Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reclame…..

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Reclame…..

Blijkbaar kan je, in tegenstelling tot gisteren, ook de "imaging days" bovenaan niet meer dichtklappen. Eens gelezen hoeft dat niet meer telkens op het scherm komen toch?
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
      Blijkbaar kan je, in tegenstelling tot gisteren, ook de "imaging days" bovenaan niet meer dichtklappen. Eens gelezen hoeft dat niet meer telkens op het scherm komen toch?
      ik heb dat vandaag ook opgemerkt
      wat is het volgende dat men gaat doen in verband met reclame toestanden?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk bericht
        ik heb dat vandaag ook opgemerkt
        wat is het volgende dat men gaat doen in verband met reclame toestanden?
        Ik heb dat blok via adbock manueel toegevoegd. Probleem opgelost.

Hoe agressiever reclame getoond wordt hoe agressiever ik mijn anti-spam maatregelen zet.
        bye, Maurice
        Nikon D7500

Comment

Adblock Plus doet zijn werk prima, aandacht gaat nu weer naar datgene waarom we op deze site zitten.

Groeten,
          Eric

Comment

Sinds vandaag zie ik dat elke eerste post reclame bevat. Dat is wel echt storend. Die banner bovenaan stoort me niet, maar zo reclame IN de threads is afschuwelijk.

Comment

Vandaag ook maar Adblock Plus geinstalleerd.
              Ik ben niet tegen reclame maar niet op die plaats .

Bedankt voor de tipgevers

Johan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
                Sinds vandaag zie ik dat elke eerste post reclame bevat. Dat is wel echt storend. Die banner bovenaan stoort me niet, maar zo reclame IN de threads is afschuwelijk.
                Dat is inderdaad een heel storende plaats doordat het ook veel te groot is.
                Maar soit, die is hier nu weer weg ... zonder extra software te installeren.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johan G Bekijk bericht
                  Vandaag ook maar Adblock Plus geinstalleerd.
                  Ik ben niet tegen reclame maar niet op die plaats .

Bedankt voor de tipgevers

Johan
                  Heb ik ook gedaan. Wat een opluchting!
                  Mvg.
                  Robert
                  Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Ik heb geen speciale instellingen gedaan en ook geen software geïnstalleerd om die reclame te verwijderen, maar ik heb ook geen reclame gezien.
                    Misschien houdt Kaspersky internet security die automatisch tegen?
                    http://barthuysmans.smugmug.com/
                    BD0338BE

Comment

Telkens de discussie over reclame op BD weer op gang komt na aanpassingen aan banners e.d. reageren er mensen dat ze ook ad-blockers installeren. Zonder toegang tot statistieken kunnen we het natuurlijk nooit weten maar werkt die extra reclame niet contraproductief? Wordt het percentage bezoekers die nog wel reclame zien niet groter?

Hetzelfde voor TV, programma's op Vier/2Be worden bijna niet meer bekeken tenzij achteraf zodat reclame doorgespoeld word. Zoals VDB ooit zei, "trop is te veel".
                      bye, Maurice
                      Nikon D7500

Comment

Waarom moeten we ineens van alles gaan installeren om die reclame tegen te houden ? Kan BD hier niks aan doen om dit forum reclame vrij te houden in de berichten?

mir
                        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Volgens mij is het BD die die reclame wil. Als ze niet snappen dat het contra-productief is moeten ze het zelf weten. Tot nu toe heb ik hier nooit reclame geblocked maar vanaf nu dus wel.

"trop is teveel"

Comment

Tel eens hoeveel accounts in deze discussie een blauwe bol hebben.

Als iedereen lidgeld betaalde, had dit forum geen inkomsten uit reclame nodig.

Ik kan daarmee leven.
                            Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                              Tel eens hoeveel accounts in deze discussie een blauwe bol hebben.

Als iedereen lidgeld betaalde, had dit forum geen inkomsten uit reclame nodig.

Ik kan daarmee leven.
                              ik ken een paar forums die al langer bestaan dan bd en geen nood hebben aan betalende leden!
                              deze hebben wel geen raad van bestuur of degelijke nodig of andere dingen die geld kosten
                              deze forums hebben zelfs een pak meer bezoekers dan bd en daar ramt men geen reclame tussen de posten van de leden door
                              dus het kan zelfs volledig gratis met natuurlijk reclame inkomsten maar niet op irritante plaatsen tussen de posten door.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk bericht
                                ik ken een paar forums die al langer bestaan dan bd en geen nood hebben aan betalende leden!
                                deze hebben wel geen raad van bestuur of degelijke nodig of andere dingen die geld kosten
                                deze forums hebben zelfs een pak meer bezoekers dan bd en daar ramt men geen reclame tussen de posten van de leden door
                                dus het kan zelfs volledig gratis met natuurlijk reclame inkomsten maar niet op irritante plaatsen tussen de posten door.
                                Kan ik volledig beaamen.

Trouwens, tussen de posts is een ding, maar er midden in is nog iets anders.

Comment

Working...
                                X