Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

niet zo fraai

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: niet zo fraai

Als er 20 man 10 keer komt kijken of het nu al wat duidelijker is ben je ook 200 keer bekeken. Wilt ni zeggen dat iemand het snapt

Comment

idd, ik ben zelf ook al een aantal keer komen kijken of iemand het snapt.

Wees nu gewoon is duidelijk en zeg wat het probleem is.

Comment

Leg nu eens deftig uit wat die vermeende 99% wel snappen en wat je dus bedoelt.
        In de Dikke Van Dale vindt je woorden genoeg om dat te kunnen verwoorden.
        Als je dat niet kan of wil ben je een ordinair trolleke volgens mij.
        " Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Milleke Bekijk bericht
          Een Leopard is nu niet speciaal gemaakt voor snelheid . . . .
          Nu wordt het echt heel moeilijk voor mij.
          Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
            Nu wordt het echt heel moeilijk voor mij.
            Hij heeft het over de oude Leopard tanks denk ik...

Voor de rest snap ik er ook niks van

Comment

Reeds 35 reacties op een openingstopic dat niemand begrijpt... dan kan er wel nog een 36ste bij zeker .

Sorry milleke, maar ik snap het eigenlijk ook niet, of ik vrees dat ik het niet volledig snap.
              Ik heb wel een idee van wat je eigenlijk wil zeggen/schrijven, maar je kon het alleszins beter verwoorden dan.
              Ik ga hier maar niet schrijven wat ik denk dat je ons wil meedelen, want als het fout is of zelfs als het goed is, krijg ik de hele goegemeente over me heen.

Misschien moet je het eens, in voor iedereen klare en duidelijk bewoordingen, opnieuw schrijven wat je in feite bedoelt.

En als je niet tevreden bent over de foto en/of de HOF nominatie, dan meldt je dat beter in het topic van de foto zelf, want Chit Chat is voor alles wat NIKS met fotografie te maken heeft, en ik denk toch dat je het hier over een welbepaalde foto hebt (?).

En als je dit topic gestart hebt "met positieve bedoelingen en opbouwend." (zoals je zelf schrijft), dan ontgaat het positivisme en het opbouwende me toch hoor.
              Last edited by Guest17; 20 april 2016, 10:19.

Comment

Bericht gerapporteerd aan de mod. maar geen gehoor.

Comment

zucht, ik wilde dat ik dit draadje niet geopend had, nu kom ik iedere keer terug kijken of er al iets duidelijk is geworden, want de foto is wat mij betreft mooi en terecht in de hof.
                  Last edited by jvdk; 20 april 2016, 10:55.
                  Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
                  Our English website: www.kaichitravel.com
                  Breng eens een bezoekje aan Siberie!

Comment

Ik snap hier ook niks van.

Misschien een paar directe vragen:
                    - om welke foto gaat het?
                    - waarom zouden de vrienden een probleem hebben
                    - wat heeft de fotograaf verkeerd gedaan?
                    - wat heeft het model verkeerd gedaan?

Daarenboven daag ik de 99% uit die het wel zou begrepen hebben om Milleke te helpen bij de antwoorden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jvdk Bekijk bericht
                      zucht, ik wilde dat ik dit draadje niet geopend had, nu kom ik iedere keer terug kijken of er al iets duidelijk is geworden, want de fot is wat mij betreft mooi en terecht in de hof.
                      Mooi of niet mooi is zo relatief en die termen mogen in feite niet gebruikt worden.
                      Zoals jij het schrijft "wat mij betreft" is het duidelijk, maar soms schrijft men gewoon dit of dat is mooi, maar dat klopt niet.
                      Het is nl. altijd een persoonlijke mening (ook van diegene die de HOF foto's uitkiest) en voor de één kan dit mooi zijn en voor de ander niet.

Maar zoals ik al schreef worden discussies over een foto beter in het topic van de foto zelf gevoerd.

We zitten ondertussen toch reeds aan #40..... op naar de 100 ??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Milleke Bekijk bericht
                        Als ge portretfoto's plaatst moet ge zien dat het model er geen nadeel van ondervind.
                        Speciaal hier geplaatst daar in het originele topic de vrienden meekijken.
                        Foto haalt zelfs den "HOF".
                        Zie de foto van boudini en ge moet er eens op inzoomen want dat doen de vrienden ook. Hier komt het nadeel van de aldilens 50 mm naar boven.
                        Heeft niks met het model te maken en is doodnormaal en zelfs met 2 muiskliks te verhelpen maar vrienden zouden er wel eens misbruik kunnen van maken.
                        tot zover . . . .
                        mil

Foutje : Heeft niks met het model moet zijn : heeft niks met DIT model te maken.
                        Sorry , maar nu misschien duidelijker.
                        Dus ge bedoeld dat de foto niet ok is omdat er een "goedkope" lens is gebruikt ?
                        - wat is een aldilens - tussen haakjes.
                        Wist je dat topportret fotografen ongecoate lenzen prefereren van de jaren 30 ? (ik trouwens ook) eerder dan de alom geprezen 105 macro lenzen die ook als 'portret' lenzen geweldig zijn ?.

Er zijn zelfs initiatieven om die oude lenzen nieuw leven in te plaatsen
                        The Lomography Petzval Portrait Lens is a high-quality glass lens. Compatible with Canon EF and Nikon F cameras, it produces photos with beautiful bokeh effects.

YMMV
                        Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

Comment

Het HOF...

Iedereen mag van mij daar eens in staan...
                          Het is leuk om daar eens in te staan...
                          Zijn alle HOF nominaties mooie foto's?
                          Nee

Waarom?
                          Smaken verschillen.
                          ţú söngst til mín, svo hljótt... "ég ţakka ţér ţá von sem ţú gafst mér"
                          Freelance bedrijfsfotograaf
                          klikerdeklik hier voor mijn website!

Comment

Moest het iemand helpen, ik versta er ook niks van

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
                              Dus ge bedoeld dat de foto niet ok is omdat er een "goedkope" lens is gebruikt ?
                              - wat is een aldilens - tussen haakjes.
                              Wist je dat topportret fotografen ongecoate lenzen prefereren van de jaren 30 ? (ik trouwens ook) eerder dan de alom geprezen 105 macro lenzen die ook als 'portret' lenzen geweldig zijn ?.

Er zijn zelfs initiatieven om die oude lenzen nieuw leven in te plaatsen
                              The Lomography Petzval Portrait Lens is a high-quality glass lens. Compatible with Canon EF and Nikon F cameras, it produces photos with beautiful bokeh effects.

YMMV
                              niet echt goedkope lenzen

maar ik snap het punt wel hoor. Veel geld voor 'minderwaardige' beelden te kunnen schieten.

Comment

Allé : een TS die denkt dat iedereen het snapt, maar eigenlijk snapt niemand het.
                                't wordt toch eens tijd voor wat uitleg, zodat iedereen het wel snapt...

En blijkbaar gaat het over een foto in de HOF : wat dit topic dan onder Chitchat komt doen, is me ook een raadsel...
                                Groeten,

Polleke

Comment

Working...
                                X