Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog twee keer slapen en dan komt hij ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nog twee keer slapen en dan komt hij ...

Wel, ik vraag mij welke progs er plots "incompatibel" zullen blijken te zijn ... Ik had zo'n frats voor bij de upgrade van 8 naar 8.1 ! De W 8 advisor had geen problemen met een aantal progs maar 8.1 wrong ze vrolijk de nek om met alle gevolgen vandien !

Comment

Werkten ze ook niet meer na herinstallatie?

Comment

Voor de updates van Apple heb ik de laatste 4 jaar toch niks betaald, en al zeker niet een jaar later....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
          Voor de updates van Apple heb ik de laatste 4 jaar toch niks betaald, en al zeker niet een jaar later....
          En als Microsoft hetzelfde doet, dan is het niet goed.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fhuppel Bekijk bericht
            Werkten ze ook niet meer na herinstallatie?
            incompatibel ! .. right ? zelfs na intensief gepruts met "compatibility settings" niet te redden aka niet stabiel te runnen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Heembeek Bekijk bericht
              ...knip...
              ik hoop trouwens dat ik van een 32-bit versie naar een 64-bit versie kan upgraden.

greetz

peter
              U zult de keuze hebben, 32- of 64BIT.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
              Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Ik zit al lang in de IT en heb wel al wat gezien.
                Het is de tweede keer dat MS zo snel een "nieuw" OS uitbrengt.
                De 8.1 kwam er ook snel na de failure van 8. (het gehate metro)
                Maar W10 is toch behoorlijk aangepast tov 8.1 en elke verandering brengt bergen bugs mee.
                In die Cortana heb ik ook geen goed oog.

Ik kijk er naar uit om de vele klachten te zien binnen stromen.

Mijn advies: Laat een ander sukkelen en hou de boot af tot nader order.
                Je hebt 1 jaar om te genieten van de free upgrade, ik zou zeggen laat ze maar 1 jaar - 1 dag wachten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                  wees gerust, je updates zaten in je aankoopprijs.
                  Print de specificaties van je apple eens uit en zoek dan hoeveel dat deze los kosten. Een optelsom gaat u aantonen hoeveel je voor design en je OS bijbetaald hebt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fhuppel Bekijk bericht
                    wees gerust, je updates zaten in je aankoopprijs.
                    Print de specificaties van je apple eens uit en zoek dan hoeveel dat deze los kosten. Een optelsom gaat u aantonen hoeveel je voor design en je OS bijbetaald hebt.
                    Stopt dit nooit?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
                      Ik zit al lang in de IT en heb wel al wat gezien.
                      Het is de tweede keer dat MS zo snel een "nieuw" OS uitbrengt.
                      De 8.1 kwam er ook snel na de failure van 8. (het gehate metro)
                      Maar W10 is toch behoorlijk aangepast tov 8.1 en elke verandering brengt bergen bugs mee.
                      In die Cortana heb ik ook geen goed oog.

Ik kijk er naar uit om de vele klachten te zien binnen stromen.

Mijn advies: Laat een ander sukkelen en hou de boot af tot nader order.
                      Je hebt 1 jaar om te genieten van de free upgrade, ik zou zeggen laat ze maar 1 jaar - 1 dag wachten.

Dit is het wat ik ook bedoel en ken over die dringende en plotse upgrades; En gratis betekent vaak evenveel, en jongens, test de boel nu maar eens lekker voor ons uit op uw kosten en mizerie ...
                      Voor diegene die hardleers zijn. Windows milenium was ook super bij aankondiging ... je moet eens praten met diegenen die uren bezig geweest zijn om de zaken draaiende te krijgen laat staan te houden.

En neen, ik sta niet te springen ... Mijn huidig systeem is misschien niet het snelste, niet het hypste, voor velen achterhaald, maar ik draai tenminste nog oude soft waarvoor ik helaas geen nieuwere versie vind die draait op Win8.1.
                      Mijne oude Aldi-scanner ('t is een trage, ik weet het) draait nog steeds, euh, scant nog steeds indien nodig en helaas doet hij dat niet op win8.1, want er worden geen drivers meer gemaakt ... en zelf heb ik er de pest aan gekregen om steeds eigen drivers te ontwikkelen... EN ja, ik weet ook hier wel dat de driver niet het werk van Microsoft is, maar van Medion, maar zoals ik al zei, waarom moet ik een sprong wagen naar het nieuwe, als ik mij goed voel bij de huidige opstelling.
                      Ik heb nog steeds een oude GSM en geen smart, maar om te bellen is dat ding met 3 karakters meer dan voldoende en meer hoef ik niet.
                      PS. Ik blijf Sananta, Pink Floyd, Kohen, de rollende stenen nog steeds steengoed vinden en dat zijn toch ook wel oude rakkers en vermoedelijk zijn daar ook al updates, upgrades voor
                      https://www.fotospotter.be
                      Je suis content d’être heureux

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                        Stopt dit nooit?
                        wat? iemand verwijst naar het feit dat Apple OS gratis is, maar wat ze niet beseffen is dat het gewoon in het kostenplaatje zit. Apple verdient bakken geld aan zijn hardware, MS moet het bijna alleen hebben van zijn software.

Laat me duidelijk zijn: ja, het OS van Apple is stabieler. Maar wees ook eerlijk. Hoeveel diverse Macs kan je kopen. 3 types desktops en 3 types laptops? En hoe ver kan je gaan in het upgraden? Ik dacht dat je bij 1 desktop zelf meer geheugen kan bijsteken. Maar wil je een nieuwe GPU, dan heb je pech en mag je een totaal nieuwe mac kopen.
                        Vergelijk het nu met Windows. Op hoeveel verschillende pc's kan dit draaien? Je hebt de keuzevrijheid uit tig mobo's. Op die mobo's heb je de keuze uit tientallen cpu's, verschillende RAM modules en tientallen GPU's al dan niet in speciale opstellingen. Ben je je gpu beu dan smijt je de oude er uit en knal je er een nieuwe in. Windows slikt dit (bijna) allemaal.
                        En dan vergeten we nog even de randapparatuur.
                        Dus ja, Apple is stabieler, maar ik ben als gamer/nerd blij dat windows bestaat.
                        Apple is stabiel maar zeer gesloten en beperkt (en blijft te duur voor hetgeen je krijgt; alhoewel dat retina scherm :drool: ), terwijl windows redelijk open is en je heel veel vrijheid geeft qua specs van je pc.

En Linux is natuurlijk dat eeuwig buitenbeentje. Gratis, maar -ondanks de meer aanwezige grafische schil- nog steeds een hoge leercurve en weinig support van fabrikanten. Niet geschikt voor de doorsnee-gebruiker dus.
                        Last edited by Guest5; 28 juli 2015, 08:40.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht

Dit is het wat ik ook bedoel en ken over die dringende en plotse upgrades; En gratis betekent vaak evenveel, en jongens, test de boel nu maar eens lekker voor ons uit op uw kosten en mizerie ...
                          Nogmaals: de testfase ligt al achter de rug. Je moet maar eens googlen achter Windows Insider Preview.
                          Natuurlijk zullen er nog kinderziekten opduiken, want nu komt het op de meest verschillende configs. Ook Android kent bijv dit probleem.
                          Voor diegene die hardleers zijn. Windows milenium was ook super bij aankondiging ... je moet eens praten met diegenen die uren bezig geweest zijn om de zaken draaiende te krijgen laat staan te houden.
                          google eens op problem update mac os en zeg me of dit van een leien dakje gaat bij iedereen en dat is dan nog een gesloten systeem
                          En neen, ik sta niet te springen ... Mijn huidig systeem is misschien niet het snelste, niet het hypste, voor velen achterhaald, maar ik draai tenminste nog oude soft waarvoor ik helaas geen nieuwere versie vind die draait op Win8.1.
                          Mijne oude Aldi-scanner ('t is een trage, ik weet het) draait nog steeds, euh, scant nog steeds indien nodig en helaas doet hij dat niet op win8.1, want er worden geen drivers meer gemaakt ... en zelf heb ik er de pest aan gekregen om steeds eigen drivers te ontwikkelen... EN ja, ik weet ook hier wel dat de driver niet het werk van Microsoft is, maar van Medion, maar zoals ik al zei, waarom moet ik een sprong wagen naar het nieuwe, als ik mij goed voel bij de huidige opstelling.
                          Ik heb nog steeds een oude GSM en geen smart, maar om te bellen is dat ding met 3 karakters meer dan voldoende en meer hoef ik niet.
                          als het voldoet én je met oude hardware zit zou ik ook niet upgraden. Maar als iedereen zo'n houding had, werkten we nog steeds in DOS.
                          PS. Ik blijf Sananta, Pink Floyd, Kohen, de rollende stenen nog steeds steengoed vinden en dat zijn toch ook wel oude rakkers en vermoedelijk zijn daar ook al updates, upgrades voor
                          Allemaal supergroepen en PF vind ik zelf onvervangbaar: daar bestaat geen upgrade voor. Maar het zou wel spijtig zijn als je zo vast hangt aan die periode dat je daardoor geen nieuwe groepen meer wil leren kennen.
                          Last edited by Guest5; 28 juli 2015, 08:58.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                            En als Microsoft hetzelfde doet, dan is het niet goed.
                            Zeker wel, maar blijkbaar moet je één jaar na installatie betalen (alleen weet ik niet hoe veel).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
                              U zult de keuze hebben, 32- of 64BIT.
                              Dat zou dan de allereerste keer zijn dat dit soort upgrade mogelijk zal zijn ... ik zou er mijn adem maar niet op inhouden als het om een "upgrade" gaat ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                                Dat zou dan de allereerste keer zijn dat dit soort upgrade mogelijk zal zijn ... ik zou er mijn adem maar niet op inhouden als het om een "upgrade" gaat ...
                                Wakker worden man, ik heb hier de upgrades liggen van Win 7 naar Win 8 en dat zijn twee Dvd's de ene is de 32BIT de andere de 64BIT.
                                Moet ik er een foto van nemen?

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                                Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Working...
                                X