Re: Elektrische wagen opladen via stopcontact ?
Ik kan maar zeggen wat die man mij vertelde hé Ryan, die auto loopt om en rond Knokke zo te horen, want naar Brussel
reed hij veiligheidshalve met zijn AMG, die auto werd zo te horen gebruikt voor het bedrijf, en sprintjes waren wel dagelijkse kost,
je wil toch niet afgaan als er van dat Knokke geweld naast je staat.....
Maar draai en keer het zoals je wil, veel stoppen en vertrekken met een auto van bijna 2,2 ton krijg je niet gratis,
die 2,2 ton van hier naar Zuid-Frankrijk verplaatsen doe je ook niet met pakweg 300 Kwh aan energie.
Die mens gaf toe dat je met die auto aan een vaste snelheid van 100 Km/h en op cruise control misschien wel het dubbele
kon halen, maar niet op de manier waarop zij die auto gebruiken.
U die de vele pk's in je Audi gewoon bent, zou ook het beloofde niet halen met een Tesla S, wedden?
Nu, mij kan het niets schelen, is toch geen spek voor mijn bek.
Oorspronkelijk geplaatst door RDB
Bekijk bericht
reed hij veiligheidshalve met zijn AMG, die auto werd zo te horen gebruikt voor het bedrijf, en sprintjes waren wel dagelijkse kost,
je wil toch niet afgaan als er van dat Knokke geweld naast je staat.....
Maar draai en keer het zoals je wil, veel stoppen en vertrekken met een auto van bijna 2,2 ton krijg je niet gratis,
die 2,2 ton van hier naar Zuid-Frankrijk verplaatsen doe je ook niet met pakweg 300 Kwh aan energie.
Die mens gaf toe dat je met die auto aan een vaste snelheid van 100 Km/h en op cruise control misschien wel het dubbele
kon halen, maar niet op de manier waarop zij die auto gebruiken.
U die de vele pk's in je Audi gewoon bent, zou ook het beloofde niet halen met een Tesla S, wedden?
Nu, mij kan het niets schelen, is toch geen spek voor mijn bek.
Comment