari 2020, 20:00. Reden: Update
                              Sony A7II + Carl Zeiss Lowia 2/50 + Carl Zeis Vario Tessar FE 16-35mm f/4 ZA OSS
                              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                              Comment


                              • Re: Kopen bij Aliexpress duurt lang voor ze het opsturen.

                                Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                                Die dagen voor ze het zullen opsturen lijkt mij een roulette spel te zijn.
                                Update:Naar mijn bestelling online gaan kijken, besteld nog voor het uitbreken van die virus en nu zal mijn bestelling (schouderriem) pas 03/13 opgestuurd worden
                                Het zou nog wel een tijdje kunnen duren Luc, gisteren op het nieuws, “Bpost verstuurd momenteel niets naar China” blijkbaar door gebrek aan vluchten.
                                Omgekeerd zou dus wel eens hetzelfde verhaal kunnen zijn.
                                Bpost stopt vanaf vandaag met de verzending van brieven en pakjes naar China, door het coronavirus, COVID-19. Een gedwongen maatregel.
                                Last edited by Guest42; 16 februari 2020, 06:16.

                                Comment

                                Working...
                                X