Raar dat ik hier niets terug vind ivm die plaag?, kwestie van actualiteit hé 
In Kuringen (Hasselt), waar ik met mijn hond ga wandelen, merk ik dat bijna iedereen prijs heeft.
Dus: ik ook
Ik merkte tijdens mijn wandeling dat iemand zijn buxus grondig aan bekijken was.
Hij had al gespoten en haalde er nog de wormen uit...vieze vuile groene etterjes met zwarte smoel
Toen ik thuis kwam kreeg ik het ook in de gaten dat er wat kale plekken waren. Ik heb redelijk veel buxus.
Woensdag onmiddellijk product gaan halen en alles grondig gespoten.
Dat moet ik max om de 3 weken herhalen. Maar dat product kost wel wat en dat de hele zomer...
Als ik tijdens mijn wandelingen andere mensen er over aanspreek, merk ik dat ze niet beseffen hoe erg dat dit is of gaat eindigen.
Dit gaat nml nog erger worden. Zo erg dat alle buxus eruit moet.
Taxis of Japanse hulst komen in aanmerking als vervanging.
Op de volgende link zie je waar we dit kado van krijgen

In Kuringen (Hasselt), waar ik met mijn hond ga wandelen, merk ik dat bijna iedereen prijs heeft.
Dus: ik ook

Ik merkte tijdens mijn wandeling dat iemand zijn buxus grondig aan bekijken was.
Hij had al gespoten en haalde er nog de wormen uit...vieze vuile groene etterjes met zwarte smoel

Toen ik thuis kwam kreeg ik het ook in de gaten dat er wat kale plekken waren. Ik heb redelijk veel buxus.
Woensdag onmiddellijk product gaan halen en alles grondig gespoten.
Dat moet ik max om de 3 weken herhalen. Maar dat product kost wel wat en dat de hele zomer...

Als ik tijdens mijn wandelingen andere mensen er over aanspreek, merk ik dat ze niet beseffen hoe erg dat dit is of gaat eindigen.
Dit gaat nml nog erger worden. Zo erg dat alle buxus eruit moet.
Taxis of Japanse hulst komen in aanmerking als vervanging.
Op de volgende link zie je waar we dit kado van krijgen

Comment