Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand ervaring met de NISSAN QASHQAI connect benzine

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Iemand ervaring met de NISSAN QASHQAI connect benzine

Klopt VerSeg maar afhankelijk van die nieuwe tarieven kan een benzine versie misschien voordeliger uitkomen voor ons.
    Maar inderdaad betalen gaan we toch doen wat het ook zal worden.

mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Alles is keuze hé.

Mijn schoonouders wouden ook een SUV, want veiliger in de winter (dachten aan 4x4). Ze waren eens geschoven met hun vorige auto.
      Tja, en dan kopen ze een Chevrolet Captiva 4x2... Dachten dat die veiliger was omdat die hoger is, nu beseffen ze dat ze eigenlijk een 4x4 wouden...

Die Captiva is hetzelfde als de Opel, maar dan vooral met een goedkoper en slecht afgewerkt interieur.

Als je absoluut een SUV wil moet je dat kopen hé, ik ga je niet tegenhouden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
        Alles is keuze hé.

Als je absoluut een SUV wil moet je dat kopen hé, ik ga je niet tegenhouden.
        Ik heb liever een Crossover

mir

Comment

Dan moet je dat kopen hé.
          Wat is trouwens het verschil tussen een SUV en crossover?

Comment

Tja, en dan kopen ze een Chevrolet Captiva 4x2... Dachten dat die veiliger was omdat die hoger is, nu beseffen ze dat ze eigenlijk een 4x4 wouden....
            Ze zouden beter beseffen dat een 4x4 of SUV ook schuift en 4x4 niets helpt om te stoppen.
            Daar helpen winterbanden veel meer.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Tel eens hoeveel winst je zal maken en hoeveel je extra rit naar de pomp je kost als je er specifiek voor moet rondrijden.
              Hoogstens goed als je binnen de paar honderd meter kan gaan tanken, maar er zijn ook veel mensen die er een paar km voor moeten bollen.
              Tel er ook het risico bij, nogal dom een onnodige rit te doen en een ongeval te hebben om een paar cent te winnen.
              Als je die dag voorbij een pomp komt, dan moet je er toch niet voor omrijden?
              Ik tank bijna altijd bij de pomp die hier het dichtst bij staat (1km) en ik moet er nooit voor omrijden (dat is ook een van de goedkoopste hier in de buurt).
              http://barthuysmans.smugmug.com/
              BD0338BE

Comment

Hier in de buurt is avia de goedkoopste en we moeten er ook niet voor omrijden. Wel is het er vaak aanschuiven.

mir

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                  Als je die dag voorbij een pomp komt, dan moet je er toch niet voor omrijden?
                  Ik tank bijna altijd bij de pomp die hier het dichtst bij staat (1km) en ik moet er nooit voor omrijden (dat is ook een van de goedkoopste hier in de buurt).
                  Daarom dat ik erbij geschreven heb "als je er voor moet rondrijden".
                  En de tweede zin ook bekijken.
                  Selectief gelezen?
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                    Klopt VerSeg maar afhankelijk van die nieuwe tarieven kan een benzine versie misschien voordeliger uitkomen voor ons.
                    Klopt mir, maar is het dan nog de versie dat je wil?
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

• Re: Iemand ervaring met de NISSAN QASHQAI connect benzine

Is de beslissing nu nog niet gevallen over welke auto?
                      Man, man, man, miserie, miserie, miserie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DannyDeGraaf Bekijk bericht
                        Is de beslissing nu nog niet gevallen over welke auto?
                        Man, man, man, miserie, miserie, miserie.
                        Ja hoor het wordt een Honda HR-V omdat ik al 20 jaar een tevreden Honda driver ben. CRX ; CIVIC ; CRZ en dan terug CIVIC. En nu dus waarschijnlijk de nieuwe HR-V. De executive versie maar afhankelijk van de taxen een 1.6 diesel of 1.5 benzine

mir

Comment

Nooit taxen laten beslissen, laat de rijervaring primeren.
                          Kost misschien een paar honderd Euro ... maar op de kostprijs is dit maar een klein verschil.
                          Tegen dat hij geleverd wordt heb je dat al gespaard.
                          Als je wacht, dan kondigen ze misschien weer iets aan en zo kan je blijven wachten.

Enfin, beslis daar maar zelf over.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

Comment

Ik heb hier vandaag eens gekeken wat zo een plug in hybride kost omdat de regering ons in deze richting wil duwen. Dat begint vanaf 35.000 euro. Wie koopt hem dat, om dan geen rijtax en biv te moeten betalen. Dat is niet te betalen.

mir

Comment

Is een Prius dan zo duur?

Comment

Is een Prius dan zo duur?
                                Prijs hybrid vanaf dikke 36.000€ https://nl.toyota.be/modellen/prius-plugin/index.json

Comment

Working...
                                X