Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

    Ja 3/4 van de tijd waren ze in "Panenka" bezig over die gele en bollekes trui.
    Kon die Carl Van Nieuwkerke de keel dicht knijpen.
    Moest toch wel efkens fijntjes lachen als Jan Mulder beweerde dat voetballers het even lastig hebben als de renners.
    Alleen al hun maandloon is niet in verhouding, maar ja, zolang er zotten zijn die deze UK's royaal willen betalen zullen ze blijven profiteren hé.
    Het zal enkel stoppen als de wereld stopt met draaien denk ik.
    Nu ja, we weten dat hij nogal controversieel is en niet alleen omdat hij Nederlander is hoor.
    Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

      Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
      Het zal enkel stoppen als de wereld stopt met draaien denk ik.
      Daar vrees ik een beetje voor.
      Dan komen alle aardbewoners van het nachtelijk halfrond afzakken naar het halfrond waar de zon wel schijnt.

      Enfin,... bedoel je rond zijn as? Of rond de zon?
      Want dat wordt dan meteen weer een ander verhaal. ^^

      Comment


      • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

        Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
        Dan komen alle aardbewoners van het nachtelijk halfrond afzakken naar het halfrond waar de zon wel schijnt.
        Ik alvast wel, maar als je het weertopic even opvolgt zijn er alvast enkelen die de andere richting zouden uitgaan denk ik.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

          Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
          Daar vrees ik een beetje voor.
          Dan komen alle aardbewoners van het nachtelijk halfrond afzakken naar het halfrond waar de zon wel schijnt.

          Enfin,... bedoel je rond zijn as? Of rond de zon?
          Want dat wordt dan meteen weer een ander verhaal. ^^
          Je mag nog kiezen maar liefst niet als we met onze kont naar de zon staan want dan kunnen we die verbranden net als de KBVB met Wil Mots.
          Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

            Of het vanavond een groot evenement wordt dat weet ik niet.
            Nu er toch enkele vaste waarden niet bij zijn, ben ik toch benieuwd wat de bankzitters er zullen van terecht brengen.
            Raar ook dat ze na de wanprestatie tegen Spanje nu toch weer het stadion vol krijgen... vergeten supporters zo rap, hebben ze zoveel vertrouwen in Martinez of in de bankzitters ??
            Mijn pronostiek is 1-2 of 1-3 winst voor Bosnië-H... maar ik hoop dat ik er ver naast zit .

            Comment


            • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

              Tja, als zoiets als een Justin Bieber het Sportpaleis 2 keer vol krijgt ... waarom dan de Rode Duivels hun stadion niet ?

              Comment


              • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                We zijn niet veel wijzer geworden. Ik zat er dus glad naast met mijn pronostiek, maar met 4-0 winnen van een tegenstander die geen tegenstander was...
                En er zit niks van noemenswaardige tegenstand in hun groep, dus zal iedereen weer gaan denken wanneer ze klinkende overwinningen behalen dat het een wereldploeg is.
                Ze hebben nog maar tegen één tegenstander van formaat gespeeld, nl. vriendschappelijk tegen Spanje, en dat resultaat herinneren we ons maar al te goed.
                Wanneer ze in Rusland een échte tegenstander krijgen zouden we wel eens kunnen verschieten... alleen is het dan te laat.

                Comment


                • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                  ... te laat voor wat ... ?

                  't Is maar voetbal zenne, een spelletje.

                  Geniet er van, erger je eraan, blijf er ijskoud onder .... keuze's zat toch ?

                  Comment


                  • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                    We zijn niet veel wijzer geworden. Ik zat er dus glad naast met mijn pronostiek, maar met 4-0 winnen van een tegenstander die geen tegenstander was...
                    Nu ze nog eens (zoals tegen Hongarije op het EK) er vol voor gingen en zelf de wet dicteerden wordt het al direct afgedaan als een tegenstander die er geen is.
                    Volgens mij is het resultaat gisteren in ruime mate te danken aan het "bij de keel grijpen" van de tegenstander.
                    Benieuwd of ze deze lijn gaan doordtrekken tegen Gibraltar.
                    Als uw redenering klopt zou dat daar 0-15 moeten worden of daaromtrent. Als het maar geen 0-1 of 0-2 wordt.....
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                    Comment

                    Working...
                    X