Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Och ja, er zijn er met een Rolex en/of ander duur horloge, die nooit ergens op tijd komen (naar het schijnt oogt dat laatkomen chiquer... alhoewel ik er de chique niet in zie, ik heb eerder medelijden met laatkomers) en er zijn er met een horloge van 100 euro die altijd op tijd komen.
Ik behoor gelukkig tot die laatste categorie .
De uiteindelijke prijzen zullen wel minimum 5 keer zo hoog worden.
5x zo hoog
sommigen bieden de zotste prijzen, meer dan de normale winkelprijs en vergeten dat hun bod met ongeveer 42% verhoogd wordt (bod +17%+21%btw)
" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
5x zo hoog
sommigen bieden de zotste prijzen, meer dan de normale winkelprijs en vergeten dat hun bod met ongeveer 42% verhoogd wordt (bod +17%+21%btw)
Het staat duidelijk bij de beschrijving van een Rolex : winkelverkoopprijs 4810€.
Toch is er een gek die 6250€ heeft geboden. Met de veilingkosten en BTW erbij wordt dat 8875€.
En nog lelijk ook...
Maar ja, exclusiviteit zeker...
't Zal niet rap gestolen worden. Velen zullen zelfs de moeite niet doen om zich te bukken om het op te rapen. Zo lelijk.....
" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Comment