Blijkbaar bestaan er verschillende versies/kwaliteiten van batterijladers voor een autobatterij.
Anders moet je altijd iemand opschepen met startkabels, lijkt wel interessant (en met de koude dagen) moest de auto niet starten zoals bij mij vandaag
Een garagist zei tegen een maat dat je één moet hebben met batterij, de andere zonder zouden brol zijn.
Zou wel lang duren om een batterij op te laden, maar misschien kun je met "een schokje" hem al meteen doen starten zoals met startkabels.
De status/gezondheid van de batterij kun je waarschijnlijk niet zien daarmee.
Moest het nog goede prijs/kwaliteit zijn zou ik wel zo ééntje kopen.
Ik kocht de startkabels in de Action, ja €7.95 maar is toch gelukt.
Mijn buurman dacht dat het best was om een dieselwagen met een dieselwagen te laden.
Hij dacht ook dat startkabels voor dieselwagens dikker zijn, maar stond in de handleiding dat deze voor beide zijn.
Bij Midas zei een bediende wel meer gas geven met de auto met draaiende motor, geeft meer stroom door de startkabels.
Het duurde wel even tegen dat het lukte, er zat nog weinig "jus" op van te proberen, zelfs mijn lichten / dashboard gingen niet meer aan.
Maar het is toch gelukt
Ooit kocht ik een zonnepaneeltje met ook een rode/zwarte klem op, ik zal dit weggooien, was gans de middag opgeladen met zonne-energie, maar ik kon er niets mee doen.
Was zogezegd ook voor auto's...
Anders moet je altijd iemand opschepen met startkabels, lijkt wel interessant (en met de koude dagen) moest de auto niet starten zoals bij mij vandaag
Een garagist zei tegen een maat dat je één moet hebben met batterij, de andere zonder zouden brol zijn.
Zou wel lang duren om een batterij op te laden, maar misschien kun je met "een schokje" hem al meteen doen starten zoals met startkabels.
De status/gezondheid van de batterij kun je waarschijnlijk niet zien daarmee.
Moest het nog goede prijs/kwaliteit zijn zou ik wel zo ééntje kopen.
Ik kocht de startkabels in de Action, ja €7.95 maar is toch gelukt.
Mijn buurman dacht dat het best was om een dieselwagen met een dieselwagen te laden.
Hij dacht ook dat startkabels voor dieselwagens dikker zijn, maar stond in de handleiding dat deze voor beide zijn.
Bij Midas zei een bediende wel meer gas geven met de auto met draaiende motor, geeft meer stroom door de startkabels.
Het duurde wel even tegen dat het lukte, er zat nog weinig "jus" op van te proberen, zelfs mijn lichten / dashboard gingen niet meer aan.
Maar het is toch gelukt
Ooit kocht ik een zonnepaneeltje met ook een rode/zwarte klem op, ik zal dit weggooien, was gans de middag opgeladen met zonne-energie, maar ik kon er niets mee doen.
Was zogezegd ook voor auto's...
Comment