Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.
Ik kan je verzekeren dat je bij geen enkele officiële dealer van Rolex hier te lande kortingen zal krijgen op modellen waar veel vraag naar is. Meer nog, de vraag naar Rolex overtreft nog ruim het aanbod. Op de grijze markt zal dat wel kunnen ,maar die zetten hun prijzen zo hoog boven de listprijs dat er voor hen nog een grote marge inzit. Daarom vertik ik het hieraan nog te kopen, tenzij ik het gemunt heb op een tweedehands model.
Op Chrono24 zal je ook geen enkel nieuwe Rolex vinden die gelijk staat met de listprijs want die zijn al eens verkocht en die hierin investeert wil er ook iets uithalen. Maar het is wel een feit dat die grijze markt niettegenstaande de veel hogere prijzen weelderig bloeit. Dit zegt dan ook genoeg over de grote vraag van sommige horloges.
Een grote troef van Rolex is ook dat ze, niettegenstaande de vraag groot is, de productie niet verhogen. Er is nog een groot gedeelte handwerk dat erbij te pas komt.
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1
Bekijk bericht
Op Chrono24 zal je ook geen enkel nieuwe Rolex vinden die gelijk staat met de listprijs want die zijn al eens verkocht en die hierin investeert wil er ook iets uithalen. Maar het is wel een feit dat die grijze markt niettegenstaande de veel hogere prijzen weelderig bloeit. Dit zegt dan ook genoeg over de grote vraag van sommige horloges.
Een grote troef van Rolex is ook dat ze, niettegenstaande de vraag groot is, de productie niet verhogen. Er is nog een groot gedeelte handwerk dat erbij te pas komt.
Comment