Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wishful thinking... Wees gerust dat de mod's hier meelezen, en mocht het zo zijn dat de boel hier gehackt is, dan zouden ze hier al lang in een paar reacties op hun achterste poten staan springen hebben om aan te kondigen dat ze er mee bezig zijn.
Maar het blijft muisstil.... dat zegt genoeg zeker .
Ze zijn gewoon aan het wachten tot de storm wat gaat liggen, en alles blijft bij het 'oude', of liever het nieuwe van de storende reclame op BD.
Zoals ik reeds zo dikwijls schreef "Ze drinken een pint, piessen een plas, en alles blijft zoals het was" .
En wees gerust, iedereen die hier komt een blauwe bol of niet iedereen een blauwe bol, dat zal hun plannen heus niet doen wijzigen hoor.
hmm...
Voorstel voor de Hall of Fame voor deze week : vijf reclame spotjes !!! (en noem het dan ook maar Hall of Shame).
Ja ik ben echt pissed dat ik daar 40 euro voor gegeven heb.
Inderdaad, hoogst irritant. Beste wat we kunnen doen is die reclame boycotten en dus zeker NIET aanklikken. Als men dan na een tijd vaststelt dat het sop de kool niet waard is, stoppen ze er misschien mee.
......................... Als men dan na een tijd vaststelt dat het sop de kool niet waard is, stoppen ze er misschien mee.
Denkelijk werkt dat niet op die manier.
Als ik bij Coolblue bvb. het product "abcdef" koop krijg ik DAARNA veel advertenties te zien van "abcdef". Te laat en totaal nutteloos dus.
" Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )
Als ik bij Coolblue bvb. het product "abcdef" koop krijg ik DAARNA veel advertenties te zien van "abcdef". Te laat en totaal nutteloos dus.
Het gaat er om dat je dat product bekijkt, daarna krijg je er reclame voor (en voor soortgelijke producten). Dit heb je te danken aan tracking cookies. Adblock lost daarvoor niets op, je ziet alleen de reclame niet, de cookies blijven echter wel al je surfbewegingen volgen.
De oplossing daarvoor is Ghostery. Dat blokkeert de trackers, cookies worden niet gezet en kunnen dus via andere sites niet gelezen worden.
BD gebruikt:
Adhese (reclame)
Chartbeat (analytics)
Gemius (analytics)
Google analytics
Kantar Media (analytics)
Silverpop (reclame)
Kan perfect maar is omslachtig omdat er steeds trackers en adservers bij komen is een plugin interessanter omdat je door de input van iedereen steeds up-to-date blokkeerlijsten hebt. Als je voor elke site moet nagaan wat er moet geblokkeerd worden en dan de domeinen nog in je host file zetten dan ga je gemakkelijk dingen overslaan.
ghostery en add block pro installeren en je hebt geen last meer van die door de strot geramde reclame en degelijke toestanden
Adblock Pro is grote smeerlapperij, ik kan op sommige sites niks meer aanklikken en ik zeg het ineens bij het is geen reclame want die is inderdaad nergens meer te bespeuren.
Hoe krijg ik dat spul van mijn pc?
Via de geijkte weg lukt het niet er blijven registersleutels hangen vermoed ik.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Adblock Pro is grote smeerlapperij, ik kan op sommige sites niks meer aanklikken en ik zeg het ineens bij het is geen reclame want die is inderdaad nergens meer te bespeuren.
Hoe krijg ik dat spul van mijn pc?
Via de geijkte weg lukt het niet er blijven registersleutels hangen vermoed ik.
dan ben jij een van de enige die dit voor heeft, ik en zoveel andere hebben nog nooit problemen gehad met site's aan te clicken
het komt hoogstens eens voor dat ik ipv al die advertenties zie staan dat ik een add blocker gebruik en blablabla hun site draait via die add's
de smeerlapperij zit hem in al die trackers en advertenties en reclame scripts, niets meer of minder
als ze die smeerlapperij niet op hun site zitten hoeft men add block niet te gebruiken, dus er is niets mis met die add block maar met die bepaalde site die smeerlapperij erop staan heeft.
er zit dus geen smeerlapperij in add block pro
Een truukje om de reclame verder weg te houden van je foto.
Zet eerst een punt ("."), klik dan een paar keer op "Enter" om er wat lege regels tussen te zetten, als de kijker dan een beetje scrolt, dan stoort de reclame niet meer.
Comment