Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reclame…..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Reclame…..

    komt de reclame via BD of komt ze via google?
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

    Comment


    • #32
      Re: Reclame…..

      heb ook kaspersky, maar wel de reclame, ik werk op windows 7
      portfolio en workshops:
      https://www.bennybulke.com/

      Comment


      • #33
        Re: Reclame…..

        Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
        komt de reclame via BD of komt ze via google?
        In grote lijnen: BD reserveert plaats op de website waar Google en anderen hun banners plaatsen.

        Wat betalende leden betreft, dat is een vrije keuze. Ik aanzie mijzelf niet als een "hobbyfotograaf" en spendeer er waarschijnlijk maar een fractie van de tijd aan dan vele anderen hier. Ik heb dan ook meerdere hobby's. Zit er iets achter een "ledenmuur" dan is dat maar zo. De andere fora waar ik actief ben hebben niet eens betalende leden.
        Maar goed, alles moet betaald worden en dan is het aan de beheerders van de site om aan de nodige fondsen te geraken. De website en blog van onze radioclub die ik beheer staan op mijn eigen hosting, door mij betaald en gratis ter beschikking van de club en zijn leden. Dat is ook een vrije keuze. Reclame wil ik niet eens overwegen. De kosten van BD zullen natuurlijk wel wat hoger liggen dan voor een site met < 100 leden.

        Als mensen geïrriteerd geraken door allerhande banners is het tijd om er eens over na te denken of dat wel de goede weg is natuurlijk.
        En ik schreef het al eerder, zijn 6 verschillende trackers hier echt nodig voor website analyse?
        bye, Maurice
        https://on4bam.com/
        Nikon D7500

        Comment


        • #34
          Pubiciteit op forum

          Rustig een foto bekijken kan je hier niet meer. Die reclame hindert echt.

          Hopelijk doen de verantwoordelijken hier iets aan.

          Pixelboy

          Comment


          • #35
            Re: Reclame…..

            ik zie idd ook reklame
            Panasonic FZ72
            Have a nice day.
            RiNique

            Comment


            • #36
              Re: Reclame…..

              Vandaag zie ik die reclame voor het eerst, een beetje naar beneden scrollen, en die is weg...
              Maar ik zou wel wat meer ruimte willen tussen de foto of de tekst van het topic, zeker bij een foto is het storend dat er zo'n lelijke reclame aan "vastkleeft" bovenaan.
              Misschien dat daar wel iets aan kan gedaan worden??

              Een website laten draaien kost geld, dat zal wel de reden zijn waarom er reclame geplaatst wordt, maar aan mij zullen ze zeker niets extra verkopen door reclame te maken (dat heeft op mij eerder het tegenovergestelde effect).
              En de reclame die ik tot nu toe gezien heb, daar zit helemaal niets bij dat mij interesseert, dus zal ik er ook nooit op klikken.
              Last edited by Black B@ndit; 2 maart 2015, 16:22.
              http://barthuysmans.smugmug.com/
              BD0338BE

              Comment


              • #37
                Re: Reclame…..

                Ik persoonlijk vind dit een totaal gebrek aan respect voor het werk dat fotografen in de foto's steken.

                fotografen werken uren aan hun foto, sommige toch, ik iets minder :-)
                fier als een gieter worden die foto's dan gepost, en door anderen dan geadmireerd, becommentarieerd, of in de grond geboreerd.

                En BAM, dan staat daar zo'n blinkend schetterend knallend vierkant juist boven die foto's.

                Hopelijks is de verklaring dat het forum gehacked is, en niet dat dit een beslissing is door foto-liefhebbers die de beheerders van BD toch zouden moeten zijn.

                Ik heb nu die adblocker geinstalleerd, dat werkt. Maar ik vind het niet fijn om zo'n programma's te moeten installeren om een forum te bezoeken waar ik voor betaald heb.
                --> bovenaan in de banner van de pagina vind ik het niet zo erg, maar juist bovenop de foto van de mensen ? Hallo ??????
                mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                Comment


                • #38
                  Re: Reclame…..

                  Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                  Tel eens hoeveel accounts in deze discussie een blauwe bol hebben.
                  Als iedereen lidgeld betaalde, had dit forum geen inkomsten uit reclame nodig.
                  Rest me dan toch een vraag ...

                  Als ik een gratis app gebruik op een Android, dan is de kans groot dat daar reclame in zit.
                  Als je de betalende versie van die app gebruikt, dan is die reclamevrij.
                  Hetzelfde met gratis of betalende e-mail, hosting, ...

                  Is dit forum voor betalende leden dan ook reclamevrij?
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #39
                    Re: Reclame…..

                    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    ... Is dit forum voor betalende leden dan ook reclamevrij?
                    Voor 40 euro heb je een antwoord.
                    Vriendelijke groet,

                    Jos

                    Comment


                    • #40
                      Re: Reclame…..

                      Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                      Voor 40 euro heb je een antwoord.
                      Of je leest (gratis) de reacties van de "blauwe bollekes" en ziet dat die ook klagen
                      Het antwoord is dus: JA!
                      bye, Maurice
                      https://on4bam.com/
                      Nikon D7500

                      Comment


                      • #41
                        Re: Reclame…..

                        Ik weet één ding : het begint serieus op mijn zenuwen te werken, die reclame!
                        Nog één ding wat ik niet begrijp : alle tips gevolgd en geïnstalleerd en NIETS werkt om die reclame tegen te houden!
                        Ik denk er over om hier maar weg te blijven tot alles weer normaal functioneert.
                        Touch the Earth...Gently
                        www.passionsenfrance.com

                        Comment


                        • #42
                          Re: Reclame…..

                          Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
                          Ik weet één ding : het begint serieus op mijn zenuwen te werken, die reclame!
                          Nog één ding wat ik niet begrijp : alle tips gevolgd en geïnstalleerd en NIETS werkt om die reclame tegen te houden!
                          Ik denk er over om hier maar weg te blijven tot alles weer normaal functioneert.
                          AD-block geïnstalleerd? Werkt hier prima.
                          Mvg.
                          Robert
                          Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                          Comment


                          • #43
                            Re: Reclame…..

                            Idd
                            Ook met Ad-block geprobeerd!
                            Touch the Earth...Gently
                            www.passionsenfrance.com

                            Comment


                            • #44
                              Re: Reclame…..

                              Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
                              Ik persoonlijk vind dit een totaal gebrek aan respect voor het werk dat fotografen in de foto's steken.

                              fotografen werken uren aan hun foto, sommige toch, ik iets minder :-)
                              fier als een gieter worden die foto's dan gepost, en door anderen dan geadmireerd, becommentarieerd, of in de grond geboreerd.

                              En BAM, dan staat daar zo'n blinkend schetterend knallend vierkant juist boven die foto's.

                              Hopelijks is de verklaring dat het forum gehacked is, en niet dat dit een beslissing is door foto-liefhebbers die de beheerders van BD toch zouden moeten zijn.

                              Ik heb nu die adblocker geinstalleerd, dat werkt. Maar ik vind het niet fijn om zo'n programma's te moeten installeren om een forum te bezoeken waar ik voor betaald heb.
                              --> bovenaan in de banner van de pagina vind ik het niet zo erg, maar juist bovenop de foto van de mensen ? Hallo ??????
                              Wishful thinking... Wees gerust dat de mod's hier meelezen, en mocht het zo zijn dat de boel hier gehackt is, dan zouden ze hier al lang in een paar reacties op hun achterste poten staan springen hebben om aan te kondigen dat ze er mee bezig zijn.
                              Maar het blijft muisstil.... dat zegt genoeg zeker .
                              Ze zijn gewoon aan het wachten tot de storm wat gaat liggen, en alles blijft bij het 'oude', of liever het nieuwe van de storende reclame op BD.
                              Zoals ik reeds zo dikwijls schreef "Ze drinken een pint, piessen een plas, en alles blijft zoals het was" .
                              En wees gerust, iedereen die hier komt een blauwe bol of niet iedereen een blauwe bol, dat zal hun plannen heus niet doen wijzigen hoor.

                              Comment


                              • #45
                                Re: Reclame…..

                                Voor de mensen die met Android werken, adblock werd van de playstore gehaald een hele tijd terug maar kan direct van de site van de maker(s) gedownload worden.
                                bye, Maurice
                                https://on4bam.com/
                                Nikon D7500

                                Comment

                                Working...
                                X