Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Basta terug nodig

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Basta terug nodig

    Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
    och , ik maak me drukker om het feit dat als ge naar telenet belt, omdat uwen internet is uitgevallen, dat ge dan zeker 15 keer moet horen, "dat als ge naar hunne site gaat er dan veel problemen kunnen worden opgelost" : ik bel juist omdat ik niet kan surfen en ook niet op hunne site kan.
    Ja, deze heb ik ook een paar keer voorgehad. Nog zo een excuus dat geen steek houdt.
    Leeft en LAAT LEVEN !

    Comment


    • #47
      Re: Basta terug nodig

      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      Neen, zo druk was het hier nooit.

      Het beste laat je wel weg in je citaat: Maar ik vind het wel aandoenlijk hoe jullie ook maar enig begrip kunnen opbrengen voor een wachttijd van een half uur of méér. Zeker als je al die tijd verzekerd wordt dat je de eerstvolgende aan de beurt bent.

      Denk nu even na: als onze voorzitter méér dan 20 minuten de eerste is in de rij (dat vertelden ze zelf om de 10 seconden), dan besluit ik daaruit dat er slechts één persoon aanwezig was/is in die helpdesk.
      Tenzij die 5 of 10 mensen die er dan wel zaten allemaal klanten aan de lijn hadden met 82 vragen. Dat geloof je toch zelf niet ?

      En ja, het kan ook nog goed gaan hoor: mijn smartphone vernieuwd en mijn Itsme lijdensweg indachtig, toch maar even gebeld met hen. Snel iemand aan de lijn die me de te volgen weg perfect uit de doeken deed. Met een "case" nummer erbovenop voor het geval het toch niet zou gelukt zijn.
      Jij moet toch echt de problemen aantrekken. ITSME installeren duurde bij mij amper een paar minuten. Verbinding via de bank, en hop .. klaar.

      Comment


      • #48
        Re: Basta terug nodig

        Alles komt op tijd voor hij die wachten kan.

        Ernie Pyle

        Comment


        • #49
          Re: Basta terug nodig

          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          Het beste laat je wel weg in je citaat: Maar ik vind het wel aandoenlijk hoe jullie ook maar enig begrip kunnen opbrengen voor een wachttijd van een half uur of méér. Zeker als je al die tijd verzekerd wordt dat je de eerstvolgende aan de beurt bent.

          Denk nu even na: als onze voorzitter méér dan 20 minuten de eerste is in de rij (dat vertelden ze zelf om de 10 seconden), dan besluit ik daaruit dat er slechts één persoon aanwezig was/is in die helpdesk.
          Tenzij die 5 of 10 mensen die er dan wel zaten allemaal klanten aan de lijn hadden met 82 vragen. Dat geloof je toch zelf niet ?
          Ik heb eerder toch ook aangekaart dat men tijdens de openingsuren van CB in de winkel van Antwerpen terecht komt (Belgisch nummer), daar zitten nooit 5 of 10 personen om de telefoon te beantwoorden, hoogstens 1 of 2 en ja 20 minuten is inderdaad te lang.

          Wat het begrip tonen betreft … laat ons dit even op de correcte manier bekijken.
          Een bedrijf dat nooit eens correct werkt, dat is inderdaad niet de bedoeling en kan ook ik niet echt aanvaarden als normale service.
          Maar als dat uitzonderingen zijn, wat ook een periode kan zijn in plaats van enkele uren, dan kan ik daar wel wat meer begrip voor hebben.

          Zal het verduidelijken met enkele voorbeelden …

          Als PostNL altijd te laat levert, dan is dat onaanvaardbaar, maar als zij tijdens de eindejaarsfeesten twee weken zoveel werk hebben dat ze meedelen dat het door de drukte een dagje langer kan duren … dan heb ik daar wel begrip voor want geen enkel bedrijf kan op een correcte manier plots dubbel zoveel personeel inzetten (op enkele bedrijfstakken na waar interims kunnen inspringen).

          U haalt zelf aan dat CB altijd snel reageerde tot twee weken terug … net de twee weken dat er veel meer bestellingen zijn door vaderdag.
          Als dat probleem weldra opgelost is, dan is dat een aanvaardbare drukte … hoe vervelend ook.
          Blijft het probleem verder bestaan, dan is er iets gaande wat moet opgelost worden.
          Het lijkt me wat voorbarig om te besluiten dat er ene in Rotterdam beslist heeft de support te verminderen … dat is maar gissen.
          Over de echte reden kan ik nu ook geen uitsluitsel geven, maar een logische redenering doet mij zoiets vermoeden, een mogelijks extra zieke verzwaart de omstandigheid dan nog eens.

          Maar laat het ons nu bij support houden zoals dit topic oorspronkelijk gestart werd … het is voor mij ook niet plezant als ik ergens 10 minuten in wacht sta (voor zover dit voorvalt), maar voor die ene keer om de zoveel maand of zelfs jaar dat ik support nodig heb is dat nog geen drama.
          Dagelijks of wekelijks zou natuurlijk een ander probleem zijn.

          Het verwondert mij dat er dan niet meer geklaagd wordt over wachtrijen in de winkels … in drukke periodes (einde van het jaar of rond feestdagen en verlengde WE's bijvoorbeeld) staat men soms tot 45 minuten aan te schuiven aan de kassa's van de Makro en als men diepvries mee heeft is dat wel een groot probleem.
          Bij de bakker met 10 klanten voor u soms ook bijna een half uur.
          Hier in een frituur is het gemiddeld een kwartier wachten met een paar mensen voor u.
          Bij de ijsboer staan soms 30 mensen voor u.
          In de Carrefour zijn er op het einde van de dag altijd te weinig kassa's open, steeds lang wachten dan en dat is vaak meer dan een kwartier.

          Daarmee bedoel ik niet dat wachten geen probleem is, maar de klacht moet een beetje in verhouding zijn met de effectieve last dat men heeft.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #50
            Re: Basta terug nodig

            Dochter zag gisteren op haar rekening dat haar bijdrage van Touring was teruggestort.
            14 minuten moeten wachten tot ze iemand aan de lijn kreeg om te horen dat het een vergissing was.
            Je zou maar op reis gaan met de auto en dan moeten uitvinden dat je niet meer verzekerd bent bij Touring .

            Comment


            • #51
              Re: Basta terug nodig

              Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
              Jij moet toch echt de problemen aantrekken. ITSME installeren duurde bij mij amper een paar minuten. Verbinding via de bank, en hop .. klaar.
              Ik had geen problemen met het installeren van Itsme zelf, met het koppelen aan Hello Bank evenmin, maar ik kon nooit aanmelden op de sites van de overheid, waar ik dan een onbestaande support heb ondervonden.
              Hier kan je eventjes "meegenieten" als je wil: http://forum.belgiumdigital.com/f59/itsme-556219-9.html

              Ik heb nu bij het wisselen van smartphone geen problemen ondervonden, maar de overheid indachtig had ik toch eerst maar even Itsme gecontacteerd.
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

              Comment


              • #52
                Re: Basta terug nodig

                Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                Dochter zag gisteren op haar rekening dat haar bijdrage van Touring was teruggestort.
                14 minuten moeten wachten tot ze iemand aan de lijn kreeg om te horen dat het een vergissing was.
                Je zou maar op reis gaan met de auto en dan moeten uitvinden dat je niet meer verzekerd bent bij Touring .
                Het zal er druk zijn wegens vaderdag in aantocht...

                Als je de reacties buiten Verseg en Tommie1 overloopt lijkt mijn stelling stilaan min of meer bevestigd: het begint bij meer en meer bedrijven terug de verkeerde kant op te gaan.
                En dat is wat ik tenslotte enkel wou aftoetsen in dit topic.
                Last edited by nete; 5 juni 2018, 18:27.
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                Comment


                • #53
                  Re: Basta terug nodig

                  Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  daar zitten nooit 5 of 10 personen om de telefoon te beantwoorden, hoogstens 1 of 2 en ja 20 minuten is inderdaad te lang.
                  Als dat waar is, dan moet CB tot voor kort wel héééééél weinig telefoons gekregen hebben.
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                  Comment


                  • #54
                    Re: Basta terug nodig

                    Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                    Als je de reacties buiten Verseg en Tommie1 overloopt lijkt mijn stelling stilaan min of meer bevestigd: het begint bij meer en meer bedrijven terug de verkeerde kant op te gaan.
                    Dat het een algemene trend is, dat is ook niet zo want er zijn nog diensten genoeg waar ze bijna altijd heel snel antwoorden.
                    Natuurlijk worden vooral de negatieve aangekaart, dat is met alles zo.

                    Wat het gevolg was van de klachten is dat er een overeenkomst is wat enkele bedrijven ondertekend hebben en dat is om sneller te reageren of de klant de mogelijkheid te bieden iets in te spreken, teruggebeld te worden of om via een andere weg te communiceren.
                    Daar is nooit een verplichting geweest via wet of dergelijke en zeker niet alle bedrijven hebben dat ondertekend.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #55
                      Re: Basta terug nodig

                      Misschien moet Europa bij dit probleem het zelfde toepasen als bij de luchtvaartmaatschappijen. Bij vertragingen moet het bedrijf een boete betalen.
                      Als een vliegrtuig met meer dan een half uur vertraging opstijgt, dan kunnen de klanten een schadevergoeding eisen. Europa heeft deze wetten gemaakt en goedgekeurd. Advokatenbureaus hebben zich erop gespecialiseerd.

                      Het zelfde kan men ook voor de service center maken, die hun producten verkopen.

                      Comment


                      • #56
                        Re: Basta terug nodig

                        Oorspronkelijk geplaatst door Grashalm Bekijk bericht
                        Als een vliegrtuig met meer dan een half uur vertraging opstijgt, dan kunnen de klanten een schadevergoeding eisen.
                        Ik zou toch de wetgeving maar eens nakijken want je slaat de bal volledig mis
                        bye, Maurice
                        https://on4bam.com/
                        Nikon D7500

                        Comment


                        • #57
                          Re: Basta terug nodig

                          Ik denk dat nete altijd bij die ene medewerker terecht komt. [emoji16]

                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • #58
                            Re: Basta terug nodig

                            Da zou ik niet zo zeker zijn, want dit is een europeese wetgeving. Belgie moet deze misschien nog omzetteen naar belgisch wet, zou kunnen.

                            Maar in Duitsland en Nederland hebben dit reeds gedaan.

                            Met je klacht ga je dan naar de advokatenbureaus, die zich erop specializeerd hebben.

                            Vliegticket meenemen waarop je vluchtnummer staat. Zij kijken dan of je in aanmerking komt of niet.

                            Je krijgt dan een bedrag -20% commisie uitbetaald. De luchtvaardmaatschapijen zijn intussen extreem bang voor deze klachten.

                            Comment


                            • #59
                              Re: Basta terug nodig

                              Het gaat hier op vluchten die op eene of andere manier te laat zijn - buiten de voorgevenen tijd.

                              In Hamburg was nu de luchthaven voor 1,5 dagen gesloten, door eer stroomstoring.

                              Het gaat overal in het duitse nieuws rond - waar de passagiers hun schadevergoeding kunenn terug halen. Dat gaat milljoene kosten.

                              Of zouden deze ook allemal het mis hebben.

                              Comment


                              • #60
                                Re: Basta terug nodig

                                Je vlucht is vertraagd. Hier heb je recht op:
                                Verordening (EG) nr. 261/2004 bepaalt dat passagiers van een vlucht die overboekt, geannuleerd of meer dan drie uur vertraagd is, recht hebben op een vergoeding. Zoals je in de tabel kunt zien is de hoogte van de vergoeding afhankelijk van de afstand van de vlucht en de duur van de vertraging. Voldoe jij aan een van de voorwaarden? Dan is er een grote kans dat je recht hebt op compensatie. De prijs van je ticket heeft geen invloed op de hoogte van de vergoeding. De vergoeding is bedoeld om jou als reiziger te compenseren voor het ongemak. Zelfs wanneer jouw werkgever het ticket heeft betaald, heb jij recht op de vergoeding.

                                Je komt in aanmerking voor een vergoeding als:
                                Je vlucht minimaal 3 uur vertraagd was.
                                Je vlucht geannuleerd werd.
                                Je vlucht overboekt was.

                                Comment

                                Working...
                                X