Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

    Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
    Voila, ik denk dat dat de kern van deze thread is. Men vult tijd met de kleinste fait divers over het voetbal i.p.v. aandacht te besteden aan belangrijke prestaties in andere sporten (en belangrijke actualiteit).
    Stel dat men dit zou veranderen ... dan krijgt men gegarandeerd de omgekeerde reacties: "Waarom zoveel aandacht aan die andere sporten?".
    Het zal nooit voor iedereen goed zijn, hoe men het ook draait of keert.

    Ik ben zelf geen voetballiefhebber en bekijk misschien 2 keer per jaar een match als die wat te betekenen heeft voor ons land en dan ga ik daar zeker niets anders voor laten.

    Maar als ik hoor bij kennissen ... niets anders dan voetbal dat de klok slaat.
    Er zijn dan blijkbaar toch veel mensen met een (overdreven) interesse.

    Buiten dit is er nog wat interesse voor wielrennen en tennis als ik dat zo hoor, maar nooit hoor ik iemand over andere sporten spreken.

    Waarom net voetbal zoveel interesse kent ... door pintjes? 😆😆😆

    Soit, ik heb er zelf niet echt last van ... zenders genoeg.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      ............................

      Waarom net voetbal zoveel interesse kent ... door pintjes? ������

      Soit, ik heb er zelf niet echt last van ... zenders genoeg.
      Op het eerste : mij interesseren die pintjes niet, je gaat toch niet (vele) pinten zitten drinken terwijl je thuis naar een voetbalmatch kijkt ?
      Op het tweede : dat is waar het op slaat, het is hier al geschreven maar blijkbaar zijn er nog altijd die de bedieningen niet kennen noch van hun TV noch van hun afstandsbediening.

      Ook al dat gel.l over dat er xx minuten over voetbal gepraat wordt tijdens het journaal... wel bekijk het met 15 minuten uitstel en spoel het voetbalnieuws door.
      Dat doe ik ook wanneer het in het journaal voor de zoveelste keer over de sociale onlusten en/of stakingen gaat .

      Comment


      • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

        Mij zal het ook allemaal 'saucisse' wezen...
        Ik woon in Zuidwestvlaanderen en ik werk in Tourcoing in Noord-Frankrijk. Op m'n dagelijkse reisweg naar m'n werk (dik half uur) zie ik in België veel vlaggen aan de huizen en spiegelhoezen en vlaggetjes op de auto's. In Frankrijk heb ik dat tot nu toe nog niet gezien. Zijn ze dan 'beschaafder' bij onze zuiderburen ?
        Nu, voor mij niet gelaten, want ik vind al die heisa rond voetbal (en ook wielrennen) zowaar nog ergerlijker dan de zomer (en ge weet hoe ik een bloedhekel aan de zomer heb)...
        Panasonic Lumix FZ2000

        Comment


        • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

          De mediatisering van de afgelopen decennia neemt gigantische proporties aan bij dergelijke evenementen.
          Men ramt als het ware voetbal door de kelen, 'propaganda' ten top.
          Op die manier merk je eigenlijk hoe goed een massa kan beïnvloed en overtuigd worden.
          Op zijn minst fascinerend, zelfs soms benauwend als je wat afstand kan nemen.
          Media is een machtig wapen en daar hebben in het verleden ook een aantal politici handig 'mis'bruik van gemaakt.
          Minder glas dan vroeger, maar beter.

          Comment


          • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

            Zelfs scholen doen er aan mee, amai als ik nog kleine kinderen had
            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
            George Orwell

            Comment


            • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

              Nog leuker is dat men in dit topic dan nog meer tijd steekt dan dat een match duurt. 😆
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                Voor wie er toevallig in de buurt is, op de Fonsnylaan aan Brussel Zuid, vlak naast de Delhaize, zit er een dagelijkse bedelaar, die nu een petje in de Belgische kleuren op heeft.
                Denkt die hiermee nu meer geld te bekomen?

                Comment


                • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                  Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                  Voor wie er toevallig in de buurt is, op de Fonsnylaan aan Brussel Zuid, vlak naast de Delhaize, zit er een dagelijkse bedelaar, die nu een petje in de Belgische kleuren op heeft.
                  Denkt die hiermee nu meer geld te bekomen?
                  Deze zie je er ook veel (omgeving van Beurs):



                  Maar we raken van het onderwerp af ...
                  https://www.fotospotter.be
                  Je suis content d’être heureux

                  Comment


                  • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
                    Deze zie je er ook veel (omgeving van Beurs):
                    Aie nee... verschrikkelijk...

                    Comment


                    • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                      't is hier wel erg stil
                      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                      George Orwell

                      Comment


                      • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                        Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                        't is hier wel erg stil
                        Ze zijn naar het voetbal aan het kijken!
                        Mvg.
                        Robert
                        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                        Comment


                        • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                          Wat is dat ? Voetbal ? en waar ?
                          https://www.fotospotter.be
                          Je suis content d’être heureux

                          Comment


                          • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                            Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
                            Wat is dat ? Voetbal ? en waar ?
                            Wim,
                            'k Denk dat het zoiets is. Of hier.
                            Last edited by Skitch; 15 juni 2016, 22:42.
                            " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                            Comment


                            • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
                              Wat is dat ? Voetbal ? en waar ?
                              Volg dit topic en je komt alles te weten. 😆
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment


                              • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                                Frankrijk - Albanie

                                De albanezen knepen hem en zijn nooit hun helft buiten gekomen. De fransen moesten werken tegen een muur en dan blijft het 0-0 natuurlijk.

                                In de 90ste minuut beginnen de albanezen te denken dat ze eens moeten gaan kijken naar de overkant maar laten zo hun defensie vallen.
                                Resultaat frakrijk pakt het moment en KABAM 1-0 voor frankrijk.
                                In de toegevoegde tijd was er blijkbaar geen stramien meer afgesproken onder de albanezen .... KABAM 2-0 voor frankrijk.

                                ik vond het wel beter voetbal dan wat de belgen stonden te poepeloeren tegen italie.
                                Last edited by buurmanBert; 16 juni 2016, 22:44. Reden: van land vergist

                                Comment

                                Working...
                                X