Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Netflix is hier

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Netflix is hier

Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
    Al is 46" op zich al niet zo slecht hé Theo.
    Neen, natuurlijk niet
    Mijn vorige, die Panasonic en god hebbe zijn ziel, was een zwaar en eerder lomp toestel.
    Bij die tv was 46 erg groot maar dat kwam door die brede zwarte rand rond het beeldscherm.
    Samsung heeft nauwelijks een rand.
    Die 10 cm meer in diagonaal zou ik snel gewoon zijn
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Wij zitten op 3 à 3,5 meter van dat scherm en voor ons is dit zeker groot genoeg.
      Anders wordt het cinema van op de eerste rij en riskeer ik mijn kop te verliezen van het ronddraaien om gans het scherm te zien.
      Als je iets verder vanaf kunt zitten dan zal groter wel beter zijn denk ik.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
      Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Wel, ik heb kunnen vergelijken in aanloop naar de aanschaf van mijn Samsung.
        Veel andere toestellen hebben een grove beeldopbouw. Grovere pixels.
        Bij die toestellen ben je verplicht om op redelijke afstand te kijken om een "glad" beeld te zien.

Samsung heeft een zeer kleine structuur waarbij zelfs op korte afstand de kwaliteit zeer goed is.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Wat zijn jullie meningen over zo'n 'curved screen' eigenlijk ?
          Ik heb ze bekeken in de Fnac, en mij zegt het toch maar niets.
          Denk toch dat het een niche product zal worden.
          Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Wat zijn jullie meningen over zo'n 'curved screen' eigenlijk ?
            Ik heb ze bekeken in de Fnac, en mij zegt het toch maar niets.
            Denk toch dat het een niche product zal worden.
            Een argument dat ik gehoord heb is dat je goed recht voor die tv moet zitten.
            Maar ja dat hoor of moet je ook bij een gewone flatscreen.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Wij hebben thuis een Panasonic plasma en een Samsung LED flatscreen; bij de plasma is het niet echt nodig om er vlak voor te zitten, bij de flatscreen duidelijk wel.
              Had al een vermoeden dat het bij de curved screens de zithoek nog enger wordt.

Comment

Wij hebben thuis een Panasonic plasma en een Samsung LED flatscreen; bij de plasma is het niet echt nodig om er vlak voor te zitten, bij de flatscreen duidelijk wel.
                Had al een vermoeden dat het bij de curved screens de zithoek nog enger wordt.
                En nu mijn vraag
                Die Panasonic plasma is welk type? Gene last van geflikker?
                Omdat alléén Pioneer plasma ... een stabiel beeld had.
                Heb daar in het verleden een hele discussie over gehad hier op BD.

Idem voor uw Samsung. Welk type?

De UE46ES8000 is voor mij perfect. Maar ja, mocht een maatje groter zijn he.
                Last edited by theokus; 9 oktober 2014, 11:02. Reden: beeld > bijgevoegd.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Van buiten ken ik de types niet Theo, zou eens moeten kijken.
                  De Panasonic 46" is zo'n 5 jaar oud en ben er heel tevreden over, nog geen flikkering gemerkt.
                  De Samsung 40" dateert van vorig jaar.

Comment

Antwoord van Samsung vandaag ontvangen.

Het is sinds kort niet meer mogelijk om Netflix te draaien op de D-modellen van Samsung. Dit heeft te maken met het feit dat Netflix heeft besloten zijn app uit te breiden. Er is hiermee geen rekening gehouden met de systeemeisen ten opzichte van onze D-modellen. 
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Hoi, de link werkt niet meer.
                      Kan ik de lijst ergens anders bekijken?
                      Bedankt!
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                        Hoi, de link werkt niet meer.
                        Kan ik de lijst ergens anders bekijken?
                        Hier kan je de nieuwe content ziet per releasedatum.
                        bye, Maurice
                        https://on4bam.com/
                        Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                          Antwoord van Samsung vandaag ontvangen.

Het is sinds kort niet meer mogelijk om Netflix te draaien op de D-modellen van Samsung. Dit heeft te maken met het feit dat Netflix heeft besloten zijn app uit te breiden. Er is hiermee geen rekening gehouden met de systeemeisen ten opzichte van onze D-modellen. 

Huuh?
                          En tegen mij zeggen ze dat ik elke dag moet kijken.
                          Bij Netflix zeggen ze me dat het nog (altijd) 2 à 3 weken kan duren voor het App klaar is.
                          Moet zeggen dat het stilaan op mijn systeem begint te werken en dat ik graag meer informatie zou willen over die Google Chromecast.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                          Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                            En nu mijn vraag
                            Die Panasonic plasma is welk type? Gene last van geflikker?
                            Omdat alléén Pioneer plasma ... een stabiel beeld had.
                            Heb daar in het verleden een hele discussie over gehad hier op BD.

Idem voor uw Samsung. Welk type?
                            Zoals in die tijd reeds gezegd Theo, ook hier nog steeds geen geflikker op mijn Panasonic
                            Type TX-P50GT30E een Neoplasma 50 inch 600Hz.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                              Zoals in die tijd reeds gezegd Theo, ook hier nog steeds geen geflikker op mijn Panasonic
                              Type TX-P50GT30E een Neoplasma 50 inch 600Hz.
                              Het is niet omdat het jou niet opvalt dat het er niet is.
                              Elke plasma flikkert en afhankelijk van de instellingen valt het meer of minder op.
                              Ook de kijkhoek heeft een grote invloed.
                              Ook is de ene mens er gevoeliger aan dan de andere, net als met oude computerschermen op 60Hz.
                              Ik dacht ook dat onze plasma goed was, tot we een LED hadden en daarna terug de plasma opgezet hebben ... wat een ramp.
                              Is uw TV daarom slecht? Neen, het is gewoon een eigenschap van Plasma en wordt zelfs door de fabrikanten aangegeven als typische eigenschap.
                              Gelukkig voor u heb je er geen last van ... het komt je tevredenheid ten goede. 😊
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                                Huuh?
                                En tegen mij zeggen ze dat ik elke dag moet kijken.
                                Bij Netflix zeggen ze me dat het nog (altijd) 2 à 3 weken kan duren voor het App klaar is.
                                Moet zeggen dat het stilaan op mijn systeem begint te werken en dat ik graag meer informatie zou willen over die Google Chromecast.
                                Ook met Netflix had ik contact.
                                Daar zei men dat het op al de vermelde D-toestellen werkte en de app beschikbaar was, maar af en toe een toestel de app niet aangeboden kreeg ... ik moest Samsung contacteren om de app remote/manueel te laten installeren.
                                Niet dus.

Maar morgen geeft een andere medewerker vermoedelijk weer een ander antwoord ... net zoals het CI+ kaartje ook niet kon werken, maar hier toch perfect werkt.
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

Comment

Working...
                                X