Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

    Zelf geen seconde van gevolgd, dit soort massahysterie is aan mij niet besteed. Ik heb ook betere dingen te doen dan om te kijken naar 22 miljonairs die een bel lucht over en weer schoppen.

    Comment


    • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

      Ja, die voetbal van de laatste weken.
      Het is een beetje vergelijkbaar voor sommigen zoals met de Pin Up Club van de 80tiger jaren.
      Daar keek zogezegd ook niemand een seconde naar, maar ze wisten er wel alles van .

      Comment


      • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

        Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
        Zelf geen seconde van gevolgd, dit soort massahysterie is aan mij niet besteed. Ik heb ook betere dingen te doen dan om te kijken naar 22 miljonairs die een bel lucht over en weer schoppen.
        Wat heeft dat er nu allemaal mee te maken.
        Er zijn maar twee mogelijkheden ... of voetbal interesseert u, of voetbal interesseert u niet.

        Wat die verdienen, dat maakt toch niet uit?
        Zo kan je ook elke zanger bekritiseren ... wat lucht blazen in een micro (want klank is ook "maar" luchtverplaatsing) en sommigen strijken ook miljoenen op.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

          Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
          ...............................Ik heb ook betere dingen te doen dan om te kijken naar 22 miljonairs die een bel lucht over en weer schoppen.
          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          ............................................
          Wat die verdienen, dat maakt toch niet uit?
          Zo kan je ook elke zanger bekritiseren ... wat lucht blazen in een micro (want klank is ook "maar" luchtverplaatsing) en sommigen strijken ook miljoenen op.
          Wat iemand verdient zou in verhouding moeten zijn met de toegevoegde waarde die zijn "werk" opbrengt.
          Als een CEO van een bedrijf, die verantwoordelijk is voor honderden en/of duizenden jobs, kritiek krijgt omdat hij enkele miljoenen per jaar opstrijkt dan zijn de miljoenen per maand van voetbalspelers en idolen er ver over. Om niet te zeggen degoutant en decadent.
          Kleine zelfstandigen die keihard werken en dan een mooie auto kopen zijn dan de dikke profiteurs/fraudeurs die door het slijk gehaald worden.
          Maar bij voetbalspelers wordt dit met de mantel de liefde bedekt.
          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

          Comment


          • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

            Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
            Zelf geen seconde van gevolgd, dit soort massahysterie is aan mij niet besteed. Ik heb ook betere dingen te doen dan om te kijken naar 22 miljonairs die een bel lucht over en weer schoppen.
            Men noemt dat afgunst als ik het goed voor heb .

            Mogen we dan ook de rollen omkeren en zeggen "Wat een domkoppen die sporters die een sport gekozen hebben waar ze evenveel moeten voor doen en evenveel moeten voor laten als de voetballers, en er uiteindelijk niks mee verdienen"
            Of is dat zeggen of schrijven dan weer niet geoorloofd.

            Alle hoge weddes worden door iemand of iets betaald, dus vinden die iemand of iets de prestaties van bepaalde personen een hoge wedde waard zeker.

            Comment


            • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

              Wat iemand anders verdient ... interesseert mij niet, enkel mijn eigen portemonnee gaat mij aan.

              Niemand heeft u ooit verboden voetballer te worden hé. 😆
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                .............................
                Niemand heeft u ooit verboden voetballer te worden hé. ��
                Inderdaad! Gelukkig is er ook niemand geweest die het me verplicht heeft.
                " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                Comment


                • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                  Topic heeft nog weinig met voetbal te maken precies ...
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                    Terug uit vakantie, en we hadden vrijdagavond een goeie reden om de RD vlag van onze vakantiewoning te verwijderen.
                    De vakantie was uit, maar we hadden ook geen reden meer om fier te zijn op de prestatie(s) van de RD .
                    Het strijken van de vlag had dus meteen twee goeie redenen.

                    Comment


                    • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                      Terug uit vakantie, en we hadden vrijdagavond een goeie reden om de RD vlag van onze vakantiewoning te verwijderen.
                      De vakantie was uit, maar we hadden ook geen reden meer om fier te zijn op de prestatie(s) van de RD .
                      Het strijken van de vlag had dus meteen twee goeie redenen.
                      Ge bedoeld die reclamevlag van Jupiler (of Coke) ?
                      Mijn vlag hangt op 11/7 uit.
                      Last edited by toerist; 3 juli 2016, 10:27.
                      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                      George Orwell

                      Comment


                      • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                        Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                        Mijn vlag hangt op 11/7 uit.
                        Wat is dan weer te doen?
                        bye, Maurice
                        https://on4bam.com/
                        Nikon D7500

                        Comment


                        • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                          Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                          Wat is dan weer te doen?
                          Dan vieren de vlaamsch gezinden de overwinning (één van de weinige uit hun geschiedenis ) op de Fransen die op een laffe manier werd behaald wetende dat de meeste echte Vlamingen met de fransen meevochten en de voertaal van de Vlamingen het Frans was. Ach ja het jaar erop stonden de Fransen er terug en werden we in de pan gehakt maar alé we hebben toch ne slag thuis gehaald Niet dat België beter is want ik heb me laten vertellen dat dat een kunstmatige bufferstaat is tussen Holland en Frankrijk en één of anderen Duits was zo 'goed' om hier koning te komen spelen.

                          Comment


                          • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                            Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
                            Dan vieren de vlaamsch gezinden de overwinning (één van de weinige uit hun geschiedenis ) op de Fransen die op een laffe manier werd behaald wetende dat de meeste echte Vlamingen met de fransen meevochten en de voertaal van de Vlamingen het Frans was. Ach ja het jaar erop stonden de Fransen er terug en werden we in de pan gehakt maar alé we hebben toch ne slag thuis gehaald Niet dat België beter is want ik heb me laten vertellen dat dat een kunstmatige bufferstaat is tussen Holland en Frankrijk en één of anderen Duits was zo 'goed' om hier koning te komen spelen.
                            kijk ende luyster : https://www.youtube.com/watch?v=vIHnZ9UZssc
                            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                            George Orwell

                            Comment


                            • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                              Het verwondert mij dat Unizo nog met geen berekening is voor de dag gekomen met de economische schade die ze nu lijden door de 'vroegtijdige' uitschakeling van de Belgen...
                              Minder glas dan vroeger, maar beter.

                              Comment


                              • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                                Oorspronkelijk geplaatst door kriba Bekijk bericht
                                Men noemt dat afgunst als ik het goed voor heb .

                                Mogen we dan ook de rollen omkeren en zeggen "Wat een domkoppen die sporters die een sport gekozen hebben waar ze evenveel moeten voor doen en evenveel moeten voor laten als de voetballers, en er uiteindelijk niks mee verdienen"
                                Of is dat zeggen of schrijven dan weer niet geoorloofd.

                                Alle hoge weddes worden door iemand of iets betaald, dus vinden die iemand of iets de prestaties van bepaalde personen een hoge wedde waard zeker.
                                Zo is dat, ik vind die bedragen ook nogal overdreven, maar moeten die voetballers, zangers, tennissers dan nee zeggen als men met dat geld staat te zwaaien ? Ze zouden wel gek moeten zijn.
                                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                                Comment

                                Working...
                                X