Kunnen koffievlekken verwijderd worden van roestvrij staal (spoelbak) zonder schuren? Heb al verschillende middelen gebruikt, echter zonder resultaat
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Koffievlekken verwijderen op roestvrij staal
Collapse
X
-
- 13 februari 2015
-
Labels: Geen
-
-
Re: Koffievlekken verwijderen op roestvrij staal
Al eens met azijn geprobeerd?There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
-
- 13 februari 2015
-
-
En een oplossing van zuiveringszout ( natriumbicarbonaat ) en water?There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment
-
-
- 13 februari 2015
-
Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk berichtEn een oplossing van zuiveringszout ( natriumbicarbonaat ) en water?
Comment
-
Vanish oxy action in poedervorm. (liquid heb ik nog niet geprobeerd)
Bergje maken, keukenpapier er over en dan een beetje kokend water er over gieten. Laat maar een paar uur trekken, en dan is de vlek weg.
Comment
-
Soda (natriumbicarbonaat) oplossen. Een stuk keukenrol op de vlekken leggen en begieten met de oplossing. Een uurtje laten intrekken en de vlek is weg.
Het gaat nog veel simpeler met een microvezeldoekje. Dat maakt geen krassen op roestvrijstaal.
Comment
-
Ik wist zelfs niet dat koffie vlekken kon maken op inox/rvs spoeltafels
Ik giet elke morgen het restant koffie in onze spoelbak met wat water er achter aan.
Maar zelfs een opgedroogde koffievlek wrijf je er zo af met een vochtige doek toch (?).
Soms wordt zelfs aangeraden om het koffiedik met wat water door de spoelbak/afvoer te gieten omdat dit de zwanenhals en de buizen binnenin wat zou reinigen (?)
Al zijn de meningen daarover wat verdeeld, maar als dat dan vlekken zou maken, zou niemand het toch doen denk ik dan.
Of snap ik iets niet ?Last edited by Guest17; 20 juni 2017, 14:45.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk berichtSoda (natriumbicarbonaat) oplossen. Een stuk keukenrol op de vlekken leggen en begieten met de oplossing. Een uurtje laten intrekken en de vlek is weg.
Het gaat nog veel simpeler met een microvezeldoekje. Dat maakt geen krassen op roestvrijstaal.
quote Wiki
Soda kan verwijzen naar:
een verzamelnaam voor verschillende chemische verbindingen die natrium, dat in vele talen ook als sodium bekendstaat, bevatten:
natriumcarbonaat (Na2CO3), verreweg de meest gebruikelijke betekenis van soda.
natriumwaterstofcarbonaat (NaHCO3), dubbelkoolzure soda, natriumbicarbonaat, baksoda
natriumhydroxide (NaOH), bijtende soda, caustische soda
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtIk wist zelfs niet dat koffie vlekken kon maken op inox/rvs spoeltafels
Ik giet elke morgen het restant koffie in onze spoelbak met wat water er achter aan.
Maar zelfs een opgedroogde koffievlek wrijf je er zo af met een vochtige doek toch (?).
Soms wordt zelfs aangeraden om het koffiedik met wat water door de spoelbak/afvoer te gieten omdat dit de zwanenhals en de buizen binnenin wat zou reinigen (?)
Al zijn de meningen daarover wat verdeeld, maar als dat dan vlekken zou maken, zou niemand het toch doen denk ik dan.
Of snap ik iets niet ?
Comment
-
Probeer eens Chemico.
Met dit product krijg je veel zaken zuiver, waar andere niet in slagen.
Comment
-
- 13 februari 2015
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtMaar zelfs een opgedroogde koffievlek.......?. Is een Franke bak. Een dag laten staan is bij mij uit den boze
Comment
Comment