Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Droge winkelkarren.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Droge winkelkarren.

    @Olivetti,
    Voor de volledigheid.. De Range Rover stond er inderdaad eerst, ik ben in de parkeerplaats gereden tussen 2 wagens en heb geen erg gehad in de mogelijk moeilijke instap van de dame naast mij. Ik ben er ook niet voorbij gewandeld na het inparkeren en het fotootje werd gemaakt nadat ik aan het onthaal gevraagd werd..

    Groeten,
    Bart

    Comment


    • #32
      Re: Droge winkelkarren.

      Oorspronkelijk geplaatst door Bart Bever Bekijk bericht
      @Olivetti,
      Voor de volledigheid.. De Range Rover stond er inderdaad eerst, ik ben in de parkeerplaats gereden tussen 2 wagens en heb geen erg gehad in de mogelijk moeilijke instap van de dame naast mij. Ik ben er ook niet voorbij gewandeld na het inparkeren en het fotootje werd gemaakt nadat ik aan het onthaal gevraagd werd..

      Groeten,
      Bart
      Dan vergis mij met het fotootje maken waarvoor excuses. Maar misschien treft de dame wel geen enkele blaam (op de wijze van reageren na) en stond de auto rechts van haar, de plek die nu leeg is, ook al niet goed in het vak. Dat zie je natuurlijk vaker. 1 onbenul zet zijn auto fout neer en de hele rij moet zich aanpassen..
      http://www.smuttynose.nl

      Comment


      • #33
        Re: Droge winkelkarren.

        Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
        Dan staat die nog op een uiterste plaats, in zo'n geval sta ik (nouja mijn wagen) helemaal rechts (ik heb het over de rechtse wagen he) .
        Ha, ik dacht dat rechts van de Rover een doorgang was ipv een parkeerplaats, in dat geval heb ik niks gezegd
        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
        George Orwell

        Comment


        • #34
          Re: Droge winkelkarren.

          Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
          Ha, ik dacht dat rechts van de Rover een doorgang was ipv een parkeerplaats, in dat geval heb ik niks gezegd
          Geen probleem, ik wist het zelf ook niet meer.. Zonet terug thuis, dit maal te voet want geen zware pakken en het is inderdaad een parkeervak.

          Groeten!

          Comment


          • #35
            Re: Droge winkelkarren.

            Gebruik geen winkelkar maar een mandje en dat is goed voor je beurs en dan kun je de boodschappen makkelijk met de fiets of te voet meenemen. Goed voor je fysiek en het onthaasten is mentaal goed en je stoot veel minder stikstofdioxide uit. Maar ja, naar de Lidl ga je voornamelijk voor een bulkvoorraad aan twee liters flessen cola of ander suikerhoudend water, althans die klanten zie ik vaak en dan is een Ford Ka te klein en heb je een vierwieldrive trekker nodig.

            Comment


            • #36
              Re: Droge winkelkarren.

              Oorspronkelijk geplaatst door Bart Bever Bekijk bericht
              @Olivetti,
              Voor de volledigheid.. De Range Rover stond er inderdaad eerst, ik ben in de parkeerplaats gereden tussen 2 wagens en heb geen erg gehad in de mogelijk moeilijke instap van de dame naast mij. Ik ben er ook niet voorbij gewandeld na het inparkeren en het fotootje werd gemaakt nadat ik aan het onthaal gevraagd werd..

              Groeten,
              Bart
              Je bent een knappe chauffeur als je in één keer zo mooi evenwijdig kan indraaien tussen 2 auto's .
              Volgens mij ben je speciaal zo gaan staan om die situatie uit te lokken.
              Nog een geluk voor jou dat de spiegels van de Range Rover ingeklapt waren.
              Als je niet beseft dat je op 20 centimeter van een andere auto parkeert, heb je op de weg ook een slecht inschattingsvermogen.
              Hoog tijd voor een straffere bril of om je rijbewijs in te leveren.

              Comment


              • #37
                Re: Droge winkelkarren.

                Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                Je bent een knappe chauffeur als je in één keer zo mooi evenwijdig kan indraaien tussen 2 auto's .
                Volgens mij ben je speciaal zo gaan staan om die situatie uit te lokken.
                Nog een geluk voor jou dat de spiegels van de Range Rover ingeklapt waren.
                Als je niet beseft dat je op 20 centimeter van een andere auto parkeert, heb je op de weg ook een slecht inschattingsvermogen.
                Hoog tijd voor een straffere bril of om je rijbewijs in te leveren.
                Meen je dat nu?
                Is er iets gemakkelijker dan tussen 2 auto's in te parkeren? Dat mikt makkelijker dan lijnen op de grond hoor...
                Dat er geen zee van plaats is weet ik ook maar dat is toch met alle massa parkeerplaatsen, en als ik zelf geen zee van ruimte heb bij het uitstappen lijkt het mij normaal dat 'rechts' ook ok is..

                Ach ja, ieder zijn mening natuurlijk

                Comment


                • #38
                  Re: Droge winkelkarren.

                  Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                  Je bent een knappe chauffeur als je in één keer zo mooi evenwijdig kan indraaien tussen 2 auto's .
                  Volgens mij ben je speciaal zo gaan staan om die situatie uit te lokken.
                  Nog een geluk voor jou dat de spiegels van de Range Rover ingeklapt waren.
                  Als je niet beseft dat je op 20 centimeter van een andere auto parkeert, heb je op de weg ook een slecht inschattingsvermogen.
                  Hoog tijd voor een straffere bril of om je rijbewijs in te leveren.
                  Pardon ???? Wie van beiden staat er hier op het randje zeg ????? Heb je die parkeervakken als eens goed bekeken ?

                  Comment


                  • #39
                    Re: Droge winkelkarren.

                    Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
                    Pardon ???? Wie van beiden staat er hier op het randje zeg ????? Heb je die parkeervakken als eens goed bekeken ?
                    Akkoord, de Range Rover staat niet tussen de lijnen.
                    Maar hem dan opzettelijk klem zetten terwijl er nog veel andere parkeerplaatsen zijn, is kinderachtig.
                    Misschien een beetje jaloezie tegenover iets duurdere SUV's als je zelf noodgedwongen met een busje moet rijden ?

                    Comment


                    • #40
                      Re: Droge winkelkarren.

                      Ik doe dat ook hoor. Als men niet in zijn vak kan parkeren dan zorg ik dat die wel langs rechts moet instappen en dus even een aandachtsmomentje beleefd. Maar ik heb nu éénmaal een slecht karakter
                      Albums
                      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                      Comment


                      • #41
                        Re: Droge winkelkarren.

                        Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                        Akkoord, de Range Rover staat niet tussen de lijnen.
                        Maar hem dan opzettelijk klem zetten terwijl er nog veel andere parkeerplaatsen zijn, is kinderachtig.
                        Misschien een beetje jaloezie tegenover iets duurdere SUV's als je zelf noodgedwongen met een busje moet rijden ?
                        Laat mij raden, het was jouw vrouw met de Range Rover

                        Hoe kon je anders weten dat toen linkse wagen toekwam de parking niet volledig volzet was.
                        Ps als iedereen zo parkeert, verlies je plots de helft van de parkeer plaatsen...
                        It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                        Comment


                        • #42
                          Re: Droge winkelkarren.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
                          Ik doe dat ook hoor. Als men niet in zijn vak kan parkeren dan zorg ik dat die wel langs rechts moet instappen en dus even een aandachtsmomentje beleefd. Maar ik heb nu éénmaal een slecht karakter
                          Dat is een hobby van mannen die thuis niets te zeggen hebben, en dat buitenshuis gaan compenseren door een soort politie-agentje te gaan spelen.
                          Ik zal een mailtje naar de kerstman sturen, en vragen om een politiefluitje voor jou te reserveren.

                          Comment


                          • #43
                            Re: Droge winkelkarren.

                            En, ondertussen reeds een droge winkelkar gevonden???

                            Comment


                            • #44
                              Re: Droge winkelkarren.

                              Als we allemaal met een fiatje 500 rondrijden bestaan zulke problemen niet meer.

                              Comment


                              • #45
                                Re: Droge winkelkarren.

                                Allemaal elektrische bakfiets met overdekking voor degene die trapt..
                                Of beter, bakfiets met speedpedelec motor
                                """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                                George Orwell

                                Comment

                                Working...
                                X