Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Trollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Iemand al het Aldi Delta 6 shaving systeem getest (6 mesjes)
Awel Bart, geloof me vrij: Gilette Sensor Exel heeft “slechts” 2 mesjes en dat werkt prima.
ik denk dat het allemaal verkoopargumenten zijn om peperdure mesjes te kunnen verkopen.
Ik koop die Sensor Exel met 10 pakjes van 10 mesjes en die gaan heel lang mee hoor.
Op Amazon: 9,19 euro voor een pak van 10 mesjes
”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
Ik gebruik al meer dan 40 jaar tot grote tevredenheid Gilette Contour Plus. Heeft 2 mesjes en een “lubrastrip”. Te vinden voor tussen de 9 en de 14€ per 10.
En raar maar waar: ik gebruik die droog, dus zonder scheerschuim.
Eens geprobeerd toen ze uitkwamen, sindsdien gebleven bij Gilette Labs.
Supertevreden van en met een mesje doe ik toch wel redelijk lang.
Verder nog steeds dezelfde mening als in 2016, het is gewoon een persoonlijke voorkeur.
Hmmm, hoe komt een topic over scheermesjes op een fotografieforum na 9 jaar zonder reacties opeens weer bovendrijven
grts
Sieg
Meestal is het trol een die zoiets doet. Mijn Moderators oog is op dergelijke onverwachte dingen getraind.
Maar af en toe kan dat ook een oud lid zijn, zoals nu: https://forum.belgiumdigital.com/for...53#post8114553
Wie het onzin vindt, die moet het maar niet lezen.
Hoe kan je weten dat het onzin is als je het niet gelezen hebt?
"Alleen echte dwazen - naïeve, verrukte dromers - kunnen hun leven wijden aan een feest dat een geschenk is aan zichzelf en aan anderen." - Slava Polunin
Ik gebruik die van de Lidl, even scherp als Gilette.
Als er nu 4 of 6 mesjes komen, mag ook niet te hoog worden dat het nog tussen de lip en neus geraakt.
Enkel mis ik het achterste enkel mesje voor onder de neus.
Zou het kunnen dat Gilette daar een patent op heeft, of hebben andere goedkopere merken zoals Kruidvat ea ook al zo'n extra mesje achteraan?
Comment