Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

B Post

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: B Post

    Zo kun je het ook stellen.

    Comment


    • #62
      Re: B Post

      Vervolg: nog 41 pakketjes vóór mij, best grappig die tracking, chauffeur zit nu rond te toeren in Lochristi, zit nu in een straat waar hij een uur of twee geleden ook was, maar nu een eindje in de richting van buurgemeente Oostakker.

      Edit: nog 39 stops maar camionette is nergens meer te bespeuren op de kaart.

      Edit 2: hij is terug verschenen, zit nu zo'n 5km verder (en heeft nochtans hier in de buurt nog enkele leveringen). Veel logica en efficiëntie zie ik toch niet in zijn route.

      Edit3: nu terug in het dorp, zo'n 2,5 km van hier en de derde keer dat hij in die buurt zit.
      Nu kan ik best geloven dat zo'n bezorger niet rond geraakt, ze sturen hem van hot naar her, dan terug naar hot, terug naar her, terug naar hot etc....
      Last edited by nete; 22 december 2016, 13:24.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

      Comment


      • #63
        Re: B Post

        Daarstraks netjes een levering gekregen via TNT. Tracking gevolgd vanuit Arnhem, via Brussel en Antwerpen waar de koerier om 9u25 vertrokken is (of toch pakjes gescand bij het inladen) om dan om 12:30 af te leveren. Bij bestelling werd 27/12 vooropgesteld.

        Zo ver ik mij herinner is dit de eerste bestelling via TNT en die is alvast perfect verlopen.

        Van de koeriers die voor Aviapartner werken hebben we trouwens ook niet te klagen. Op voorhand telefoon met timeframe wanneer ze gaan komen en tot nu toe steeds volgens schema. Op 1 na altijd Nederlands-onkundigen maar altijd vriendelijk.
        bye, Maurice
        https://on4bam.com/
        Nikon D7500

        Comment


        • #64
          Re: B Post

          Hij zit nu al bijna in Wachtebeke.... Straks opnieuw naar Lochristi...
          Zojuist telefoon van DPD met de bevestiging dat de levering vandaag gebeurt. Toch eerst zien en dan geloven.

          Edit: Bezorger zat na Wachtebeke ergens in Desteldonk/Mendonk, nu terug nabij het Puyenbroeck, da's efkes zo'n 20 km over en weer.
          Nog 23 te gaan.
          Als het niet zo triest was zou je er mee kunnen lachen.
          Last edited by nete; 22 december 2016, 14:26.
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

          Comment


          • #65
            Re: B Post

            Nog maar eens naar Zaffelare, grens met Eksaarde (Lokeren), nog 18 te gaan.

            Mij geeft het de indruk (ik kan verkeerd zijn) dat, mocht die chauffeur zelf enige inspraak hebben in de volgorde van zijn leveringen, hij misschien de helft van de afgelegde kilometers zou uitsparen.
            Maar ja, zo'n peperduur systeem laten overrulen door "boerenverstand" zal wel nooit aan de orde zijn.

            Edit: nu in Zeveneken, grens met Lokeren. Daar in de buurt was hij uren geleden ook al eens....

            Edit: hij is terug in Lochristi centrum, voor de derde keer vandaag, het wordt spannend: nog 10 stops, als hij het volhoudt.
            Last edited by nete; 22 december 2016, 16:11.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • #66
              Re: B Post

              Als je het pakje op tijd krijgt is er voor jou toch geen probleem.
              In elk geval ik heb wel wat anders te doen dan na te gaan hoe koeriers mijn pakje versturen. Ieder zijn job.

              In elk geval. Ik bestelde op 22 november de nieuwe oneplus 3t voor levering op 2 januari 2017. Het pakje kwam hier toe met dhl op 20 december 2016.

              Als het goed gaat mag het ook eens gezegd worden en ... always look on the bright side of life.


              Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

              Comment


              • #67
                Re: B Post

                Oorspronkelijk geplaatst door Heembeek Bekijk bericht
                Als je het pakje op tijd krijgt is er voor jou toch geen probleem.
                Klopt hoor, ik klaag ook niet, maar omdat het eergisteren de mist inging ben ik die tracking vandaag eens beginnen volgen.
                En ik ga die mens seffens vriendelijk bedanken.
                Nog 3 stops en het is aan mij.

                Voilà, geleverd om 17u58.
                Last edited by nete; 22 december 2016, 16:59.
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                Comment


                • #68
                  Re: B Post

                  Hoe die chauffeur zijn ronde maakt is het minst van mijn zorg, mogelijks is daar een goede reden voor.
                  Zolang ze het maar eerlijk spelen.

                  Als die bijvoorbeeld pakjes mee heeft die binnen de 24u geleverd moeten zijn en andere binnen de 48u, dan kan dat al een impact hebben op zijn ronde.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #69
                    Re: B Post

                    Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                    Klopt hoor, ik klaag ook niet, maar omdat het eergisteren de mist inging ben ik die tracking vandaag eens beginnen volgen.
                    En ik ga die mens seffens vriendelijk bedanken.
                    Nog 3 stops en het is aan mij.

                    Voilà, geleverd om 17u58.
                    En dus binnen de tijdspanne die een paar uur eerder voorzien was.😀

                    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

                    Comment


                    • #70
                      Re: B Post

                      Oorspronkelijk geplaatst door Heembeek Bekijk bericht
                      En dus binnen de tijdspanne die een paar uur eerder voorzien was.��

                      Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
                      Inderdaad, pal in het midden van het tijdslot.
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                      Comment


                      • #71
                        Re: B Post

                        half vijf en onze postbodes rijden nog rond om kerstkaartjes en reclamebladen tijdig bij iedereen te bussen. Die zijn dus al van 06.00 bezig he. Dat mag ook al eens gezegd worden.

                        Comment


                        • #72
                          Re: B Post

                          Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
                          half vijf en onze postbodes rijden nog rond om kerstkaartjes en reclamebladen tijdig bij iedereen te bussen. Die zijn dus al van 06.00 bezig he. Dat mag ook al eens gezegd worden.
                          Hier is de postbode ook pas een half uurtje geleden gekomen met de post .
                          Normaal is het rond de middag.

                          Helemaal iets anders, maar ook de vuilnis werd hier vandaag opgehaald .

                          Niet iedereen heeft dus verlof op 2de Kerst.

                          Comment


                          • #73
                            Re: B Post

                            Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
                            half vijf en onze postbodes rijden nog rond om kerstkaartjes en reclamebladen tijdig bij iedereen te bussen. Die zijn dus al van 06.00 bezig he. Dat mag ook al eens gezegd worden.
                            Uiteraard. Maar dat mag ook gezegd worden voor alle andere pakjesleveranciers die continu het land doorkruisen aan hongerlonen, die zelfs op zondagen leveren.

                            Maar ik vraag me af hoe het komt dat bepaalde kaartjes die 12 december gepost zijn (na de laatste lichting), nog steeds niet zijn toegekomen.
                            Er zijn er die de dag erna (13e )toegekomen zijn, zonder zelfs afgestempeld te zijn.
                            En anderen, die zelfs dichterbij wonen, nog steeds geen ontvangen hebben.

                            Comment


                            • #74
                              Re: B Post

                              Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                              Niet iedereen heeft dus verlof op 2de Kerst.
                              Waarom zou iemand nu überhaupt op 2e kerst verlof hebben?

                              Bij ons werkt men zelfs op kerstdag, nieuwjaarsdag, ... Wil je die dag thuis zijn, moet je maar een verlofdag nemen.

                              Comment


                              • #75
                                Re: B Post

                                Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                                ... Maar ik vraag me af hoe het komt dat bepaalde kaartjes die 12 december gepost zijn (na de laatste lichting), nog steeds niet zijn toegekomen.
                                Troost u... Een brief die op 29/11 werd gepost, arriveerde hier op 22/12...

                                Comment

                                Working...
                                X