Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Komkommertijd (update van het auto-topic)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Re: Komkommertijd (update van het auto-topic)

    Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
    Ik denk dat we zelfs geen Peal mogen kiezen.
    De lease maatschappij eist "metal"/

    En Pearl, is op zich in feite "mica"....
    Mijn Auris is ook in Pearl White, staat bij Toyota toch onder de metaalkleuren. Het is inderdaad wat matter, als de zon erop schijnt zit er ook een speciale glinstering in, kleurrijker heb ik de indruk, het is wat moeilijk te omschrijven.
    Ik heb er onmiddellijk, van Toyota zelf, een speciale antikras-coating laten opzetten, misschien dat hij hierdoor zich goed laat onderhouden, zelfs bij slecht weer blijft de auto goed proper, alleen de vijfde deur, dat is een ramp, daar komt precies al het vuil samen.
    Dirk C.

    Comment


    • #92
      Re: Komkommertijd (update van het auto-topic)

      Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
      Lane alert zit bij mij verwerkt in mijn externe Garmin GPS, werkt verbazend goed moet ik zeggen en stukken goedkoper dan bij Mercedes. .. [emoji14]
      Maar dan krijg je geen echte assist, bij mij zit dat in de dashcam, werkt wel, maar acoustisch. Heb het dan maar uitgeschakeld.

      Comment


      • #93
        Re: Komkommertijd (update van het auto-topic)

        Ik zie nu pas die foto's in #78... en voor mij is dat het allerlelijkste ding dat ik ooit gezien heb .
        Waar halen ze het om zo'n misbaksel op de markt te brengen.
        Rijden er reeds zo'n dingen rond in België ? Ik heb er toch nog geen gezien.
        Maar zoals met alles zullen er wel liefhebbers voor zijn ook zeker.
        Zou hier alleszins niet binnenkomen. En ook niet buiten op de oprit staan .

        Comment


        • #94
          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
          Ik zie nu pas die foto's in #78... en voor mij is dat het allerlelijkste ding dat ik ooit gezien heb .
          Waar halen ze het om zo'n misbaksel op de markt te brengen.
          Rijden er reeds zo'n dingen rond in België ? Ik heb er toch nog geen gezien.
          Maar zoals met alles zullen er wel liefhebbers voor zijn ook zeker.
          Zou hier alleszins niet binnenkomen. En ook niet buiten op de oprit staan .
          ....over smaak en kleur. ..... Wat jij afgrijselijk vindt kan voor een ander net anders om zijn. ....
          Iemand anders z'n mening doet er niet toe, zolang de koper maar tevreden is. .... Ik vind het alleszins toch wel iets speciaal. ....
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • #95
            Re: Komkommertijd (update van het auto-topic)

            Persoonlijk vind ik Toyota met voorsprong de lelijkste autos maken, maar deze groeit wel op me, In real lief valt ie veel beter mee. Ik zou alleen me een beetje te oud voor deze wagen voelen. Hoog sjonnie gehalte😁😁😁

            Comment


            • #96
              Re: Komkommertijd (update van het auto-topic)

              Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
              Persoonlijk vind ik Toyota met voorsprong de lelijkste autos maken, maar deze groeit wel op me, In real lief valt ie veel beter mee. Ik zou alleen me een beetje te oud voor deze wagen voelen. Hoog sjonnie gehalte😁😁😁
              Heb er net ook ene zien voorbij knallen Valt in real life inderdaad veel beter mee....tis wel gene BMW..grol....

              Comment


              • #97
                Re: Komkommertijd (update van het auto-topic)

                In de wijk bij ons rijdt er zo eentje, valt best heel goed mee.
                En goesting is koop ... smaak en kleur is voor iedereen anders of er werd maar één model gemaakt. [emoji1]

                Er zijn ook mensen met vieze goestingen. [emoji1][emoji1][emoji1]
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #98
                  Re: Komkommertijd (update van het auto-topic)

                  D-1 [emoji1]
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #99
                    Re: Komkommertijd (update van het auto-topic)

                    Ondertussen ...
                    D
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • Re: Komkommertijd (update van het auto-topic)

                      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      D-1 [emoji1]




                      Je kan van nu een gokje doen op de kleur
                      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                      Si non, on devient bonbon
                      Et les gens nous mangent !"

                      Comment


                      • Re: Komkommertijd (update van het auto-topic)

                        @ Divan: Als ik eerlijk moet zijn, ik vond deze in het begin ook helemaal niet mooi. Stond zelfs helemaal onderaan mijn lijstje.
                        Hij stond wél op het lijstje omdat hij in hybride verkrijgbaar was, zelfde motor als de Prius, én omdat ik hem eens wou testen.

                        Toen ik hem irl zag, was de indruk al helemaal anders, dan Ben ik er eens in gaan zitten, en daarna meermaals gaan testrijden.

                        Smaken verschillende natuurlijk.

                        Maar 95% van de wagens is eenheidsworst. Haal het logo van de BMW 225ex ( en Donner de 2 nieren ) en zet er Ford of VW op: veel mensen zouden het verschil niet eens zien.
                        Last edited by Alfa Centauri; 8 juli 2017, 06:23.
                        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                        Si non, on devient bonbon
                        Et les gens nous mangent !"

                        Comment


                        • Re: Komkommertijd (update van het auto-topic)

                          Mark, onafgezein van model / features / ...
                          Waarom ben je zo voor die Hybride? Als ik het goed begrijp, heb je de beschikking over een bedrijfswagen, zonder tankkaart, waar je dan zelf de stroom voor gaat leveren / betalen, terwijl dit duurder is dan niet elektrisch rijden?

                          Comment


                          • Re: Komkommertijd (update van het auto-topic)

                            De CHR is een hybride, Rudy, géén plugin-hybride.

                            Large testrit gemaakt, ook op snelweg, en ik kwam aan 3,8 l.

                            Natuurlijk: het is nu zomerbanden, en Toyota zal de cijfers van de boorddcomputer misschien ook iets pimpen, maar dat geldt voor alle merken.

                            Voor de rust en het rijplezier.
                            In mijn Prius heb ik de standaard muziek installatie, maar doordat de wagen zo still is, is de klankbeleving zéér goed.
                            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                            Si non, on devient bonbon
                            Et les gens nous mangent !"

                            Comment


                            • Re: Komkommertijd (update van het auto-topic)

                              Hybride wagens en consoorten zijn in mijn ogen niet meer dan legale fiscale fraude... Het is alleen nog wachten tot in ons Belgenlandje die ballon doorprikt is, in Nederland zijn ze al zover.
                              1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

                              Comment


                              • Re: Komkommertijd (update van het auto-topic)

                                Ah ok, foutje van mij :-(

                                Comment

                                Working...
                                X