Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windows 9 gratis.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Re: Windows 9 gratis.

    Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    Moderator Note: Koeno, roepen en tieren helpt niet, integendeel, en hou daarmee op.
    Gewoon iets uitleggen lukt blijkbaar ook niet... moet ik daar dan ook mee ophouden?

    Maar mijn excuus voor het roepen,
    het is me gewoon beu dat een mens hier blijkbaar geen eigen mening mag hebben
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

    Comment


    • #92
      Re: Windows 9 gratis.

      Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
      Gewoon iets uitleggen lukt blijkbaar ook niet... moet ik daar dan ook mee ophouden?

      Maar mijn excuus voor het roepen,
      het is me gewoon beu dat een mens hier blijkbaar geen eigen mening mag hebben
      Ik mag hier perfect mijn eigen mening hebben hoor.
      Polleke_cgc begrijpt niet altijd wat ik bedoel, da's dan maar zo.
      En heaucheneaudt die in #62 wat gewauwel schrijft deert me niet hoor.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

      Comment


      • #93
        Re: Windows 9 gratis.

        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        En heaucheneaudt die in #62 wat gewauwel schrijft deert me niet hoor.
        Het was dan ook niet bedoeld om je te deren maar om de spot te drijven met de 'onmisbare' startknop.

        Comment


        • #94
          Re: Windows 9 gratis.

          Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
          Geeuw...
          Die eeuwige projectie: ik kan zonder ,dus de rest moet het ook maar doen...

          Ubuntu heeft een startmenu
          Mijn macbook heeft op zijn doc een folder "programma's" waar alle programma's instaat, lijkt mij toch ook een geweldig startmenu.

          Dus wat?
          Maar goed, een andere mening toegedaan zijn, is hier precies een misdaad....
          Persoonlijk ben ik dat gezaag op windows 8 ook zo beu als koude pap. Toen Microsoft zijn lint in Office bovenhaalde was het ook overal "BOE"... Ik kan alleen maar vaststellen dat behoorlijk wat windowsprogramma's met veel functies (Autodesk software, Sibelius, PTC, Solidworks, winzip, ...) allemaal zijn overgeschakeld op datzelfde lint : zo slecht kan het blijkbaar niet zijn.
          Mocht je het niet weten : windows 8 heeft ook zo'n map waar al die snelkoppelingen van de programma's instaan. Het is trouwens dezelfde map als bij windows 7 : dus als je dat zo handig vindt in OS X, dan zal dat blijkbaar ook een geweldig startmenu zijn. Nu : je zal ze wel vinden als je ze nodig hebt zeker...
          Ik stel alleen vast dat veel mensen al zitten te roepen en te tieren, zonder te weten waar het echt over gaat. Ik teken dagelijks met PTC's creo. Daar zijn er ook die vloeken op die interface (want volledig anders dan de wildfire van vroeger). En toch : werk ermee, en je zal de voordelen wel ondervinden.
          Maar eerst zagen, zonder dat je weet wat het is, vind ik gewoon triest.
          En als je er niet wil mee werken : gebruik het dan gewoon niet...
          Groeten,

          Polleke

          Comment


          • #95
            Re: Windows 9 gratis.

            -----
            Last edited by Koeno; 13 januari 2015, 07:45.
            It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

            Comment


            • #96
              Re: Windows 9 gratis.

              Toch wel een klein verschil zou ik zeggen: het "office lint" was een kleine evolutie in een programma, maar Win 8 was een echte revolutie, zeker omdat in het begin MS alles op die tegels zette en je vooral (op een non-touch screen) met je muis alle uithoeken van het scherm moest gaan opzoeken om de "charms" en dergelijke te voorschijn te "toveren", simpelweg om de uit-knop te vinden (en ja, ik weet dat je de PC ook kan uitzetten met de fysische aan-uit knop). Waarom die hele rimram niet blijven groeperen onder één enkel icoon ?
              Nog eens, met alle respect voor wie dat wél de max vind.
              Maar dat ze alsmaar meer terugkrabbelen is, denk ik, niet het gevolg van vijf man en een paardekop die wat tegenstribbelen.
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

              Comment


              • #97
                Re: Windows 9 gratis.

                Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                Toch wel een klein verschil zou ik zeggen: het "office lint" was een kleine evolutie in een programma, maar Win 8 was een echte revolutie, zeker omdat in het begin MS alles op die tegels zette en je vooral (op een non-touch screen) met je muis alle uithoeken van het scherm moest gaan opzoeken om de "charms" en dergelijke te voorschijn te "toveren", simpelweg om de uit-knop te vinden (en ja, ik weet dat je de PC ook kan uitzetten met de fysische aan-uit knop). Waarom die hele rimram niet blijven groeperen onder één enkel icoon ?
                Nog eens, met alle respect voor wie dat wél de max vind.
                Maar dat ze alsmaar meer terugkrabbelen is, denk ik, niet het gevolg van vijf man en een paardekop die wat tegenstribbelen.
                Dat lint was een veel grotere evolutie dan die tegels in windows 8 : van de hele grafische interface met toolbars en valmenu's blijft daarmee niets meer over.
                Het enige wat in windows 8 is veranderd is een andere vorm van het startmenu, en de mogelijkheid om apps te gebruiken. Voor de rest is NIETS veranderd.
                Iemand die met de desktop werkt ziet helemaal NIETS veranderen
                Groeten,

                Polleke

                Comment


                • #98
                  Re: Windows 9 gratis.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                  Lezen is duidelijk je sterkste vak niet.
                  Ik werk niet met windows 8 en zal er ook niet rap mee werken.
                  Vorig weekend is bij ons thuis de laatste windows computer vertrokken... Enkel nog Mac en Ubuntu.

                  Op het werk volg ik de bedrijfsstandaard nl W7.

                  Ik kan wel met W8 werken, maakt mij allemaal niet veel uit: ben gewend mij aan te passen..
                  Maar mijn post ging over een ander persoon, blijkbaar heb je dat niet opgepikt...

                  Ik ben persoonlijk het kotsbeu dat mensen de helft (of zelfs niet de helft) van een post lezen, en zich dan even gaan profileren als alwetend om de andere wat denigrerend te beantwoorden...

                  Als je niet wil lezen: reagerer dan ook niet.
                  Iemand die niet met windows 8 werkt zou er beter gewoon over zwijgen.
                  En Ubuntu een startmenu ??? Mint heeft een startmenu (is ook de Linux poging om een Windows 7 cloon te maken)...
                  Ik vraag me trouwens af hoe je met OS X kan werken ??? Zonder startmenu...
                  Groeten,

                  Polleke

                  Comment


                  • #99
                    Re: Windows 9 gratis.

                    -----
                    Last edited by Koeno; 13 januari 2015, 07:45.
                    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                    Comment


                    • Re: Windows 9 gratis.

                      Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                      En Ubuntu een startmenu ???
                      Hangt er vanaf welk van de duizend distro's van Ubuntu natuurlijk.
                      Met Ubuntu Studio heb je wel een startmenu, maar er staat geen "start" op vermeld, het is gewoon een icoontje, en het staat linksbovenaan ipv linksonderaan. Maar het menu komt op hetzelfde neer natuurlijk.

                      Comment


                      • Re: Windows 9 gratis.

                        Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                        Hangt er vanaf welk van de duizend distro's van Ubuntu natuurlijk.
                        Met Ubuntu Studio heb je wel een startmenu, maar er staat geen "start" op vermeld, het is gewoon een icoontje, en het staat linksbovenaan ipv linksonderaan. Maar het menu komt op hetzelfde neer natuurlijk.
                        Goed bezig : Van Ubuntu bestaan maar een paar distributies. Linux is niet hetzelfde als Ubuntu... Als je al de juiste terminologie niet kent, waar ben je dan over bezig...
                        In essentie heeft de grafische schil zelfs niets met Linux te maken...
                        Last edited by polleke_cgc; 10 oktober 2014, 18:07.
                        Groeten,

                        Polleke

                        Comment


                        • Re: Windows 9 gratis.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                          Alweer lees je niet, succes daarmee...
                          Je wilt een andere mening niet horen, en jouw "idee" doorduwen: zal mij worst wezen.

                          Als je een andere mening niet kan aanvaarden, dan moet je op een forum niet verder reageren...
                          Strak plan?
                          Jij ook succes ermee : toch al ene minder die onzin over Windows 8 verkoopt...
                          En waarom zou ik jou mening niet kunnen aanvaarden : maar zorg er dan tenminste voor dat je UW eigen mening verkondigt i.p.v. gewoon de lemming uit te hangen. Als je er zelf niet mee werkt, dan zwijg je er beter gewoon over.
                          Groeten,

                          Polleke

                          Comment


                          • Re: Windows 9 gratis.

                            Ben niet 200% zeker maar 't wordt tijd dat er hier een paar overschakelen naar Apple
                            Ik wacht nog even op de keynote van 16 oktober
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                              Ben niet 200% zeker maar 't wordt tijd dat er hier een paar overschakelen naar Apple
                              Nooit van mijn leven.....
                              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                              Comment


                              • Re: Windows 9 gratis.

                                Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                                Nooit van mijn leven.....
                                Dat weet ik
                                En iemand (de koper) heeft een gouden zaak gedaan.
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

                                Comment

                                Working...
                                X