Re: Leest hier een Proximus medewerker mee ?
Ik beschuldig niemand man, ik stel alleen vast volgens het volledige verhaal in dit topic dat er iets niet klopt en/of onvolledig is.
Wees even eerlijk tegenover uzelf ... heeft u ooit geweten dat (buiten een vergissing):
Denk je dan dat een provider zomaar bij u thuis werken komt doen en een aanpassing aan uw abonnement doorvoert zonder dat de klant hierover ooit geïnformeerd werd en daarmee akkoord gaat?
En stel in het ergste geval dat dit op een misverstand berust, dan kan de klant (hier uw maat) nog steeds reageren op de ontvangen brief en laten weten dat hij hiermee niet instemt.
Sociale media zijn goed om een oplossing te vinden, maar dit kan beginnen met een simple vraag om hulp of raad in plaats van reeds vanaf de eerste post conclusies te trekken en verwijten te maken.
Misschien moet je eens proberen het anders aan te pakken en krijg je dan zelf wat positievere reacties.
In dergelijke topics leg je meer de nadruk op het negatieve en hoe slecht een bedrijf/dienst wel is dan op de hulp dat je eventueel verwacht.
Met een positieve aanpak komt men vaak veel sneller vooruit hoor.
Wat eerroof betreft is eerder al hetgeen je al van onzin gepost hebt over allerlei bedrijven (niet enkel dit topic) ... ze hebben u in het zak gezet, ze "mogen" niets doen, maar nadien blijkt telkens dat je "zelf" nooit benadeeld werd en dat je toch geholpen werd.
Eandis heeft u bedrogen, uiteindelijk werd je niets aangerekend en heb je geen cent betaald ... je hebt wel eerst verschillende fora volgeschreven hoe ze u bedriegen nog voor je een factuur kreeg.
Maar als blijkt dat ge geen gelijk hebt ... dan begin je erover dat je vermoedelijk volgend jaar bedrogen kan worden, zelfs dan blijf je dat negatieve verder duwen.
Je wil je maat helpen, mooie geste van u ... maar we zien uw maat nergens klagen, integendeel zelfs want u schreef eerder dat hij tevreden was dat er een oplossing komt.
U bent negatiever tegenover heel de zaak dan uw maat zelf.
En voor je het weer aanhaalt, neen dit is niet op u als persoon bedoeld maar op de manier van informatie delen en daar steeds een specifieke negatieve wending aan te geven.
Ik hoop van harte dat iedereen als klant met respect behandeld wordt en de nodige service krijgt, dit verlang ik ook zelf ... maar niet alles is steeds bewust om de klant te bedriegen.
Have a nice day.
Oorspronkelijk geplaatst door nete
Bekijk bericht
Wees even eerlijk tegenover uzelf ... heeft u ooit geweten dat (buiten een vergissing):
- Een garagist een auto aflevert zonder bestelbon.
- Een carrossierie uw auto uitdeukt zonder dat je dat besteld hebt.
- De bakker een brood levert dat je niet gevraagd hebt.
- De brouwer een bak bier aflevert zonder bestelling.
- Een tuinman dat uw tuin komt heraanleggen zonder dat je dat gevraagd hebt.
- Een schilder uw muren een ander kleurtje komt geven zonder dat je dit gevraagd hebt.
- Een bedrijf dat letterlijk laat weten u niet te willen of mogen helpen.
Denk je dan dat een provider zomaar bij u thuis werken komt doen en een aanpassing aan uw abonnement doorvoert zonder dat de klant hierover ooit geïnformeerd werd en daarmee akkoord gaat?
En stel in het ergste geval dat dit op een misverstand berust, dan kan de klant (hier uw maat) nog steeds reageren op de ontvangen brief en laten weten dat hij hiermee niet instemt.
Sociale media zijn goed om een oplossing te vinden, maar dit kan beginnen met een simple vraag om hulp of raad in plaats van reeds vanaf de eerste post conclusies te trekken en verwijten te maken.
Misschien moet je eens proberen het anders aan te pakken en krijg je dan zelf wat positievere reacties.
In dergelijke topics leg je meer de nadruk op het negatieve en hoe slecht een bedrijf/dienst wel is dan op de hulp dat je eventueel verwacht.
Met een positieve aanpak komt men vaak veel sneller vooruit hoor.
Wat eerroof betreft is eerder al hetgeen je al van onzin gepost hebt over allerlei bedrijven (niet enkel dit topic) ... ze hebben u in het zak gezet, ze "mogen" niets doen, maar nadien blijkt telkens dat je "zelf" nooit benadeeld werd en dat je toch geholpen werd.
Eandis heeft u bedrogen, uiteindelijk werd je niets aangerekend en heb je geen cent betaald ... je hebt wel eerst verschillende fora volgeschreven hoe ze u bedriegen nog voor je een factuur kreeg.
Maar als blijkt dat ge geen gelijk hebt ... dan begin je erover dat je vermoedelijk volgend jaar bedrogen kan worden, zelfs dan blijf je dat negatieve verder duwen.
Je wil je maat helpen, mooie geste van u ... maar we zien uw maat nergens klagen, integendeel zelfs want u schreef eerder dat hij tevreden was dat er een oplossing komt.
U bent negatiever tegenover heel de zaak dan uw maat zelf.

En voor je het weer aanhaalt, neen dit is niet op u als persoon bedoeld maar op de manier van informatie delen en daar steeds een specifieke negatieve wending aan te geven.
Ik hoop van harte dat iedereen als klant met respect behandeld wordt en de nodige service krijgt, dit verlang ik ook zelf ... maar niet alles is steeds bewust om de klant te bedriegen.
Have a nice day.

Comment