Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

niet zo fraai

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: niet zo fraai

    Oorspronkelijk geplaatst door Milleke Bekijk bericht
    En voor alle duidelijkheid : ik kom hier niet om gans BD op mijn dak te krijgen.
    Daarvoor vind ik het een te goede en te interessante organisatie.
    Prijzen ga ik hier nooit halen maar ik heb hier al fantastische ideeën opgedaan en goede hints gekregen.
    En dit topic : meer dan 200 keer bekeken en aan de reacties (zonder) te zien zijn er 99 procent die het wel snappen.
    Er komt wel iemand die de juiste weg bewandeld en dit euvel oplost.
    'T was te denken dak ook bij die 1% zit da ni slim genoeg is. Ge moet mij wel da appeke of tooltje eens doorsturen dat dit allemaal kan registreren wie het snapt en ni snapt. Hoho zeg..al meer dan 601 maal bekeken waarvan ik mss al 20 keer omdak nog altijd geloof in vooruitgang van dit onderwerpje. Is altijd interessant om morgen een beetje slimmer te zijn en zonder uitleg te weten welke foto men bedoelt, wat een aldi-lens is en wat de uiteindelijke oplossing van een vraagstuk is zonder duidelijk vraagstelling . Hoeveel afleveringen zijn er. We zoeken precies "de mol".
    Nikon D5300 + Nikon D3300 + Nikkor 50 mm 1.8G + AF-S DX NIKKOR 18–55mm f/3.5–5.6G VR II + AF-S DX NIKKOR 55-200mm f/3.5–5.6G VR II + Sigma DG 70-300 4.5-5.6 + SIGMA 105MM F/2.8 EX DG MACRO OS HSM Nikon + Nissin I40 + YN 560

    Comment


    • #47
      Re: niet zo fraai

      Zalig de armen van geest,want zij zullen het rijk Gods zien.
      (Maar 't zal daar rap vol zitten als ik dit allemaal lees.)

      Comment


      • #48
        Re: niet zo fraai

        Ach. 99% gaat naar de hemel.
        " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

        Comment


        • #49
          Re: niet zo fraai

          Ik ben hier toevallig beland maar ik snap er ook geen bal van.

          Comment


          • #50
            Re: niet zo fraai

            Oorspronkelijk geplaatst door Milleke Bekijk bericht
            Ik kom hier NIKS afbreken. Ik zie dat ge het nog steeds niet snapt. Dus maak er geen woorden meer aan vuil.
            Mijn topic is opgestart met positieve bedoelingen en opbouwend.
            Zeg dan eens gewoon wat je wilt zeggen zonder rond de pot te draaien, want ik snap er ook niks van?
            Groetjes,
            Dominic

            Comment


            • #51
              Re: niet zo fraai

              even aan het ontcijferen gegaan (weer 30 seconden van mijn leven verloren)

              Oorspronkelijk geplaatst door Milleke Bekijk bericht
              Als ge portretfoto's plaatst moet ge zien dat het model er geen nadeel van ondervind.
              ik vermoed dat Milleke bedoelt dat de foto niet flatterend is voor het model

              Oorspronkelijk geplaatst door Milleke Bekijk bericht
              Zie de foto van boudini en ge moet er eens op inzoomen want dat doen de vrienden ook. Hier komt het nadeel van de aldilens 50 mm naar boven.
              gaat het over de donsharen die elk kind heeft? geen idee.
              Voor de lol.

              Comment


              • #52
                Re: niet zo fraai

                Oorspronkelijk geplaatst door Milleke Bekijk bericht
                En dit topic : meer dan 200 keer bekeken en aan de reacties (zonder) te zien zijn er 99 procent die het wel snappen.

                Als ik het goed snap : zwijgen is toestemmen. Maar waarin
                Last edited by nabi; 20 april 2016, 18:26.

                Comment


                • #53
                  Re: niet zo fraai

                  Oorspronkelijk geplaatst door qurodenam Bekijk bericht
                  even aan het ontcijferen gegaan (weer 30 seconden van mijn leven verloren)



                  ik vermoed dat Milleke bedoelt dat de foto niet flatterend is voor het model



                  gaat het over de donsharen die elk kind heeft? geen idee.
                  tot die conclusie was ik ook gekomen. Maar idd, wat daar niet flatterend aan is?

                  Comment


                  • #54
                    Re: niet zo fraai

                    Donsharen hebben de meeste kinderen.
                    Op foto kunnen die geaccentueerd worden wat bij het bekijken door vrienden(??) aanleiding zou kunnen zijn tot pestgedrag.
                    Goed op letten alvorens te publiceren.

                    Comment


                    • #55
                      Re: niet zo fraai

                      Oorspronkelijk geplaatst door Milleke Bekijk bericht
                      Donsharen hebben de meeste kinderen.
                      Op foto kunnen die geaccentueerd worden wat bij het bekijken door vrienden(??) aanleiding zou kunnen zijn tot pestgedrag.
                      Goed op letten alvorens te publiceren.
                      Onnozelen tuit!

                      Comment


                      • #56
                        Re: niet zo fraai

                        Oorspronkelijk geplaatst door Milleke Bekijk bericht
                        Op foto kunnen die geaccentueerd worden
                        Hier door het harde licht + niet in eventuele nabewerking verzacht, maar wat heeft de lens misdaan?

                        Comment


                        • #57
                          Re: niet zo fraai

                          Oorspronkelijk geplaatst door Milleke Bekijk bericht
                          ...
                          En dit topic : meer dan 200 keer bekeken en aan de reacties (zonder) te zien zijn er 99 procent die het wel snappen.
                          ...
                          Uw wensen voor werkelijkheid aan het nemen ... die 99% snappen er waarschijnlijk ook geen bal van maar vinden het irrelevant om er op te reageren .. jakkes .. nu is het maar 98,9% niet meer !

                          Wat was ook die beweging weer die ijverde voor het gebruik van duidelijke taal ? ... bij deze draad kan zelf het orakel van Delphi er nog wat opsteken !

                          Comment


                          • #58
                            Re: niet zo fraai

                            Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht
                            Hier door het harde licht + niet in eventuele nabewerking verzacht, maar wat heeft de lens misdaan?
                            Op zich is de lens mijne vriend want ik heb er ook zo eentje ( tweedehands 60 euro). Wel is het zo dat deze lens een speciale oplettendheid nodig heeft op dit gebied.
                            Ik wil ook Canon niet op mijn dak maar ge moet eerlijk zijn : HET BEWIJS IS ER TOCH . Sorry voor het roepen.

                            Comment


                            • #59
                              Re: niet zo fraai

                              En nu ga ik studeren want ik wil foto's kunnen maken en foto's zien.
                              mil

                              Comment


                              • #60
                                Re: niet zo fraai

                                Oorspronkelijk geplaatst door Milleke Bekijk bericht
                                En nu ga ik studeren want ik wil foto's kunnen maken en foto's zien.
                                mil
                                .....en daarna ga ik weer proberen mijn gelijk te halen.
                                Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                                Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                                Comment

                                Working...
                                X