Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

    Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
    Kan mij volledig in het artikel terugvinden, en het is dan nog vrij braaf geschreven.
    Ik zou ook andere bewoordingen gebruikt hebben.
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

    Comment


    • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

      VRT-journalist (??) Flip Feyten, on4bam en Leopard... dat zijn er toch al drie.
      En hoe beter de Rode Duivels spelen, hoe meer deze er zich zullen in enerveren .
      Hopelijk kunnen jullie zich nog lang enerveren .

      Comment


      • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

        Geef het volk brood en spelen.
        Dat smeert goed.
        Vooral er nu, haast onopgemerkt, zware politieke beslissingen genomen worden.
        " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

        Comment


        • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

          Oorspronkelijk geplaatst door kriba Bekijk bericht
          VRT-journalist (??) Flip Feyten, on4bam en Leopard... dat zijn er toch al drie.
          En hoe beter de Rode Duivels spelen, hoe meer deze er zich zullen in enerveren .
          Hopelijk kunnen jullie zich nog lang enerveren .
          Niks met enerveren te maken. ik kan mij best bezighouden zonder voetbal. Nog enkele series om te "bingewatchen", zaterdagavond langs de E-34/E40/E17 naar huis gereden in rustig verkeer enz..
          Ik kijk naar heel deze heisa vanop afstand en verwonder mij hoe "volwassen" mensen zich gedragen als primaten. Het ziet er allemaal wat uit als carnaval waar het niveau zich amuseren evenredig is met de geconsumeerde hoeveelheid alcohol.
          Gelukkig lijkt het nu toch al rustiger te zijn in de marge en zijn er minder vernielingen, rondvliegend meubilair en vechtpartijen.

          Misschien moet David Attenborough eens een documentaire maken over dit gebeuren.
          bye, Maurice
          https://on4bam.com/
          Nikon D7500

          Comment


          • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

            Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
            Niks met enerveren te maken. ik kan mij best bezighouden zonder voetbal. Nog enkele series om te "bingewatchen", zaterdagavond langs de E-34/E40/E17 naar huis gereden in rustig verkeer enz..
            Ik kijk naar heel deze heisa vanop afstand en verwonder mij hoe "volwassen" mensen zich gedragen als primaten. Het ziet er allemaal wat uit als carnaval waar het niveau zich amuseren evenredig is met de geconsumeerde hoeveelheid alcohol.
            Gelukkig lijkt het nu toch al rustiger te zijn in de marge en zijn er minder vernielingen, rondvliegend meubilair en vechtpartijen.

            Misschien moet David Attenborough eens een documentaire maken over dit gebeuren.
            Ga je een man van 90 jaar nog uit het rusthuis halen daarvoor .
            Je weet hopelijk toch dat praktisch al zijn zogezegde documentaires (zijn wel mooi gemaakt) bestaan uit in scene gezette en aan elkaar 'geplakte' sequenties !?

            Comment


            • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

              Oorspronkelijk geplaatst door kriba Bekijk bericht
              Ga je een man van 90 jaar nog uit het rusthuis halen daarvoor .
              Je weet hopelijk toch dat praktisch al zijn zogezegde documentaires (zijn wel mooi gemaakt) bestaan uit in scene gezette en aan elkaar 'geplakte' sequenties !?
              En moest die oudere nu een documentaire maken over de RD, dan zou hij plots de priester van de dag zijn met DE BOODSCHAP. Toont nog maar eens hoe mensen mensen beoordelen die een andere weg uitkijken ...
              En of dat de vele valpartijen en kwetsuren echt valtpartijen zijn en kwetsuren en niet gefakte zaken om de andere te beduvelen enevenuteel te laten straffen. Maar hier mag dat, neen, moet dat, hoort bij het spel.
              Laat ze aub nog een paar dagen voor die zalige avondrust zorgen ... Zo zijn we allemaal tevree.
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

              Comment


              • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                Oorspronkelijk geplaatst door kriba Bekijk bericht
                Ga je een man van 90 jaar nog uit het rusthuis halen daarvoor .
                Je weet hopelijk toch dat praktisch al zijn zogezegde documentaires (zijn wel mooi gemaakt) bestaan uit in scene gezette en aan elkaar 'geplakte' sequenties !?
                Lijn 2-3 was belangrijker dan waar jij op reageert. Net op het journaal (eerste item want blijkbaar belangrijker dan brexit e.d.) weer een paar prachtexemplaren gezien. Op zo'n momenten zou je nog gaan twijfelen over de evolutietheorie.
                bye, Maurice
                https://on4bam.com/
                Nikon D7500

                Comment


                • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                  Oorspronkelijk geplaatst door kriba Bekijk bericht
                  VRT-journalist (??) Flip Feyten, on4bam en Leopard... dat zijn er toch al drie.
                  En hoe beter de Rode Duivels spelen, hoe meer deze er zich zullen in enerveren .
                  Hopelijk kunnen jullie zich nog lang enerveren .

                  Op zijn minst even boeiend als het voetbal voor mij: http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/ookdatnog/1.1011269
                  Minder glas dan vroeger, maar beter.

                  Comment


                  • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                    Op zijn minst even boeiend als het voetbal voor mij: http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/ookdatnog/1.1011269
                    Tiens, en ik die dacht dat mannen liever een 'wet t-shirt contest' zagen... blijkbaar niet dus .

                    Comment


                    • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                      't Is precies of er voetbal is op den tv, zo stillekes hier .
                      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                      George Orwell

                      Comment


                      • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                        't Zal de laatste dag zijn denk ik......... Wales - België = 3-1!!!!!!!!!!!
                        Velen zagen de super vedetten al Europees kampioen.
                        Van een ontnuchtering gesproken.
                        Last edited by Red Falcon; 2 juli 2016, 01:08. Reden: foutje rechtgezet
                        Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
                        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                        Comment


                        • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                          Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
                          't Zal de laatste dag zijn denk ik......... Wales - België = 3-0!!!!!!!!!!!
                          Velen zagen de super vedetten al Europees kampioen.
                          Van een ontnuchtering gesproken.
                          Oei, wij hebben hier thuis blijkbaar naar een verkeerde match zitten kijken, bij ons was het 3-1 !?
                          Tenzij het doelpunt van Radja Nainggolan na de match alsnog afgekeurd werd .

                          Comment


                          • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                            't Ja een mens kan soms eens missen hé.
                            Dus zijn hier toch nog mensen die naar onze duivels hebben gekeken.
                            Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
                            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                            Comment


                            • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                              Juist op tijd om over te schakelen naar urenlang voor de tv te hangen voor de Ronde van Frankrijk.

                              Al goed dat dat niet met landenploegen is of het was hetzelfde liedje als met de voetbal.

                              Comment


                              • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                                En de tour is ook toeristisch, mooie zichten van tijd tot tijd.
                                """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                                George Orwell

                                Comment

                                Working...
                                X