Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

    Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
    Opmerkelijk kalm toch nu op het forum...
    Zou iedereen nu toch stiekem aan het kijken zijn?
    Nope. Beetje serie aan't binge watchen geweest. Aan dit tempo ga ik er wel vlug doorzitten maar vrijdag is er weer OITNB.
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

    Comment


    • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

      Voor de mensen die het gemist zijn. Het is 0-2 geworden voor Italie.

      Eerste doelpunt tegen al in de eerste minuten. De Belgen lieten de moed zakken en kwamen niet meer aan bod.
      Veel balverlies en geen controle.
      De Italianen waren vol moed en gingen goed in de verdediging.
      Een echte thriller.
      Pas in de toegevoegde tijd ziet Italie een kansje en de belgen stonden er op te kijken als een zieke koe. En BAM los er in! 0-2.
      De Belgen hebben zich laten temmen als een lamme kat.

      Comment


      • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

        Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
        Voor de mensen die het gemist zijn. Het is 0-2 geworden voor Italie.

        Eerste doelpunt tegen al in de eerste minuten. De Belgen lieten de moed zakken en kwamen niet meer aan bod.
        Veel balverlies en geen controle.
        De Italianen waren vol moed en gingen goed in de verdediging.
        Een echte thriller.
        Pas in de toegevoegde tijd ziet Italie een kansje en de belgen stonden er op te kijken als een zieke koe. En BAM los er in! 0-2.
        De Belgen hebben zich laten temmen als een lamme kat.
        Aha, dat verklaart waarom er vanmorgen al heel wat minder RD-fans zijn. Ik vind dat ze goed bezig zijn en best zo verder doen
        Gisteren avond nog wat fotokes bekeken van vroeger en wat zitten bladeren in de Sjoet's (PDF-archief). En een paar avond- en nachtbloeiers in de cactusserre geobserveerd. Zalig.
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

        Comment


        • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

          Dan hoor ik dat er sommigen niet op niveau speelden.
          Vraag mij af of die spelers beseffen dat op een EK je best wel op niveau speelt, want wat doe je daar anders ?
          Misschien eens proberen wat in de schoenen te lopen in plaats van ernaast ?
          Minder glas dan vroeger, maar beter.

          Comment


          • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

            Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
            Dan hoor ik dat er sommigen niet op niveau speelden.
            Vraag mij af of die spelers beseffen dat op een EK je best wel op niveau speelt, want wat doe je daar anders ?
            Misschien eens proberen wat in de schoenen te lopen in plaats van ernaast ?
            Als ze al eens beginnen met te "lopen" ipv te wandelen, en de "brei-les" te verlaten.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

              Wat ik gezien heb was de luie Hazard, De Bruyne, Alderweireld die nergens stond samen met z'n vriendje Ciman.
              Vooraan kon Lukaku geen bal controleren en al de rest van onze de hemel in geprezen "gouden" generatie stond te dromen.
              Ik geeft Jan Mulder meer dan gelijk als hij zegt dat de Premier League sterk overschat is!
              In het Belgisch elftal ontbreekt er gewoon een spelverdeler maar die heeft Wilmots thuis gelaten.
              Ah ja, hij reist veel liever naar Engeland, Italië, Turkije en andere landen dan eerst eens in eigen land te kijken.
              In België hebben we twee heel goede spelverdelers en met één hebben we genoeg of anders lopen ze elkaars voeten, en dat zijn Vanaken en Kums.
              Vanaken schat ik hoger in dan Kums.
              En zijn voorlijn trekt op niks.
              Lukaku is goed op de tegenaanval voor de rest heef ik hem 3/10.
              Hazard is goed om een beetje met z'n kont te schudden en zich altijd maar vast te dribbelen, bij hem is voetbal geen ploegspel maar een spel die om hem draait.
              De Bruyne is totaal leeg gespeeld, Morinho zal dan toch gelijk hebben als hij zegt dat hij te lui is.
              En ons middenveld was gisteren nergens maar dan ook nergens.
              België Europees kampioen......................
              Onze voetbal analisten mogen ook eens herscholen hoor? ze kunnen de lijnen eens proberen te kalken.
              Sony A7II + Carl Zeiss Lowia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment


              • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
                Aha, dat verklaart waarom er vanmorgen al heel wat minder RD-fans zijn. Ik vind dat ze goed bezig zijn en best zo verder doen
                Gisteren avond nog wat fotokes bekeken van vroeger en wat zitten bladeren in de Sjoet's (PDF-archief). En een paar avond- en nachtbloeiers in de cactusserre geobserveerd. Zalig.
                Saai, saaier, saaist.....

                Comment


                • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                  Voorzitter niet tevreden! KLIK

                  Comment


                  • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                    Als ik hier eventjes rondkijk, dan zijn er toch een stuk of twee à drie die niet naar de match van de RD gekeken hebben.
                    Ik was één van de 2.217.429 die wel gekeken hebben.
                    En ook bij de volgende matchen zal ik bij de kijkers zijn, alleen niet op 18 juni, dan ben ik de ganse dag door Frankrijk aan het rijden.
                    Een verloren veldslag is nog geen verloren oorlog... maar ze zullen wel andere en betere wapens moeten gaan gebruiken.
                    Hoe het dan wel moet... ik ben zelf geen voetbaltrainer, dus dat laat ik aan zij die het wel zijn over .

                    Comment


                    • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                      Het probleem is vooral dat je om te winnen minstens één doelpunt moet scoren. Of eentje méér dan je tegenstander.
                      Om dat te bereiken moet je de bal in het doelkader kunnen schieten.
                      Je moet ook een schot naast een tegenstander kunnen plaatsen.
                      Daarvoor moet je dan weer sneller zijn dan je tegenstander.

                      Niks van dat alles gisteren (en in feite al enkele maanden).
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                      Comment


                      • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                        Saai, saaier, saaist.....
                        Er zijn vindingrijkere dingen om niét naar het voetbal te moeten kijken dan avondbloeiers in de cactusserre te observeren natuurlijk.

                        Enkele uren bezig geweest met Artis Historia punten uit en knippen en op te tellen, zodat ik het boek over honden uit de reeks 'mijn lievelingsdier' kan aankopen aan een voordeelprijs

                        Comment


                        • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                          Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                          Er zijn vindingrijkere dingen om niét naar het voetbal te moeten kijken dan avondbloeiers in de cactusserre te observeren natuurlijk.

                          Enkele uren bezig geweest met Artis Historia punten uit en knippen en op te tellen, zodat ik het boek over honden uit de reeks 'mijn lievelingsdier' kan aankopen aan een voordeelprijs
                          En kijk, dit knippen en plakken, daar krijg ik het ervan ... Saai, saaier, saaist .... Geef me maar mijn nachtbloeierkes die dan nog heerlijk ruiken en waar je cleistonastie kan waarnemen.
                          En waar plots het muggengaas aan de deuren en de ramen vol zit met motten en vliegen, aangetrokken door een saaie bloem ... Heerlijk.

                          @nete:
                          Het probleem is vooral dat je om te winnen minstens één doelpunt moet scoren. Of eentje méér dan je tegenstander.
                          Om dat te bereiken moet je de bal in het doelkader kunnen schieten.
                          Je moet ook een schot naast een tegenstander kunnen plaatsen.
                          Daarvoor moet je dan weer sneller zijn dan je tegenstander.
                          Dank je wel. Nu snap ik een beetje het spel ... Maar waarom zetten ze eigenlijk steeds weer mensen in de weg. Maakt he alleen maar moeilijker en lastiger.
                          https://www.fotospotter.be
                          Je suis content d’être heureux

                          Comment


                          • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                            Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                            Opmerkelijk kalm toch nu op het forum...
                            Zou iedereen nu toch stiekem aan het kijken zijn?
                            ik was niet aan het kijken maar was gaan lopen en ben daarna mijn bedje ingedoken :-)
                            Albums
                            Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                            Comment


                            • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                              En wij hier...
                              Het vrouwtje en ikzelf lekker dicht naast mekaar een mooi fotoboek aan 't maken op PC van onze reis naar Sri Lanka.
                              Bij vele foto's leuke herinneringen opgehaald.
                              Potje zoete aardbeien uit de tuin binnen handbereik, op de achtergrond toffe sfeermuziek...

                              leuk hé!
                              Last edited by dréten; 14 juni 2016, 11:02.

                              Comment


                              • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                                Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                                Het probleem is vooral dat je om te winnen minstens één doelpunt moet scoren. Of eentje méér dan je tegenstander.
                                Om dat te bereiken moet je de bal in het doelkader kunnen schieten.
                                Je moet ook een schot naast een tegenstander kunnen plaatsen.
                                Daarvoor moet je dan weer sneller zijn dan je tegenstander.

                                Niks van dat alles gisteren (en in feite al enkele maanden).
                                Nu snap ik het ook een beetje.
                                En waarvoor dienen die mensen op de banken ? En vooral die dikkere meneer ?
                                Minder glas dan vroeger, maar beter.

                                Comment

                                Working...
                                X