Bij mij was het deze, 1972.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wat was je eerste auto ?
Collapse
X
-
-
Re: Wat was je eerste auto ?
En bij mij deze:https://en.wikipedia.org/wiki/Citro%C3%ABn_Dyane
Maar dan in het blauw.BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye
-
Bij mij was het deze ; https://nl.wikipedia.org/wiki/Mini_Cooper
Schitterende tijden mee beleefd
Nu spijt dat ik 'm ooit weggedaan heb
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
een mazda 323
Was eigenlijk eigendom van men ouders, ze hadden een nieuwe wagen gek, maar ik heb daar mee leren rijden.
Mijn eerste nieuwe wagen die ik gekocht heb met men eigen centen was een
ford focus model uit 2000
De meest geweldige wagen waar ik mee gereden heb!ţú söngst til mín, svo hljótt... "ég ţakka ţér ţá von sem ţú gafst mér"
Freelance bedrijfsfotograaf
klikerdeklik hier voor mijn website!
Comment
-
Telt een motorfiets ook?
Mijn eerste is gekocht in 1970 en deze was toen al 16 jaar oud.
A Restored Matchless G3LS - 1955 Motorcycle featuring photographs and reviews of the restoration of this Classic Restored Matchless G3LS - 1955 -
Na een ritje zaten schoenen en broekspijpen meestal behoorlijk onder de oliespatten vanuit de altijd lekkende primaire kettingkast. Het was pas echt fout als er geen oliespatten waren
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtTelt een motorfiets ook?
A Restored Matchless G3LS - 1955 Motorcycle featuring photographs and reviews of the restoration of this Classic Restored Matchless G3LS - 1955 -
Na een ritje zaten schoenen en broekspijpen meestal behoorlijk onder de oliespatten vanuit de altijd lekkende primaire kettingkast. Het was pas echt fout als er geen oliespatten waren"""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtTelt een motorfiets ook?
Na een ritje zaten schoenen en broekspijpen meestal behoorlijk onder de oliespatten vanuit de altijd lekkende primaire kettingkast. Het was pas echt fout als er geen oliespatten warenOorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk berichten daarna ? (auto)
Comment
-
in 1970 eentje van toen 10 jaar oud, zwart, beetje opgelapt en terug door de controle, heb er zes maand mee gereden om dan over te gaan op een fiat 850, daarna een peugeot 404 van respectabele ouderdom opgevolgd door een citroën id gevolgd door twee R4kes en een fourgenette, dan twee oude vw transporters, een nieuwe wartburg, een opel kadett, twee vw transporters 4 en nu mijn tweede renault trafic. Als ik het zo bekijk rijdt ik de laatste dertien jaar dus terug met het merk waar ik mee gestart ben. Alleen werk ik nu niet meer zelf aan mijn wagen, daar betaal ik met plezier de garagist voor.Albums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
Comment
-
Deze van mijn ouders waar ik leerde mee rijden (1970).
Mijn eerste eigen auto was deze (1973).
En die afschuwelijke kleuren van beide kloppen dan nog ook .Last edited by Guest17; 25 april 2016, 16:43.
Comment
-
-
Mijn eerste auto was een donkerblauwe Mini 850.
Mijn eerste motorfiets was een Yamaha RS 125 (daarvoor had ik nog verschillende bromfietsen, de eerste was een Zündapp met geforceerde luchtkoeling en drie handversnellingen).http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
Comment
-
Leren rijden met een witte Datsun 180B van mijn ouders gelijkend op deze.
Maar 5 dagen voor mijn rijbewijs hadden ze plots een nieuwe ... de veel bredere en langere Peugeot 505.
Was niet evident om plots je examen te doen met een veel grotere wagen dan deze waar je maanden mee leren rijden hebt, maar dat was toch gelukt.
Mijn eerste wagen was daarna een Renault 14.
Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
Comment