Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

    Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
    ......En vooral die dikkere meneer ?
    Ik vermoed dat die er is om na een verloren wedstrijd de schuld bij iemand anders te leggen...of toch minstens van zijn schouder te vegen.
    En natuurlijk ook voor zijn zitpenning

    Comment


    • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

      Hoe zwaarder de meneer, hoe zwaarder de zitpenning.
      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

      Comment


      • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

        Dit waren weer echt de Rode Duivels zoals we ze kennen toch !

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

          Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
          ..........................................Maar waarom zetten ze eigenlijk steeds weer mensen in de weg. Maakt he alleen maar moeilijker en lastiger.
          Dom, dommer, domst (?) .
          Last edited by Guest17; 14 juni 2016, 11:52.

          Comment


          • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

            Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
            ......................................Geef me maar mijn nachtbloeierkes die dan nog heerlijk ruiken en waar je cleistonastie kan waarnemen.
            En waar plots het muggengaas aan de deuren en de ramen vol zit met motten en vliegen, aangetrokken door een saaie bloem ... Heerlijk.
            ................................
            Ook leuk is de kleine dierentuin bekijken met Omega-baryon's en Nambu-goldstonebosons met een vleugje Chagrino's.
            Afgewisseld met een youtube filmke
            Want van die ballen versta ik de ballen.
            " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

            Comment


            • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

              het was weer zo: de eerste 10 minuten van het nieuws ging weer over die "rode zjanetten" die gelukkig verloren hebben

              Comment


              • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                Oorspronkelijk geplaatst door kempen2002 Bekijk bericht
                het was weer zo: de eerste 10 minuten van het nieuws ging weer over die "rode zjanetten" die gelukkig verloren hebben
                Tsja, al dat voetbal op tv... dat is balen hé !
                En dan nog de Tour, de Olympische spelen, de Vuelta... dat wordt nog meer balen.
                En als dat allemaal achter de rug is begint het cyclo-cross seizoen weer, en daarna terug de voorjaarsklassiekers, en...en... )
                Dat is dus een gans jaar balen en dat jaar na jaar (moet balen nu met een hoofdletter of niet ?).
                Last edited by Guest17; 14 juni 2016, 14:08.

                Comment


                • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                  Oorspronkelijk geplaatst door kempen2002 Bekijk bericht
                  het was weer zo: de eerste 10 minuten van het nieuws ging weer over die "rode zjanetten" die gelukkig verloren hebben
                  IS DAT ER NIET OVER?

                  Als je voetbal zo haat blijf dan uit dat draadje.
                  Sony A7II + Carl Zeiss Lowia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
                  Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                  Comment


                  • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                    Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
                    IS DAT ER NIET OVER?

                    Als je voetbal zo haat blijf dan uit dat draadje.
                    lol, het draadje is niet gestart voor voetballiefhebbers, als je het nog niet doorhad

                    Comment


                    • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                      Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                      lol, het draadje is niet gestart voor voetballiefhebbers, als je het nog niet doorhad
                      Iedereen heeft/had dat al lang door denk ik.
                      Maar start een draadje voor voetballiefhebbers en er komen gegarandeerd voetbalhaters op af.
                      Dus hier werd het gestart door een voetbalhater en de liefhebbers komen er ook op af.
                      Wat is daar verkeerd aan ?
                      Niks prettiger als wat weerwerk aan haters kunnen bieden als je liefhebber bent en die haters zullen hetzelfde denken over de liefhebbers .
                      Ik blijf er bij, er kijken geen meer dan 2.200.000 mensen naar, dus mocht het door zowat iedereen gehaat worden, de haters, hoe hard ze ook spartelen blijven in de minderheid.
                      Jammer maar helaas voor hen. En binnen twee jaar hebben ze weer prijs... het WK komt er aan . en laat dit nu toch doorgaan in Rusland zeker .

                      Comment


                      • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                        Niks prettiger als wat weerwerk aan haters kunnen bieden als je liefhebber bent en die haters zullen hetzelfde denken over de liefhebbers .
                        Het grappige is dat men mensen met een andere mening dan wel snel gaat bestempelen als trollen of mensen die graag off topic gaan.
                        Meningen kunnen inderdaad niet altijd hetzelfde zijn.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                          Het grappige is dat men mensen met een andere mening dan wel snel gaat bestempelen als trollen of mensen die graag off topic gaan.
                          Meningen kunnen inderdaad niet altijd hetzelfde zijn.
                          Nee, dat is niet zo, bij mij toch niet.
                          Maar personen die bvb bepaalde instellingen of zaken bestempelen als niet relevant of niet terzake doende, en een paar dagen/weken/maanden later naar diezelfde instellingen of zaken verwijst om iets te bewijzen..... dat zijn pas trollen .
                          Dat is gewoon discussiëren om het discussiëren of om iemand op stang te jagen. En daar word ik zooooo moeoeoeoeoe van !

                          Die zouden beter eens een tijdje gebannen worden ipv iemand die eens een foto verwijdert .
                          Ik begin al schrik te krijgen , want waarschijnlijk is het grootste deel van al de foto's die ik hier ooit geplaatst heb verdwenen, want ik betaal niet meer en heb me uitgeschreven bij ImageShack....en ik weet niet of mijn foto's daar dan blijven staan of door hun verwijderd worden ?? Moet ik eens gaan nazien, maar ik kijk meestal niet achterom.
                          Last edited by Guest17; 14 juni 2016, 16:29.

                          Comment


                          • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                            En daar wordt ik zooooo moeoeoeoeoe van !
                            *word



                            Comment


                            • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                              Dat is gewoon discussiëren om het discussiëren of om iemand op stang te jagen. En daar wordt ik zooooo moeoeoeoeoe van !
                              Er zijn er ook die het zo opnemen, ook al is het zo niet bedoeld.
                              Is in twee richtingen van toepassing (denk ik).
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment


                              • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                                Meningen kunnen inderdaad niet altijd hetzelfde zijn.
                                Ook niet als het gaat om de eenheidsworst?

                                Comment

                                Working...
                                X