Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kopen bij Aliexpress duurt lang voor ze het opsturen.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Kopen bij Aliexpress duurt lang voor ze het opsturen.

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
    Vindt gij die leveringskosten van den Hubo niet "Retie" duur??? ( dichterlijke vrijheid
    En of ze Retie duur zijn.
    Vraag mij zelfs of ze 10 zekeringen ook niet als "omvangrijk" zullen vinden.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

• Kopen bij Aliexpress duurt lang voor ze het opsturen.

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      Freddy, dit zijn de prijzen waarbij Bpost of PostNL levert.
      Klopt niet hè. [emoji6]

Je kaartte eerder de prijzen aan met “eigen levering” tot maximum 10 kilometer van de winkel ... vandaar dat ik daar op gereageerd heb.
      Dit is wat ze gestuurd hebben:
      « Je hebt vervolgens 2 opties om deze artikelen te laten leveren:
      STANDAARD thuislevering via de gekende transporteurs (BPost, Post NL, ...). Per artikel zijn de levertijden en het bijhorende tarief aangegeven op onze website. We hebben deze levertermijnen al uitgebreid, maar door de enorme drukte bij de transporteurs is het mogelijk dat deze tijden nog ruimer worden.
      EXPRESS levering: de goederen worden thuis geleverd door mensen van jouw Hubo-winkel, en dit uiterlijk 3 dagen na je bestelling. Voor deze Express levering zetten we extra personeel in en vragen we dan ook een bijdrage van €25 per levering, of €49 bij leveringen van omvangrijke artikelen.

Opgelet: aangezien deze Express-levering maar door een beperkt aantal winkels wordt aangeboden, moet je de voor jou dichtstbijzijnde winkel selecteren uit het lijstje op de productpagina. Enkel mogelijk in een straal van 10 km rond de desbetreffende winkels. »

Via bPost zijn er goedkopere tarieven voor kleine zendingen.

Edit: Afhankelijk van het product uiteraard en niet voor alles beschikbaar.
      Last edited by VerSeg; 8 april 2020, 23:08.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

En of ze Retie duur zijn.
        Vraag mij zelfs of ze 10 zekeringen ook niet als "omvangrijk" zullen vinden.
        Probeer het eens, dat is beter dan gissen. [emoji6]

Levering van 20 stuks via standaard levering (niet hun eigen express dienst):

En 20 stuks via hun eigen dienst (Express):

Last edited by VerSeg; 8 april 2020, 23:05.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
          Vindt gij die leveringskosten van den Hubo niet "Retie" duur??? ( dichterlijke vrijheid
          Hun eigen leveringen zijn duur, via gewone verzending valt dat veel beter mee.
          Maar drie dagen is een express-zending? [emoji56]
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Klopt niet hè. [emoji6]

Je kaartte eerder de prijzen aan met “eigen levering” tot maximum 10 kilometer van de winkel ... vandaar dat ik daar op gereageerd heb.
            Dit is wat ze gestuurd hebben:
            « Je hebt vervolgens 2 opties om deze artikelen te laten leveren:
            STANDAARD thuislevering via de gekende transporteurs (BPost, Post NL, ...). Per artikel zijn de levertijden en het bijhorende tarief aangegeven op onze website. We hebben deze levertermijnen al uitgebreid, maar door de enorme drukte bij de transporteurs is het mogelijk dat deze tijden nog ruimer worden.
            EXPRESS levering: de goederen worden thuis geleverd door mensen van jouw Hubo-winkel, en dit uiterlijk 3 dagen na je bestelling. Voor deze Express levering zetten we extra personeel in en vragen we dan ook een bijdrage van €25 per levering, of €49 bij leveringen van omvangrijke artikelen.

Opgelet: aangezien deze Express-levering maar door een beperkt aantal winkels wordt aangeboden, moet je de voor jou dichtstbijzijnde winkel selecteren uit het lijstje op de productpagina. Enkel mogelijk in een straal van 10 km rond de desbetreffende winkels. »

Via bPost zijn er goedkopere tarieven voor kleine zendingen.

Edit: Afhankelijk van het product uiteraard en niet voor alles beschikbaar.
            Eyp, je hebt gelijk Freddy, ik heb iets door elkaar gehaald, mijn excuus dus.
            Er zal dan ook verder dan 10Km van de winkel geleverd worden, heb alles nog eens goed overlezen.

PS: Het zijn wel enkelpolige zekeringen die ik nodig heb.

Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Nu gezien bij GAMMA zelfde prijs als bij Hubo en € 0,00 verzendingskosten.
              En Freddy, zowel bij Hubo Retie als die in Geel kan ik enkel per express laten verzenden, ik geraak niet aan gewoon verzenden, hoe komt dat?

Comment

Nu gezien bij GAMMA zelfde prijs als bij Hubo en € 0,00 verzendingskosten.
                En Freddy, zowel bij Hubo Retie als die in Geel kan ik enkel per express laten verzenden, ik geraak niet aan gewoon verzenden, hoe komt dat?
                Klopt dat die keuze wat flipt, ik heb het vermoeden dat de standaardlevering uit een centraal magazijn komt en de express levering uit de winkel en dat afhankelijk van de voorraad men al dan niet kan kiezen.
                Het is maar een vermoeden hé, zie anders geen logische reden tenzij de website flipt.
                Bij de dubbele is dat ook zo ... bij de 25A kan men de levering kiezen en bij de 32A niet.

En neen, 25€ of 49€ zou ik ook niet geven voor transport.

Geen Makro in de buurt?
                Die verkopen dat ook en zijn wel open. [emoji6]
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Oeps, de naaste Makro is Wijnegem, direct 104Km HT dan is daar ook geen profijt meer aan.
                  't Zal de Gamma zijn denk ik.

Comment

Oeps, de naaste Makro is Wijnegem, direct 104Km HT dan is daar ook geen profijt meer aan.
                    't Zal de Gamma zijn denk ik.
                    Ja, een mens moet wat uitkijken wat het beste is, zeker nu.
                    Velen profiteren van hoge verzendkosten. [emoji1785]

Lukrazk de eerste de beste site eens bekeken.
                    Op zoek naar Enkelpolige Automaten? Bestel Enkelpolige Automaten bij Zelektro. Gratis levering vanaf €60 - Voor 21 uur besteld, volgende werkdag geleverd.

Last edited by VerSeg; 9 april 2020, 03:30.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

De Gamma is de goedkoopste want ze vragen vanaf € 50 niks om op te sturen.
                      De Hubo in Mol is op 5 minuten stappen van mijn huis maar het is fermé gesloten.
                      Heb ook van die oude zekeringen nodig zoals dit type hieronder:
                      Leveren even snel als............. Ali.

Last edited by Red Falcon; 9 april 2020, 10:40.

Comment

De Gamma is de goedkoopste want ze vragen vanaf € 50 niks om op te sturen.
                        De Hubo in Mol is op 5 minuten stappen van mijn huis maar het is fermé gesloten.
                        Heb ook van die oude zekeringen nodig zoals dit type hieronder:
                        Leveren even snel als............. Ali.

Maar allé Luc, zit er dan geen din rail onder die voeten?
                        Je zal toch geen penzekeringen meer vervangen, steek daar dubbelpolige automaten in met een verbindingsrail.
                        Ten eerste zijn die penzekeringen veel te duur in vergelijking met de moderne automaten en ten tweede
                        ben je bij gekoppelde twee polige automaten altijd zeker dat de twee steeds samen onderbroken zijn, veiliger dus.
                        Op 2,5mm² mag je 20 Amp automaten steken en op 1,5mm² (verlichting dus) mag je 16 Amp gebruiken.

Comment

Wat heb je nodig rode valk. Ik heb er hier 10 van 20A pas vervangen door automaten. Voor de verzendkosten krijg je ze van mij.
                          Mvg.
                          Robert
                          Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                            Wat heb je nodig rode valk. Ik heb er hier 10 van 20A pas vervangen door automaten. Voor de verzendkosten krijg je ze van mij.
                            Hi Robert, tof van U, maar ik heb er 10 nodig zoals hierboven afgebeeld.
                            Momenteel zitten daar gewone zekeringen in (sommigen met een koperdraadje er rond, heb ik pas ontdekt) en daar wil ik zo snel mogelijk vanaf.
                            Die draadjes zijn waarschijnlijk door de vorige eigenaar aangebracht.
                            In de keuken hebben we een fornuis op gas maar de oven is elektrisch en daar steken ook 16 ampère zekeringen in, moeten die niet zwaarder zijn?

Grtj, Luc

Comment

Hi Robert, tof van U, maar ik heb er 10 nodig zoals hierboven afgebeeld.
                              Momenteel zitten daar gewone zekeringen in (sommigen met een koperdraadje er rond, heb ik pas ontdekt) en daar wil ik zo snel mogelijk vanaf.
                              Die draadjes zijn waarschijnlijk door de vorige eigenaar aangebracht.
                              In de keuken hebben we een fornuis op gas maar de oven is elektrisch en daar steken ook 16 ampère zekeringen in, moeten die niet zwaarder zijn?

Grtj, Luc
                              Luc, ik heb 10 minijumps, andere naam voor penautomaat van 20A. Wat betreft de zekeringen voor het fornuis, dat hangt af van de sectie van de geleiders. Bij 2,5 mm² mag het 20A zijn. Het zou me erg verwonderen dat de geleiders 1,5mm² zouden zijn. Het enige probleem dat je zou kunnen tegenkomen is dat in de zekeringvoet een pen-bus verbinding zou zitten.
                              Mvg.
                              Robert
                              Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Grtj, Luc
                                Als die tot nu toe niet springen, dan is daar geen enkele reden toe om zwaardere te zetten.
                                En met 16A heeft men toch al redelijk wat reserve voor een standaard oven.
                                Ik mag veronderstellen dat het geen industriële oven is. [emoji6]
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

Comment

Working...
                                X