Ik zou voor bepaalde sites toegang willen krijgen o.a. Amazon.de maar mijn Adblock plus blokkeert deze laatste . Nu heb ik de werkwijze gevonden waarbij ik op het Adblock Plus icoon moet klikken maar dit laatste vind ik nergens ??
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ik vind nergens het adblock plus icoon .
Collapse
X
-
-
Re: Ik vind nergens het adblock plus icoon .
Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk berichtIk zou voor bepaalde sites toegang willen krijgen o.a. Amazon.de maar mijn Adblock plus blokkeert deze laatste . Nu heb ik de werkwijze gevonden waarbij ik op het Adblock Plus icoon moet klikken maar dit laatste vind ik nergens ??
-
Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk berichtScreenshot gemaakt en opgeslagen in Mijn afbeeldingen . Hoe krijg ik dit nu verwerkt in mijn bericht ?
Comment
-
Bedankt , maar waarom moet ik een screenshot maken ? Het icoontje staat niet in mijn statusbalk onderaan het scherm en als ik naar invoegtoepassingen ga vermeldt de status van Adblock : Ingeschakeld .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk berichtBedankt , maar waarom moet ik een screenshot maken ? Het icoontje staat niet in mijn statusbalk onderaan het scherm en als ik naar invoegtoepassingen ga vermeldt de status van Adblock : Ingeschakeld .
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk berichtIk zou voor bepaalde sites toegang willen krijgen o.a. Amazon.de maar mijn Adblock plus blokkeert deze laatste . Nu heb ik de werkwijze gevonden waarbij ik op het Adblock Plus icoon moet klikken maar dit laatste vind ik nergens ??
Kies bij Adblock plus "Options"
Zorg dat het onderste vakje "Show in toolbar" aangevinkt staat.
Comment
-
Als ik Adblock in geef vind ik alleen het programma om het te installeren . Nergens anders een verwijzing .
Op het heel bureaublad en de statusblak vind ik geen icoon terug .
Waar vind ik Tools>> Add- ons ? Ik werk met IE .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk berichtAls ik Adblock in geef vind ik alleen het programma om het te installeren . Nergens anders een verwijzing .
Op het heel bureaublad en de statusblak vind ik geen icoon terug .
Waar vind ik Tools>> Add- ons ? Ik werk met IE .
Als je geen verwijzing kan vinden is adblock dan wel geinstalleerd?
Ergens moet je toch je add-ons/plugins kunnen zien?
Comment
-
Ik begrijp dat je Adblock aan IE hebt toegevoegd. Zou het niet gemakkelijker zijn voor die sites die Adblock verbieden een tweede browser te gebruiken, Google Chrome, of FireFox of noem maar op?BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
-
In orde . Ben naar Extra gegaan in IE , werkbalken en daar statusbalk aangevinkt . Daarna kwam het icoontje van Adblocker tevoorschijn . Als ik nu bv. naar Amazon.de ga kan ik Adblocker tijdelijk uitschakelen .
Bedankt iedereen voor de hulp.
Comment
Comment