Goh, hij is zo goed als geplant !
Binnenkort gaan we naar de boerderij ( heb afspraak met de boer )
Maar net moeilijkste komt nog
Het is een genetisch gemanipuleerde komkommer....dus hij is al lang niet meer groen.....
We willen kiezen tussen:
1) Metal Stream 1K0 ( "donkerzilver", kan het niet anders zeggen, inoxkleur )
2) Dark Grey Metallic 1G3 ( near black )
3) Night Sky Black 209 ( zou graag eens een zwarte hebben, poetsen neem ik erbij, maar ik heb de indruk dat hij nogal "vlak" toont, dat de curves/angles verdwijnen in dat zwart )
4) White Pearl 070 ( zou ik vroeger nooit kiezen, maar hij is er écht heel mooi in )
Ook hier een fan van acc. Ik rij 30000 km per jaar en acc is een zaligheid. Op de autosnelweg staat die op 125 km en ik hou mijn voeten meestal in de buurt van de pedalen, maar niet meer constant erop. Enkel nog sturen. In de file werkt hij bij mij (VOLVO) niet onder de 30 km/uur.
Ook hier een fan van acc. Ik rij 30000 km per jaar en acc is een zaligheid. Op de autosnelweg staat die op 125 km en ik hou mijn voeten meestal in de buurt van de pedalen, maar niet meer constant erop. Enkel nog sturen. In de file werkt hij bij mij (VOLVO) niet onder de 30 km/uur.
Ik heb dit ook overwogen, zelfs ene die meestuurt (Mercedes) maar door lease omstandigheden (optielimiet ) ging dit niet door...
Hoe werkt dit in de file als er auto's tussenvoegen? (rem die ACC dan direkt af?)
Ook wel opletten dat je niet te relaxed bent want voor rode lichten e.d. remmen die dingen (nog) niet af...
Ik heb dit ook overwogen, zelfs ene die meestuurt (Mercedes) maar door lease omstandigheden (optielimiet ) ging dit niet door...
Hoe werkt dit in de file als er auto's tussenvoegen? (rem die ACC dan direkt af?)
Ook wel opletten dat je niet te relaxed bent want voor rode lichten e.d. remmen die dingen (nog) niet af...
De acc reageert tamelijk snel op invoegende wagens. Ik ben wel altijd alert zodat ik indien nodig zelf kan remmen. In het begin remde ik sneller maar ik leerde mijn auto snel kennen.
Ik heb de gewoonte van veel vooruit te kijken en ik volg de snelheidsbeperkingen. Je kan dan wel voldoende snel reageren.
Ik rij nogal veel in zones waar de beperkingen 90 en 70 mekaar afwisselen. Ik beheer dan de snelheid aan het stuur en breng de snelheid terug naar 70 of naar 90 zonder zelf het pedaal te beroeren.
Mijn Volvo detecteert ook de verkeersborden (snelheid), hij toont de beperking en een lampje begint te knipperen net u als de afbeelding als je de maximum snelheid overschrijdt. Hier loopt het wel vaak mis omdat hij een bord heeft gemist, geen rekening houdt met kruisende wegen die de snelheidsbeperking opheffen.
Ik apprecieer ook de Lane Alert, die schokjes geeft aan het stuur als je van de rechte lijn afwijkt.
Mijn Volvo detecteert ook de verkeersborden (snelheid), hij toont de beperking en een lampje begint te knipperen net u als de afbeelding als je de maximum snelheid overschrijdt. Hier loopt het wel vaak mis omdat hij een bord heeft gemist, geen rekening houdt met kruisende wegen die de snelheidsbeperking opheffen.
Ik apprecieer ook de Lane Alert, die schokjes geeft aan het stuur als je van de rechte lijn afwijkt.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
Lane alert is inderdaad goed, sommige merken sturen zelfs bij...Vooral dodehoek systeem vind ik super...
Hopelijk worden deze systemen snel standaard en betaalbaarder bij sommige merken...bij Mercedes koste dit pakketje 2100,- excl....
Bij Volvo maken ze gebruik van goeie radarsystemen waarbij andere merken soms (op lagere modellen) gebruik maken van camera's die minder goed of niet werken bij tegenlicht (zonlicht) of mist,....
Lane alert zit bij mij verwerkt in mijn externe Garmin GPS, werkt verbazend goed moet ik zeggen en stukken goedkoper dan bij Mercedes. .. [emoji14]
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Lane alert is inderdaad goed, sommige merken sturen zelfs bij...Vooral dodehoek systeem vind ik super...
Hopelijk worden deze systemen snel standaard en betaalbaarder bij sommige merken...bij Mercedes koste dit pakketje 2100,- excl....
Bij Volvo maken ze gebruik van goeie radarsystemen waarbij andere merken soms (op lagere modellen) gebruik maken van camera's die minder goed of niet werken bij tegenlicht (zonlicht) of mist,....
Maar beter wel hebben dan niet natuurlijk...
Het dode hoek systeem is inderdaad super. Bij mij zitten de waarschuwingslichten in de voorportieren, terwijl ik zie dat Mercedes het inbouwt in de zijspiegels.
Aangezien ik beroepshalve veel km's rij op mij onbekende wegen heb ik maximaal voor de veiligheidsopties gekozen.
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa CentauriBekijk bericht
Ik denk dat we zelfs geen Peal mogen kiezen.
De lease maatschappij eist "metal"/
En Pearl, is op zich in feite "mica"....
Elke leasing dat ik tot nu kende heeft enkel standaardkleur geweigerd, pearl is hoger dan metallic en nooit een probleem geweest, tenzij uw bedrijf het weigert.
Comment